juni stoppers deel 6

Hoi meiden,

@Shanna: proficiat !! Jij geeft ons allemaal goeie hoop1 Ben super blij voor je!
Geniet er lekker van!

@Sylvia: Fijn voor je dat alles goed gaat met je babytje!
Niet te had klussen in je huisje laat de mannen dat maar doen hihi..

@Eva: Spannend alweer 35 weken! Geniet er nog maar ff van.

@Chis: Oooh leuk oppassen! Goed om te oefenen hihi.. Je zal echt niet de als enige daar blijven staan haha.. gekkie;)

Hier nog steeds geen ongi te zien.. strax testen, ff wachten op vriendje;)

Ben wel zenuweachtig hoor.. Ik laat jullie meteen wta weten!

xXx Wendy

Bedankt voor jullie felicitaties!!
 en wat leuk, ik sta ik het zwanger-lijstje!!

A.s. dinsdag naar de gyn voor controle. Dan kijken ze ook hoever ik ben. Ze had het over 6 weken, gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, maar dat geloof ik niet. Met mijn lange cyclussen.... maar goed, ik hoor het dan wel. Heel erg spannend.
Verder beetje misselijk en pijnlijke borsten, maar dat vind ik (nu nog) alleen maar leuk. Dan weet ik ook dat het echt is!!

@ Sylvia, ik zal zeker wat vaker meekletsen, gezellig! Heb wel een beetje gemist omdat ik wat minder vaak kwam kijken, maar lees weer even bij!  Fijn dat het met jou en je gezondheid goed gaat, en je  man lekker meehelpt! Rustig aandoen hoor.

@ Wendy, weet je al wat? spannend!

@ Janien, hoe is het met jou?  

Liefs, Shanna  

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
29 mei
16
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Christy
26
13 juni
1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
22 jan 2010

Shanna
27
7
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Maaike
ja
ja

Hopje
nee
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Shanna
26 mei
1e controle
hoor ik dan
13:00

Liss
3 juni
controle + echo
35 wkn
13.40

Bionda
2 juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
4  juni
controle vk
23  weken en 2 dagen
15:15 uur

Eva

3  juni

Controle vk

37  wkn
12:00 uur

Luxx
4   juni
controle vk
13 weken en 6 dagen
9.15 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
05-04-09
Jip

Hey, goedemorgen,

Shanna: meid, gefeliciteerd!!! En net voordat je met de clomid zou gaan beginnen! Lekker hoor. Geniet ervan.

Maaike: Meid, heel veel sterkte..... doe het rustig aan. Neem je tijd om alles te verwerken.

Wendy: Ennnn?

Eva: Alles nog steeds goed? Houd je het nog een beetje vol?

Liss: Hoe is het bij jou? Nu 33 weken???

Puk: Hoe is het?

De rest: lekker aan het genieten van het mooie weer????

Hier alles ok. De ctg's zijn de hele tijd goed. Ik voel me zelf wat minder, maar vind het belangrijker dat de meisjes het goed doen. Het wordt hier nu toch wel spannend!!   Maar geduld hebben....

Fijne dag vandaag.

Liefs
Ryanne

Hoi iedereen.

Nou ik had gister nog een test gedaan.. maar was negatief, dus ik en me vriend dachten misschien moet het met ochtend urine.. dus net test gedaan maar ook negatief! Ppfffffff baal behoorlijk.. ik dacht dat ik na 2 x een cyclus van 32 dagen had gehad dat ik nu wel beetje regelmaat zou hebben, maar dus niet! nu maar hopen op snel mijn ongi want dit nu alweer op een cuclus van 37 dagen!
Vandaag beetje baaldag!

xXx Wen

Hey meiden,

Christy, jeetje lekker zeg hoor. En je hebt ook heerlijk weer erbij!
Heb een leuke winkeltje in de Koog gezien waar ze zowel Riveira Maison spullen verkopen als leuke spulletjes voor de babykamer waar allemaal schaapjes op staan.
Dus als ik weer zwanger ben dan moeten we weer naar de Koog want die spullen moet ik echt hebben.

Je had het erover dat het lijstje steeds korter wordt. Zo voelt dat voor mij ook. Vindt het nu zelfs extra moeilijk nu ik niet meer zwanger ben...

Wendy, aah wat balen zeg! Kut is dat het als er geen tweede streepje komt. Je wilt het zoo graag.

