Juni 2008 stoppers!!!

nog even een vraag ik heb nu zo'n 2dagen zo'n zeurende pijn bij me ei zeg maar voelt ook een beetje zo alleen een stuk minder iemand idee wat het kan zijn?? is niet continue

xbion

Spannend...
Bionda: kan zijn dat het je darmen zijn of als je zwanger bent: je baarmoeder die aan het groeien is, maar das meestal niet links of rechts. Er zit niks anders op dan gewoon afwachten (makkelijker gezegd dan gedaan, I know) en gelukkig heb je vanavond visite, afleiding!

Groetjes en hopelijk test je morgen positief!
Jannie

Ik heb hetzelfde als jij Bionda, ook zo'n zeurderig gevoel onderin links. Toen ik zwanger was van jasper was ik daardoor nog bang voor een bbz, maar volgens de gyn was dat gewoon mijn eierstok die gevoelig was door de hormonen. Maar ik voel het nu dus ook weer...

Spannend, nog steeds niks dus......

Chris, wat naar! Zelfs al iemand ziek is, kun je je nog niet indenken dat het opeens afgelopen is... Koester in ieder geval het feit dat hij meegemaakt heeft dat jullie gingen trouwen en wist hoe gelukkig jullie samen waren.

Mijn schoonzusje haar vader overleed toen ze zeventien was. Ze vertelde pas geleden  dat ze aan het proberen waren voor hun eerste kindje, toen ze in het raamkozijn een vogel zag zitten. Om de een of andere reden moest ze aan haar vader denken. Ze is rond die tijd zwanger geraakt en heeft op de een of andere manier toch het gevoel dat haar vader er weet van heeft.

Ik vond het een mooi verhaal... Heel veel sterkte!

Liefs
Sabien

hey

Chris gecondoleerd, veel sterkte de komende dagen!
Kan me voorstellen dat je eerst even een tijdje niet online bent, moet nu van alles geregeld worden. Gelukkig hebben jullie elkaar om te troosten.

Bionda.. spannnend!
Snap hoe je je voelt.. irritant als het uitblijft niet..?
Hoop voor je dat alles goed komt!

Voor de rest hier alles hetzelfde. Eigenlijk nergens last van alleen vorige week behoorlijk moe. Maar goed mn borsten hebben besloten nog steeds niks te laten merken. Vreemd hoor soms snap ik niks van mn lijf. Was het maar zo ver dan weet ik waar we weer aan toe zijn.

liefs

Hey lieverds!

Moet telkens aan Chris denken. Lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken. Hoop dat ze veel steun vinden bij elkaar...

@Bion, fijn dat het wat beter gaat met je schoonzus. Hopelijk kan ze gauw thuis genieten van de kleine! Is het hun eerste? Vandaag je NOD, hoop dat de  zich nog niet hebben laten zien en dat ze 9 maanden lang wegblijven! Wat zou dat heerlijk zijn zeg!

@Janien, wat heeft je vriend aan z'n neus?? Haha, sorry, maar klonk zo grappig! Dinsdag je NOD. Weet je al tot wanneer jij eventueel gaat wachten met testen?

@Jannie, je hebt gelijk, het zit gewoon tussen m'n oren, haha! Je bent nu natuurlijk zo op alles aan het letten dat je gewoon dingen wilt voelen! Pff, en nu nog twee weken wachten, vreselijk! Hoe ga ik dat ooit doorkomen? Ach, genoeg te doen, dat wel!

@Sylvia, hoop toch echt niet dat het de griep is maar wat anders! Succes met wachten, haha! Van welke cyclus ben je nu uitgegaan? 28 dagen?

@Sabien, wat een mooi verhaal! Ik geloof daar wel een beetje in hoor. Hoe is het met jou? Druk aan de klus?

Ben vanmorgen nog even bij m'n kleine nichtje langs geweest. Ze drinkt nu gelukkig goed en weegt al 3 kilo!! Heb nog even een luiertje verschoont, wat klein allemaal! Van die ieniemienie voetjes en teentjes en die nageltjes!!! Zo schattig, was helemaal verliefd. M'n vriend en ik hoeven maar een blik te wisselen en we weten waar we aan denken...

Liefs, ikke

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  11 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Hoi meiden,

Ben ik ook weer even....

@ Chris, gecondoleerd. Wat een vreselijk bericht. Ik heb er geen woorden voor...

@ Eva en Bion, voor jullie is het nu onwijs spannend! Ik blijf voor jullie duimen!

En hoe gaat het met de andere meiden vandaag?
Mijn mannetje en ik zijn weer druk aan de klus, gelukkig is het geen vervelend klusje! Haha!

X hopje

Terug
Bovenaan