Hoi meiden,
Sorry voor mij berichtje de vorige keer maar ik moest mij hart even luchten. Wel hebben wij zondag 2 keer een goed gesprek gehad. Dat deed mij wel goed. Verder mij vriend wil al snel voor opnieuw gaan proberen, maar ik wil het wat rustiger aan doen. Eerst alles weten of alles goed gaat mij en de tumor en baarmoeder en zo. En hoe ik mij lichaam voel en geestelijk. De verwerking geestelijk moet nog komen heb ik zo het gevoel.
Janneke: wat leuk een babyborrel, dat heb je niet de hele tijd de krambezoek. Dan heb je nog geen rust lukt mij. Maar verder alles goed, en het verlof is al aan het aflopen. Jammer zeg.
Janien: balen van je ongi, maar goed dat het toch allemaal weer goed op gang komt. Hoeveel dagen zaten er bij jou tussen, en vanaf willen dag heb je geteld. En wij hebben op hyves goed bij kunnen praten moeten we vaker doen. Maar het is goed om soms jullie meningen hierin te horen. Ik weet het soms denk ik moet een andere baan gaan zoeken, dan zijn we niet altijd samen. Nu 24 uur per dag. Dag is veel. Daarom hoopt ik ook op de baby is het er zou zijn, zou ik minder gaan werken en thuis blijven. Dus iets meer afstand. En ik heb ook tegen hem gezegd ik maak het ook lichamelijk mee, ik heb echt veel pijn gehad. Maar het is moeilijk uit te leggen aan hem. Soms zou ik willen dat zijn ouders en andere mensen er van op de hoogte zijn, dan kunnen zij ook met hem praten. Maar dat wil hij niet.
Hopje: geniet van Barcelona en het moe en misselijk zijn is voor een goed doel. En 9 juni is al snel, heb je dan ook een echo of weet je dat niet.
Wenser; balen van je vloer, het is in veel gebieden te keer gegaan. In België krijgen alle mensen vergoeding met schade, het is erkend als natuurramp. Ik weet niet hoe het met de verzekering in nl zit. Ik hoop het voor je. En je krijg ook wel een keer een positief test in handen, en dan geloof je het niet. Ik ben bijna 2 jaar met de pil gestopt dus het kan even duren.
Liss: hoe ie het met jou? En de infectie, het is aftellen voor jou? En bij de tandarts alles goed gegaan.
Puk: lekker zeg de weekendje weg en dan nog dat weer. Maar ik was blij dat ik thuis was. Met al dit buikpijn en de rest. En fijne dat ze de tijd voor je namen in de winkel. Het is allemaal duur genoeg en je moet er wel tevrden over zijn. Ik hoor graag hoe de proefritjes zijn gegaan. En kunnen ze ook gemakkelijk in en uit elkaar. Ook als je allen bent. En in en uit de auto?
Shanna; gefeliciteerd at is goed nieuws. Hoe voel je je?
Christy: hoe is het op de cursus gegaan, vermoeiend zeker dat vind ik altijd. En een lekker weekend op Texel en je neefje leuk dat jullie op hem passen. En rustig aan gaan wij samen verder ok het lijst helemaal weg te werken, hé.
En de rest hoe is het met jullie?
En ik kan het lijst niet aanpassen maar ik kan ook uit het lijst met geslacht wel op niet weten.
Verder gaat het wel. Morgen naar de dokter om 16:00 uur. mij lijstje met vragen ligt klaar. Vanavond nog even sporten en mijn mannetje heeft vanaf vandaag 3x op woensdag een cursus in utrecht dus even tijd voor mijzelf. En 6 juni lekker naar de schoonheidssalon met de buurvrouw ( zij 4 weken geleden mk) dus we hebben at verdient. Alleen weten de mannen het niet dat wij het weten van elkaar, ingewikkeld he. En de reis naar lapland ligt vast. Ze moesten nog wat hotels navragen dat is gebeurt dus 3 aug zitten wij in het vliegtuig en er 2 weken geen kantoor en de mobiel van Marc gaat niet mee. Anders belt hij zijn ouders nog de hele dag. En dan hebben wij alleen tijd voor elkaar. Dat zal ons goed doen. Het is gek maar ik heb het idee dat de mk ons iets dicht bij elkaar heeft gebracht. Ook is het pas een week. Maar er is verbetering. En nog even naar de tandarts geweest en maar meteen foto’s laten maken, de vorige keer was in september toch was ik 1 week over tijd dus geen foto’s. nu wel. 2 kleien gaatje en mijn verstandskiezen moeten er uit. 20 augustus naar de kaakchirurg. En dan 6 weken laten weer. Maar dat mag niet in de eerst 3 maanden, dus ik houd het gewoon in de gaten. Maar het kan er maar uit zijn.
Ik moet nu verder met werken.
liefs. Maaike
Ps. Bedank voor jullie steun.