juni stoppers deel 6

he meiden

even een berichtje snel voor ik moet werken..
we krijgen een ZOON jippie we zijn helemaal in de wolken hihi
verder is alles goed met hem ik vond het wel spannend zeg die echo maar er is nu weer een last van onze schouder..

nou ik ga snel vanavond probeer ik even op iedereen te reageren..

xxbion en uk

Hi Maaike,

Dank je voor je berichtje. Gisteren inderdaad verplicht geklust, maar er wel gewoon een feestje van gemaakt (mooie lingerie enzo). Vanmiddag gaan ze kijken hoe het is geland, of mijn slijm goed is en of mijn ei er al aankomt. Ben benieuwd, maar denk dat ze nog een paar dagen te vroeg zijn.

groetjes
Wenser

Hoi Wenser,

Wel fijne dat je er nog een feestje van gemaakt hebt. Anders wordt  het  zo'n verplicht nummertje. En positief blijven mijn vriend en ik hadden rond mij eisprong een beetje ruzie en zo (onenigheid) en dus maar weinig geklusd en toch raak. Ik had er geen hoop op omdat de dokter zei dat ik nu onvruchtbaar ben/was. En dan ben je er minder mee bezig. en dat heeft dus geholpen. Hopelijk bij jij/jullie ook. Succes vanmiddag.

Gr. Maaike

Hoi meiden

Het weer blijft maar goed! Janneke heeft geluk zeg. Hierna nog 3 dagen werken en dan heb ik 2 weken meivakantie! De eerste week gaan we naar Frankrijk. Normaal gaan we daar in zomer altijd kamperen, maar nu een keer in een huisje voor de laatste vakantie met z'n tweeen. Ik heb er zin in!

@Alle meiden die meegdaan hebben aan MvM: Wanneer kregen jullie het fotolijstje? Ik ging ervanuit dat ik dat ik dat bij de laatste keer zou krijgen. Nu was vorige week de laatste keer, maar ik heb nog niks ontvangen? Klopt dit? Ik wil namelijk graag een echofoto inlijsten.

@Bion: GEFELICITEERD, een jongen! Had je zelf al een voorgevoel? Fijn dat alles goed was. Geniet ervan!

@Maaike: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En voelt het anders, 30? Ik mag er volgend jaar aan geloven.
We zijn nog niet begonnen met  de babykamer. We willen er zolang mogelijk mee wachten, omdat het de de enige extra kamer in huis is.  Nu gebruiken we 'm vooral als was-, werk-  en rommelkamer. Wel zijn we al uit de kleuren: groen  en grijs, en weten  we ongeveer wat we aan willen schaffen. Al zagen we afgelopen weekend wel een erg leuke  commode. Wel bijna 3 keer zo duur als  bij de Ikea helaas.
Hoe was het bij de ha? Wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt.
Je bent wel sportief zeg! Ben ik helemaal niet. En wat een druk leven verder! Knap hoor, maar ook aan jezelf en de baby denken he! Ik zou dan ook lekker op vakantie gaan. Is ook wel speciaal zo de laaste vakantie met z'n tweeen. Ik ben 18 weken als wij gaan en volgens mij kan het nog prima.

X Puk

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
6 mei
15
1

Amber07
30
22april???
15
2

Christy
26
24 april
1 (na MK)
1

Hopje
28
15 mei
9
1

Shanna        
27
18 mei
7
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Janien
21
9
1
2 dec 2009

Luxx
27
10
1
5  dec 2009

Maaike
29
14
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
nee
??

Janien
Ja
Ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
22 april
controle vk
28 wkn en 6 dgn
13.00

Bionda
2 juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
7 mei
controle vk
19  weken en 2 dagen
16:30 uur

Eva

7 mei

Controle vk

33  wkn 1 dag
10:20 uur

Sylvia                
15 april
20-weken echo
21 wkn5dgn
15:30 uur

Janien
5 mei
1e keer Vk        
10 weken
16:10

Luxx
7 mei
1e keer VK (intake)
9 weken
9.00 uur

Bevallen!!  

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke

Jip

Hey Meiden,
Ik zag dat  Mexx zich af vroeg hoe het was, dus ik heb even in gelogd om toch even te reageren. Ik lees jullie berichtjes (niet alles) nog wel met enige regelmaat, maar heb zelf eigenlijk niet veel meer te melden. Omdat ik me nog steeds een beetje het zelfde voel d.w.z. moe en misselijk. ik werk nog steeds 5 uur en heb daarnaast niet super veel puf voor andere dingen. Ik doe af en toe wat leuks en probeer zo goed en kwaat als het gaat wat huis te houden. Vaak is het me dan te veel moeite om ook nog te reageren op het forum. Maar ik zal het af en toe wel blijven proberen. Met het kindje gaat alles goed en de kinderkamer is bijna af (dankzij mijn lieve vriendje die niet kan wachten). Ik vermoed dat al ik bevallen ben het allemaal een stuk beter met me zal gaan. Dus het is nog maar voor 16 weken en een goed doel.

