juni stoppers deel 6

Hoi meiden,

Lekker weekend gehad?

@Maaike: heel veel sterkte meid!

@Shanna: van harte gefeliciteerd meid! Wow!

Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt met de verloskundige. Ik heb het lijstje meteen even aangepast.

Vorige week woensdag heb ik een uur lang echt flinke buikpijn gehad. Dacht zelfs aan een beginnende miskraam! Ik werd er gewoon even niet goed van. Daarna zakte het weg en heb ik geen buikpijn meer gehad. Herkent iemand dit? Het spookt namelijk nog steeds door mijn hoofd.  

Verder elke ochtend misselijk en soms overgeven.

X hopje

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
29 mei
16
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Christy
26
13 juni
1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
22 jan 2010

Shanna
27
7
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Maaike
ja
ja

Hopje
nee
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Shanna
26 mei
1e controle
hoor ik dan
13:00

Liss
3 juni
controle + echo
35 wkn
13.40

Bionda
2 juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
4  juni
controle vk
23  weken en 2 dagen
15:15 uur

Eva

3  juni

Controle vk

37  wkn
12:00 uur

Luxx
4   juni
controle vk
13 weken en 6 dagen
9.15 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Hopje
9 juni
intake + echo
8 weken + 2 dgn of 9   weken + 2 dagen
20.00 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
05-04-09
Jip

hey meiden,

was ik weer. net terug van weer een heerlijk weekend texel. eerst hadden we vrij op za op mijn neefje van 3 maand gepast. zo'n ongelooflijk maakelijk kind. zo'n lekker ventje. ben helemaal verliefd haha.
daarna nog 3 dagen naar Texel geweest heerlijk weer gehad. had nog wel wat langer willen blijven maar ja. het werk roept weer helaas.

@Maaike, wat een verhaal meis. herken het heel erg goed. ik heb het ook meegemaakt en het valt allemaal niet mee. het bloedverlies kan nog zo'n 2 weken aanhouden maar moet wel steeds minder worden. ook ik had geen trek in eten. probeer wel wat rood vlees te eten zoals biefstuk en tartaar. daar zit veel ijzer in en is erg goed voor je bloed. ook spinazie en appelstroop is erg goed.
doe rustig aan meis. geef jezelf de tijd om dit te verwerken. echt doen hoor.

@Wenser, meis ik leef met je mee. vind het erg vervelend dat je weer ongi bent geworden. hoop dat je toch weer de moed kunt vinden om verder te gaan.

@Wendy, balen van die neg test. misschien kan het nog dat het bij jou wat langer duurt voordat je pos test. ik blijf voor je duimen.

@Janneke, hoe was je babyborrel? je had goed weer. is Jip goed verwent?

@Janien, ik weet inderdaad welk winkeltje je bedoelt. ik heb er al wat dingetjes van gekocht. ik kon het niet laten en het gaf nog een goed gevoel ook. dat van het lijstje is voor mij ook zeker moeilijker geworden na de miskraam. als je dan ineens niet meer zwanger bent is het moeilijk te zien dat het lijstje steeds korter wordt. ondanks dat je het anderen ook zo gunt.

meiden, van de week kom ik wel weer even wat uitgebreider reageren. ga nu zo mijn bed in. heb morgen de hele dag cursus.

slaap lekker allemaal
liefs Christy

Hey meiden,

Ja Christy ik wist me gelukkig nog een beetje in te houden, bovendien hebben we dan weer een reden om een weekendje naar Texel te gaan. Haha

Maaike, zo heb je hele verhaal even weer gelezen.
Ik vraag me alleen af waarom je alles hebt opgevangen?
Wat wil je ermee doen? Je hebt er verder helemaal niks aan... Geeft wat mij betreft alleen maar nare herrineringen.
Ik vraag me alleen af hoe het precies tussen jou en je vriend zit. Ik krijg echt het idee, dat het niet helemaal goed gaat. Je schrijft nogal negatief over hem, je badkamer mag dan wel heel mooi worden, en het werk moet ook gedaan worden, maar een miskraam is niet niks! Ik krijg het idee dat alles in huis zo'n beetje om hem draait. Jullie moeten dit samen doen... jij moet er echt alle tijd voor nemen!
Sorry dat ik je dit schrijf, misschien wil je het helemaal niet lezen, maar ik wilde het gewoon even aan je kwijt, omdat ik vind dat je een te leuke meid bent om zo behandeld te worden!

