juni stoppers deel 6

he meiden

ben er weer even snel heb nog geen tijd gehad om op iedereen te reageren maar dat ga ik echt komend weekend doen..

Ja het nieuws is wel geland en we zijn echt helemaal happy hoor een zoon echt apart om te weten wat het word:D
ja we zijn natuurlijk meteen gaan shoppen en gister ben ik weer even alleen geweest ook even wezen shoppen haha echt leuk..

hoe is het met iedereen??
nou ik ga tempo maken moet zo werken to 9uur bah bah..

xxbion en uk

Hallo Meiden

Lang niet geweest hier maar wel alles gelezen net.
Was weer veel te lezen.

Chris je schrijft alweer een stuk vrlijker..... Leuk en fijn dat je regelmatige cyclus weer op gang is gekomen. Fijn!!!

Janien hoe bevalt het zwanger zijn en heb je het al veel mensen verteld? En hoe gaat fdat nu met je nieuwe baan dan? Die had je toch?

Maaike je klinkt een stuk gezonderder. Veel vrolijker of niet?

Puk hoe is het? Ben je deze week ook zo gegroeid? I wel. Opeens zal deze week eens een foto plaatsen op de hyves! Verder al dingen geregeld? Ik heb de pretecho geregeld en een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Had ik nog niet gedaan doordat ik nog geen intake bij de VK heb gehad. Die heb ik woensdag a.s.

Janneke hoe is het met je? Je hebt wel heel mooi weer in de begin periode! Lekker veel wandelen zeker?

Hopje ooooh wat spannend weer. Volgende week je ei. Ik hoop toch zooooooo dat het goed gaat deze keer! Je loopt precies gelijk met een vriendin van mij. Die heeft ook dan haar ei! Maar ze zit in ronde 13!

Bionda een jongen wat gaaaaaaaf!!!! Eigenlijk wil ik het ook wel weten maar ja mij mannetje wil het echt niet!!!

Hier gaat alles goed. Ik ben vorige week op kamp geweest met groep 18. Dat was erg leuk. Maar heb daar veen diarree gehad! En daarmee ook veel boed verloren. Dat vond ik best wel weer eng. HA gebeld maar die dacht aambeien. MMMM niet blij mee. Maar zal wel kunnen want ik heb nu nog steeds bloedverlies bij de ontlasting. Maar ben blij dat ik woensdag voor het eerst naar de VK mag... Heb ik de intake. Maar ik ga vragen of ze ook even willen luisteren.   Dan heb ik 12 mei de 20 weken echo en 17 juni heb ik de pretecho.

Verder hebben we afgelopen weeek een kinderdagverblijf uitgerkozen. Heb er verschillende bekeken en dan nu een keus gemaakt! Ja dat kan allemaal nog aan deze kant van het land!

ik ga lekker van het zonnetje genieten, ik heb anderhalve week VAKANTIE!!!!!!!!

Tot snel

xx

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
6 mei
15
1

Amber07
30
22april???
15
2

Hopje
28
15 mei
9
1

Shanna        
27
18 mei
7
1

Christy
26
21 mei
1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Janien
21
9
1
2 dec 2009

Luxx
27
10
1
5  dec 2009

Maaike
29
14
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
nee
??

Janien
Ja
Ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
22 april
controle vk
28 wkn en 6 dgn
13.00

Bionda
2 juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
7 mei
controle vk
19  weken en 2 dagen
16:30 uur

Eva

7 mei

Controle vk

33  wkn 1 dag
10:20 uur

Sylvia                
15 april
20-weken echo
21 wkn5dgn
15:30 uur

Janien
5 mei
1e keer Vk        
10 weken
16:10

Luxx
7 mei
1e keer VK (intake)
9 weken
9.00 uur

Rianne31
29 april

12 mei

17 juni
intake VK       eerst gyn

20 weken echo

pretecho
18 weken en 4 dagen
20 weken en 3 dagen
25 weken en 4 dagen
13.00 uur

17.00 uur

13.15 uur

Bevallen!!  

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
05-04-09
Jip

Hoi meiden

Ik zal hier ruim een week niet zijn, want morgenochtendvroeg vertrekken we richting Frankrijk! Ben de hele middag al bezig met inpakken. Gisteren naar de Prenatal en Babyplanet geweest om zomerkleren te kopen: 5 t-shirts, 3 hemdjes, een tuniek en een rokje. Bij de Prenatal kreeg je 20% korting, dus dat kwam mooi uit.

@Salsa: Leuk om weer wat van je te horen! Wel vervelend dat je je nog steeds niet beter voelt. Maar je bent in ieder geval al aan het aftellen. Fijn dat het goed gaat met je kindje. Heb je al foto's van de babykamer?

@Ryanne: Ik heb ook geen verstand van vruchtwater. Wel fijn dat het goed gaat met je meiden.