@Mexx Hoe is het met jou?  We schelen niet super veel trouwens in datum. Je iets eerder en ik iets later en het wordt nog dezelfde datum....ha ha. Ik ga trouwens als het lukt ook gewoon thuis bevallennet als jij! Ik zou niets liever willen...

@chris Ik hoop dat je op Texel een beetje hebt kunnen uitwaaien! Ik begrijp je verhaal heel goed en hoop dat je er wat aan hebt om met een psycholoog te praten. Ik denk zelf ook altijd dat negatieve gedachten niet heel goed voor je kunnen zijn. En wie weet,  misschien kan je ze stukje bij beetje los latendoor goede gesprekken.....

@Puk ik kreeg het fotolijstje al bij de eerste afspraak, dus ik zal er nog maar eens naar vragen als ik jou was...

@Biondaatje gefeliciteerd met dat jullie een zoon krijgen, super leuk!

@Maaike gefeliciteerd nog met je verjaardag! Wel rustigaan doen hoor! Even goed aan jezelf en je kindje denken.

@Jannie Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jip (leuke naam).
Ik hoop dat ie snel beter is en naar huis mag. Want je wil hem natuurlijk liever lekker thuis hebben!

@Eva jeetje al weer bijna verlof, want gaat de tijd snel! Nou ik hoop dat je er lekker van kunt genieten!

@Rietjeh mooie buik hoor! Had je foto's ook even bekeken erg leuk om te zien.

@MissX Jammer dat je bent gestopt, maar ik snap je helemaal!

Nou meiden ik lees het zeker af en toe bij en als er wat bijzonders is reageer ik even.
Ga nu lekker naar single kijken! Zo leuk programma!
Liefs Salsa

Hey dames

Hier alles goed hoor. Vandaag precies 8 weken zwanger en voel me redelijk goed.
Ik krijg steeds meer last van mn onderrug wat redelijk vervelend is..
Hopelijk zet het qua pijn niet erger door, want dan ben ik bang dat ik straks wat uren in zal moeten leveren.

Bionda wat geweldig dat jullie een zoon krijgen zeg! Wat had je zelf trouwens gedacht?
Ik heb bij ons het gevoel dat we een meisje krijgen, gewoon een voorgevoel maar misschien ook wel een beetje gebaseerd op mn meisjeswens. Haha niet dat ik een zoon zou willen krijgen hoor haha maar als ik mocht kiezen.... Als het maar gezond is, heel cliche maar ooh zo waar.

Wendymuis, om je even gerust te stellen 6 maanden is helemaal niet lang.
Voor je gevoel je waarschijnlijk wel, maar het is maar een klein gedeelte vrouwen die binnen het eerste half jaar zwanger raakt. Het grootste gedeelte raakt binnen een jaar zwanger. Ik ben pas zwanger geraakt na 9 maand dus gewoon nog even volhouden, weet zeker dat je binnenkort gezellig als zwangere mee kan praten!

Hopje ben je al bij de dokter langs geweest? Hoe gaat het verder met je?

Ik ga nog even lekker van mn avond genieten.

groetjes Janien

hey meiden!

@ maaike,nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ bionda,leuk hoor een jongen! nu lekker gericht shoppen....

@ eva,gaan we elkaar toch binnekort in het echt zien haha
      verder gaat het wel zijn gangetje hoor,vind het nu wel zwaarder worden....vooral met het warme weer pffff.
vandaag weer controle bij de vk en vanavond weer gym,jij ook toch?

Weet even niet meer wie het vroeg over dat voedingdkussen,ik vind het ideaal om mee te slapen,de ene keer onder me benen en de andere keer weer als een slang achter mijn rug en onder mijn benen door,want krijg behoorlijke last van mijn rug anders....kortom ideaal

@ ryanne,eva, wanneer gaat jullie verlof in?

@ janien,houd het goed in de gaten hoor met je rug,want dat is echt geen pretje en het kan alleen nog maar  zwaarder worden

@ luxX,en geslaagd voor je moterrijbewijs? hoe is het verder?

-X-

Terug
Bovenaan