Ik ben inmiddels ongesteld geworden, afgelopen donderdag heb ik een test gedaan, want ik voelde me al twee dagen misselijk. Nadat ik de test had gedaan en wilde afvegen was ik ongesteld. Hoe bestaat het.
Precies een cyclus van 28 dagen. Voelt wel heel dubbel hoor, want ik wil heel graag weer zo snel mogelijk zwanger worden. Aan de andere kant voelt het fijn dat mn cyclus weer goed op gang is gekomen. Nu gaan we gewoon voor de volgende ronde..

Shanna wat geweldig zeg!! Waaauw!!!!

Hopje hoe staat het ermee meid? Kwaaltjes al een beetje afgenomen?

liefs Janien

Hoi Meiden,

hier even een reactie van mij, helaas geen tijd om alles bij te lezen, maar Shanna gefeliciteerd.

echo disdag de gyn gaf mij weinig hoop, vruchtje veel te klein en zo, vocht in de plasenta en geen navelstreng en bloed verlies.

woendsag weinig verandering. dus gaan werken, anders blijft het allemaal maar liggen, er is niemand die mj werk over neemt. Dus.

donderdag ochtend ging het nog wel, ik moest mij vriendje oppeppen, maar vanaf 12 uur ging het minder. krampen steeds meer een heviger. om omgeveer 4 uur mijn mini "bevalling"van ongeveer een vuist groot prop van bloed en niet te omschrijven.  Ik moest  persen om deze er uit te krijgen. en verder veel bloed verlies. heb het op gevangen en in een bakje gedaan. vanaf 6 uur ging het langzaam aan weer iets beterder. redelijk geslapen. Vriendje de hele tijd aan het tegelen in de badkamer, dus aan hem had ik ook niet veel.

Vrijdag weer niet veel bloed verlies. 's morgens het huishouden gedaan. toen naar de stad voor een paar kleine boodchapen samen en de vakantie naar lapland geboekd was nog steeds niet gebeurd.   Redelijk geslapen wel vroeg wakker.

Zaterdag ochtend ging weer wel, maar 's middags ging weer minder, en snel naar de wc weer een grote prop van ongeveer 5 cm. maar nu gaat het langzaam ook weer iets beter.

Verder weinig honger, maar probeer wel goed te drinken dat ik niet uit droog met al dat bloed en vocht verlies.

Verder mij lijstje gemaakt voor de dokter voor donderdag, en ik had het er met de buurvrouw over, waarom krijg je al je een mk heb ook geen "kraamverband" ik heb al 3 doosje maandverband gebruikt in 6 dagen nu.

Sorry voor het misschien niet zo smakelijke verhaal.

Janneke; veel plezier morgen met de babyborrel van jip.

Maar de badkamer is wel mooi aan het worden, 2 wanden zijn nu getegeld, de douche bak is besteld daar moeten wij nu op wachten.

de volgende keer probeer ik ook meer op jullie te reageren.

En Ryanne; fijne dat de waardes toch weer goed zijn, en jammer dat jij je niet lekker voelt. succes de laatste loodjes.

gr. maaike

ps. ik denk dat ik het geestelijk nog moet verwerken, eerst lichammlijk en dan geestelijk.

Dag meiden,

Maaike: wat een vervelend verhaal zeg, ik snap dat je ondersteboven bent. Wel heel fijn dat het vanzelf ging, hopelijk komt alles er af en kun je daarna weer beginnen. Of raden ze dat nog steeds af, want dat was toch zo voordat je zwanger werd? Ik denk idd. dat de geestelijke klap nog komt. Neem er de tijd voor. Jammer dat je moet werken en je vriend weinig tijd heeft om je te steunen. Vraag er gewoon om als je het niet meer trekt, niemand wordt er beter van als jij in de put komt, ook je vriend niet (+ dat je nog voor hem werkt).

Hier nog 5 a 6 dagen tot NOD. Ben benieuwd, vorige week wel wat krampjes en pijn in mijn borsten, sinds gisterne is dat weer afgenomen (?). Heb wel heel hard gewerkt in de (voor)tuin de afgelopen dagen, veel gesjouwd enzo om mijn gedachten te verzetten. Het is super leuk geworden. Nog een beetje beplanten, maar verder af. Heerlijk.

Vandaag even genieten van het lekkere weer. Jullie ook allemaal?
Heerlijk volgende week weer zo n lang weekend.

groeten,

Wenser

Nou, ik was nog niet klaar met het bericht dat ik net schreef, of daar waren ze: de RD's. Weer 5 a 6 dagen te vroeg, zo n 9 dagen na mijn eisprong die de gyn had gezien...

Ik ben erg verdrietig en snap er niks van, zo vroeg;-(

Ga de rest van de dag maar even zitten balen.

Wenser

Terug
Bovenaan