@Maaike: Ik hoop inderdaad wel dat we ooit wel weer eens samen op vakantie gaan, al kan ik me nog niet echt voorstellen dat je kind ook een keer zo oud zal zijn.
Wel een heel andere planning in Belgie zeg qua echo's enzo. Wel jammer dat je nog even moet wachten met het grote nieuws te vertellen, maar het is inderdaad leuker om het  te doen wanneer je ouders terug zijn. Bij ons wordt het ook aan beide kanten het eerste kleinkind en ook eerste achterkleinkind en neefje of nichtje. Wat zal hij of zij verwend worden...
Ik vraag mezelf ook nog wel eens af of ik echt zwanger ben. Het blijft zo onwerkelijk en ik voel  er nog zo weinig van.  
Ik had m'n eerste echo bij 9 weken, maar  bij 12 weken zie je echt veel meer. Als je een pretecho wilt, zou ik het niet te vroeg doen. Onze vkpraktijk raadt het trouwens af, omdat een echo ook helemaal niet zo'n preteffect kan opleveren. Het is toch bedoeld om te kijken of het goed gaat met je kindje.

@Christy: Ik vind het echt zo knap hoe je aan jezelf werkt! Fijn dat je cyclus regelmatig is. Ik had trouwens ook die tekst voor het eerst bij Boer zoekt vrouw gezien en vond 'm ook gelijk leuk. Alleen hebben wij geen vlakke muren.

@Rianne: Leuk om weer wat van je te horen! Ik ben deze week ook enorm  gegroeid. Met Pasen begon het en nu gaat het best hard. Ik zal na m'n vakantie ook eens een foto op Hyves plaatsen.
Ik heb 14 mei de 20 weken echo. Een pretecho gaan we waarschijnlijk niet doen.
Ben je bij diverse kdven gaan kijken? Moeten wij nog steeds gaan doen. Maar ja, we zijn voorlopig toch nog niet aan de beurt.
Fijne vakantie! Heb je nog plannen?

Tot over een week!

Liefs Puk  

Hallo meiden

Wat een rotdag vandaag zeg.
Ik ging vanmiddag naar de wc voor een grote boodschap en bij het afvegen zat mn hele wc papier onder de helderrode bloed.
Ik schrok me kapot, maar had de avond ervoor net gelezen dat het wel vaker voorkomt en dat het niks hoeft te betekenen.
Heb direct wel even gechekt of het ook echt uit mijn vagina kwam en dat bleek wel zo te zijn. Tweede keer afvegen zat er nog een klein beetje bruine afscheiding.
Heb direct mijn verloskundige gebeld en die vroeg of ik ook buikpijn had, maar dat was niet het geval. Het kwam totaal onverwacht. De verloskundige zei dat ik in de gaten moest houden of er weer helderrood bloed uit zou komen, dan kon ik haar direct weer bellen. Ze zei dat ik me niet zo'n zorgen moest maken, dat het wel vaker voor zou komen. Dat het kon komen doordat je bij een grote boodschap druk zet en dat er dan weleens wat bloed kan vrij komen.
Gelukkig was er maar  1 keer helderrood bloed en nu dus alleen nog maar bruine afscheiding. Ook daar hoef ik me geen zorgen over te maken, want dat was voor hen alleen maar een goed teken zei ze. Dan is er vaak verder geen nieuw bloed aanwezig.
5 mei zou ik mn eerste echo hebben, maar gelukkig kan ik nu maandag om kwart voor 9 terecht.
Ik vroeg me af of er ook anderen zijn die dit al een keer hebben mee gemaakt.

Groetjes een toch nog niet helemaal gerust gestelde Janien

Dag Janien,

Veel sterkte. Ik snap je ongerustheid heel goed, ook al ben ik zelf nog nooit zwanger geweest. Succes en als je het niet vertrouwt zou ik  gewoon weer bellen en vragen of je langs kunt komen!

gr.
Wenser

Hi Janien,

vervelend! Ik heb bij beide zwangerschappen bloed verloren en dit was in beide gevallen loos alarm. Maar goed dat je voor een echo mag, dat kan je zorgen wegnemen! Sterkte!

Groetjes Janneke

Hoi Janien,

Ik heb het bij mijn zwangerschap van Jasper ook één keer gehad met 6 weken precies. Ook op het toilet in één keer helderrood bloed en daarna niks meer. Ik ben toen wel gelijk naar het ziekenhuis gegaan en het bleek loos alarm.

Laten we hopen dat dit bij jou ook zo is. Voor zover ik weet begint een miskraam juist altijd met bruinige afscheiding en is helderrood meestal gewoon een contactbloedinkje of een gespat adertje.

Maar fijn dat je sneller kon voor de echo, dan ben je niet meer zo ongerust.

Kus,
Sylvia

Terug
Bovenaan