Hopje, die krampen die je voelt, kan te maken hebben met je baarmoeder omdat deze aan het groeien is. Is heel normaal heel veel vrouwen hebben daar last van. Had ik ook, mijn zwangerschap is dan wel uitgelopen op een miskraam, maar toch is het zo.Mocht je het echt niet vertrouwen bel dan even naar je verloskundige praktijk.
Kunnen zij je beter uitleggen. Wanneer heb je je eerste echo? Hoever ben je nu heen?

Meiden ik ga op bed, weltrusten..

Janien

Even bijgewerkt. Op naar ronde 17 ;-(
Viel me op; ik ben echt de enige die nog nooit een positieve test in handen heeft gehad. Daar maak ik me wel een beetje zorgen over: misschien kan ik wel helemaal niet zwanger worden. Wat nu als ik nooit een kindje kan krijgen?
Nou ja, eerst maar weer een maand wachten op het laatste onderzoek (HSG) en daarna een evaluatiegesprek met de gyn.

Ben vandaag  ook wel  een beetje depri omdat vannacht de riolering is overstroomd op mijn 3 jaar oude eikenhouten parketvloer. Ik hoop dat het goed opdroogt en niet kromtrekt, maar vrees het ergste....

x

Wenser

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
21 juni
17
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Christy
26
13 juni
1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
22 jan 2010

Shanna
27
7
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Maaike
ja
ja

Hopje
nee
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Shanna
26 mei
1e controle
hoor ik dan
13:00

Liss
3 juni
controle + echo
35 wkn
13.40

Bionda
2 juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
4  juni
controle vk
23  weken en 2 dagen
15:15 uur

Eva

3  juni

Controle vk

37  wkn
12:00 uur

Luxx
4   juni
controle vk
13 weken en 6 dagen
9.15 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Hopje
9 juni
intake + echo
8 weken + 2 dgn of 9   weken + 2 dagen
20.00 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
05-04-09
Jip

Hi ladies,

Jip's borrel zondag was geweldig! Hij deed het erg goed, heeft lekker in zijn wandelwagen liggen kijken en was erg lief. We hebben veel cadeautjes en cadeaubonnen gekregen, erg handig! Verder gaat het super met ons, flesvoeding gaat erg goed en we doen veel leuke dingen. Over 5 weken moet ik alweer gaan werken! Maar eerst nog even 5 weken  genieten.

Maaike: wat vreselijk zeg... Weer een miskraam. Meid meid let aub op jezelf en neem nu eens de tijd om dit te verwerken, tis niet niks dit! Ook ik heb (weer) een raar gevoel bij wat je schrijft over je vriend, maar ik zal er niet over oordelen.
In ieder geval veel sterkte en dat werk wacht wel hoor, er zijn nu belangrijkere dingen!

Janien: balen dat je ongesteld bent geworden maar idd fijn dat je cyclus weer op gang is gekomen. Ik ken er genoeg bij wie het na de mk helemaal van slag was of zelfs uitbleef. Nieuwe ronde, nieuwe kansen meid!

Hopje: die buikpijnen horen erbij, je baarmoeder is aan het groeien! Niet te druk maken om een mk hoor!

Wenser: wat balen dat ook jij weer ongesteld bent geworden. Kan me voorstellen dat dat telkens zooo'n domper is!

Ladies ik ga mn mannetje even uit bed halen, hij is wakker!
Greets Janneke

Hoi meiden

Wat lekker he al die lange weekenden! Wij hebben in Zeeland gezeten en genoten van het mooie weer. Ik heb 2 vriendinnen bezocht die allebei een dochtertje hebben. De ene is 7 en de ander 14 maanden. Kon ik alvast een beetje oefenen. Verder goede informatie gehad over kinderwagens. De mevrouw van de winkel nam echt ruim de tijd voor ons: 2 uur. We gaan voor de Stokke of de Bugaboo en willen nu nog proefritjes gaan maken om te beslissen. Volgens mij kan dat bij Babypark. De baby is ook weer goed verwend: 4 rompertjes, sokjes en een plastic hond gekregen.

