Hoi meiden
Ik zal hier ruim een week niet zijn, want morgenochtendvroeg vertrekken we richting Frankrijk! Ben de hele middag al bezig met inpakken. Gisteren naar de Prenatal en Babyplanet geweest om zomerkleren te kopen: 5 t-shirts, 3 hemdjes, een tuniek en een rokje. Bij de Prenatal kreeg je 20% korting, dus dat kwam mooi uit.
@Salsa: Leuk om weer wat van je te horen! Wel vervelend dat je je nog steeds niet beter voelt. Maar je bent in ieder geval al aan het aftellen. Fijn dat het goed gaat met je kindje. Heb je al foto's van de babykamer?
@Ryanne: Ik heb ook geen verstand van vruchtwater. Wel fijn dat het goed gaat met je meiden.
@Maaike: Ik hoop inderdaad wel dat we ooit wel weer eens samen op vakantie gaan, al kan ik me nog niet echt voorstellen dat je kind ook een keer zo oud zal zijn.
Wel een heel andere planning in Belgie zeg qua echo's enzo. Wel jammer dat je nog even moet wachten met het grote nieuws te vertellen, maar het is inderdaad leuker om het te doen wanneer je ouders terug zijn. Bij ons wordt het ook aan beide kanten het eerste kleinkind en ook eerste achterkleinkind en neefje of nichtje. Wat zal hij of zij verwend worden...
Ik vraag mezelf ook nog wel eens af of ik echt zwanger ben. Het blijft zo onwerkelijk en ik voel er nog zo weinig van.
Ik had m'n eerste echo bij 9 weken, maar bij 12 weken zie je echt veel meer. Als je een pretecho wilt, zou ik het niet te vroeg doen. Onze vkpraktijk raadt het trouwens af, omdat een echo ook helemaal niet zo'n preteffect kan opleveren. Het is toch bedoeld om te kijken of het goed gaat met je kindje.
@Christy: Ik vind het echt zo knap hoe je aan jezelf werkt! Fijn dat je cyclus regelmatig is. Ik had trouwens ook die tekst voor het eerst bij Boer zoekt vrouw gezien en vond 'm ook gelijk leuk. Alleen hebben wij geen vlakke muren.
@Rianne: Leuk om weer wat van je te horen! Ik ben deze week ook enorm gegroeid. Met Pasen begon het en nu gaat het best hard. Ik zal na m'n vakantie ook eens een foto op Hyves plaatsen.
Ik heb 14 mei de 20 weken echo. Een pretecho gaan we waarschijnlijk niet doen.
Ben je bij diverse kdven gaan kijken? Moeten wij nog steeds gaan doen. Maar ja, we zijn voorlopig toch nog niet aan de beurt.
Fijne vakantie! Heb je nog plannen?
Tot over een week!
Liefs Puk