Hey lieverds!
Moet telkens aan Chris denken. Lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken. Hoop dat ze veel steun vinden bij elkaar...
@Bion, fijn dat het wat beter gaat met je schoonzus. Hopelijk kan ze gauw thuis genieten van de kleine! Is het hun eerste? Vandaag je NOD, hoop dat de zich nog niet hebben laten zien en dat ze 9 maanden lang wegblijven! Wat zou dat heerlijk zijn zeg!
@Janien, wat heeft je vriend aan z'n neus?? Haha, sorry, maar klonk zo grappig! Dinsdag je NOD. Weet je al tot wanneer jij eventueel gaat wachten met testen?
@Jannie, je hebt gelijk, het zit gewoon tussen m'n oren, haha! Je bent nu natuurlijk zo op alles aan het letten dat je gewoon dingen wilt voelen! Pff, en nu nog twee weken wachten, vreselijk! Hoe ga ik dat ooit doorkomen? Ach, genoeg te doen, dat wel!
@Sylvia, hoop toch echt niet dat het de griep is maar wat anders! Succes met wachten, haha! Van welke cyclus ben je nu uitgegaan? 28 dagen?
@Sabien, wat een mooi verhaal! Ik geloof daar wel een beetje in hoor. Hoe is het met jou? Druk aan de klus?
Ben vanmorgen nog even bij m'n kleine nichtje langs geweest. Ze drinkt nu gelukkig goed en weegt al 3 kilo!! Heb nog even een luiertje verschoont, wat klein allemaal! Van die ieniemienie voetjes en teentjes en die nageltjes!!! Zo schattig, was helemaal verliefd. M'n vriend en ik hoeven maar een blik te wisselen en we weten waar we aan denken...
Liefs, ikke
NOD :
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Eva, 25 jaar, 11 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Puk, 28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar, 29 september, 4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 29 september, 4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 5 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar, ... oktober, 1e ronde na mk, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje
Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde, 2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009
Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)