@Shanna: GEFELICITEERD!!! Wat heerlijk dat je nu ook zwanger bent en je niet zo lang in de MM hebt gezeten. Geniet ervan!

@Sylvia: Onze verloskundigepraktijk die verbonden is aan het Wilhelmina kinderziekenhuis ziet een echo echt als iets medisch en niet als iets voor de lol. Ik snap dat best, zeker omdat iemand die ik ken n.a.v. de 20 weken echo haar zwangerschap heeft moeten afbreken.
Doe je rustig aan met klussen?! Lekker voor je laten doen. Ik ben ook geneigd om gewoon net als anders te doen. Heb nu ook onwijze last van m'n onderrug. Maar ja, de boodschappen moeten ook gedaan worden he.
Ik was degene met de vraag over de reistas. Ik bedoelde een tas, waar je je kinderwagen in kunt opbergen. Ik heb het ook eens nagevraagd aan vriendinnen en die zeiden dat het alleen handig is als je gaat vliegen. Nu doen wij dat niet zo vaak, dus zien we maar af van de aanbieding. Nu gaan we voor goed advies in combinatie met 15% korting.

@Eva: Ik weet natuurlijk nog niet of we bij die andere organisaties wel in januari aan de beurt zijn. Het gaat om Saartje en De Klimboom. Ken je die?
Ik ben normaal gesproken ook van de lijstjes hoor. Anders blijft het allemaal zo in je hoofd zitten.

@Ryanne: Het gaat nu echt opschieten! Spannend!

@Janien: Balen van je ongi! Maar wel fijn inderdaad dat je cyclus wel gelijk op gang komt. We gaan allemaal weer hard voor je duimen hoor!

@Maaike: Pas goed op jezelf he! Jij bent nu het belangrijkste hoor.

Liefs Puk

hey ladies!

zo hadden we heerlijk weer! en dan vannacht jeetje wat een weer,we werden er gewoon wakker van,hield een beetje mn hart vast omdat we 2 bomen in de tuin hebben staan,die gingen zo hard heen en weer.......brrr en dan die bliksem erbij.

hier gaat alles wel redelijk,merk toch wel steeds meer dat het zwaarder gaat worden
Had toch idd een fikse infectie,heb daar een soort zetpil voor gekregen,en als het goed is zou het na een paar dagen over zijn,was er erg blij dat ik toch wel gegaan was!

@ maaike,meid toch,heel veel sterkte de komende tijd! denk goed om je zelf hoor!!! ik laat mij ook maar niet uit over je mannetje......dit hoor je ook samen te doen!!!

@ janien,aan de ene kant wel balen van je ongi! hopelijk is je cylus gauw weer de oude!

@ puk,lekker verwent dus,en lekker een weekend weg geweest,je hebt het wel getroffen met het zonnige weer! denk om je rug hoor,want je buiik word steeds groter

@ shanna,gefeliciteerd meis! kom je hier weer mee kletsen?

@ janneke,leuk hoor zon babyborrel! wat gaat het hard dat je over 5 weken alweer gaat werken......nog extra genieten nu!!! hoeveel ga je werken?

@ ryanne,hoe is het met je? en je 2 meisjes?

@ eva,alles goed? trek je het nog?

@ de rest hoe is het met iedereen????
    we hebben al een tijd van een hoop meiden niks gehoord.....

-X-

@ wenser, hopelijk is het niet al te ernstig met je vloer.......

@ cris,ook lekker een weekend weg geweest heerlijk hoor.
      hoe was de cursus?

@ hopje,die pijn kan het groeien van de baarmoeder zijn,ik zelf had de eerste 2 weken dat ik wist da ik zwanger was buikpijn...

-X-

Terug
Bovenaan