juni stoppers deel 6

@Wendy: en? Hoe is het nu met je?

@Ryanne: hoe was het bij de gyn van de week??

@Janneke: dus goed verwend bij de babyborrel? Zag op hyves dat je veel bonnen al uitgegeven hebt, leuk!! Jeetje, nog maar 5 weken? Tijd gaat snel. Geniet nog even van die 5 weken.

@Puk: de klimboom ken ik niet, saartje wel. Daar heb ik wel goede dingen over gehoord. Hoop voor je dat je daar een plekje kan vinden.

@Liss: ik trek het nog wel redelijk. Merk wel dat ik tussendoor genoeg rust moet nemen. Gister naar the wall (winkels langs de a2) geweest en daarna hier naar de binnenstad. Dat was toch wel even te veel voor mijn lijf. Vandaag een dagje niksen, behalve dan wat was wegwerken. Lekker in bad geweest, nu ondertussen tv kijken.. dus lekker lui :) Neem jij ook genoeg rust tussendoor? Hoop voor je dat de infectie gauw weg is.

@Hopje: wat fijn dat je nu zekerheid hebt over het vliegen. Wat leuk dat jullie vanmiddag al kunnen voor de echo! Ik kreeg zelf met 8 weken en 1 dag een uitwendige echo, maar dat lukt niet altijd bij iedereen.  Veel vrouwen  krijgen volgens mij een inwendige echo. Laat je weten hoe het ging?

Gister de klossen opgehaald en onder het bed gezet. Dat was wel even schrikken. Het bed is nu 86 cm hoog. Dus maar een krukje eronder gezet anders kom ik dus nooit het bed in haha! Hier gaat het verder goed. Merk wel dat ik meer rust moet nemen tussen dingen door. Gister de laatste dingen gehaald. Nu alleen nog de adressen op de etiketten en dan zijn we helemaal klaar. Ik ben nu 36 wkn en 1 dag, dus word allemaal steeds spannender!

Liefs Eva

@Ryanne: als ik het goed begrijp op je hyves ben je inmiddels bevallen!!! GEFELICITEERD! Geniet ervan met z'n viertjes en wat een leuke namen. Tess en Lynn welkom op de wereld! Liefs Eva

@ ryanne, GEFELICITEERD MET JULLIE 2 MEIDEN!!!!!

@ eva,haha hoog he zon bed op klossen.....ik heb er inmiddels ook een krukje naast haha,mn klachten van de infectie zijn al afgenomen gelukkig!
jij bent nu de eerst volgende die gaat bevallen.....spannend!!!

-X-

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
21 juni
17
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Christy
26
13 juni
1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
22 jan 2010

Shanna
27
7
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Maaike
ja
ja

Hopje
nee
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Shanna
26 mei
1e controle
hoor ik dan
13:00

Liss
3 juni
controle + echo
35 wkn
13.40

Bionda
2 juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
4  juni
controle vk
23  weken en 2 dagen
15:15 uur

Eva

3  juni

Controle vk

37  wkn
12:00 uur

Luxx
4   juni
controle vk
13 weken en 6 dagen
9.15 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Hopje
28 mei
intake + echo
7 weken en 4 dagen
17.00 uur

Hopje
9 juni
echo
9   weken + 2 dagen
20.00 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
05-04-09
Jip

Ryanne

Tess en Lynn

Hallo Dames,

Hier even een reactie van Robert, de man van Ryanne.

Ryanne is zondag met een te hoge bloeddruk opgenomen in het ziekenhuis. Ze voelde zich verder goed en de baby's deden het nog prima. Toch had ze zwangerschapsvergiftiging.

Daarom hebben ze gisteren om 10.15 de vliezen gebroken en de bevalling ingeleid. Na heel goed werk van mama is om 17.16 Tess geboren, zij is 48 cm en 2465 gram. Twaalf minuten later is Lynn geboren, iets kleiner en 2215 gram.

Moeder en dochters maken het goed. De kleintjes liggen nog wel in de couveuse maar doen het goed. Ik denk dat ze er met een paar dagen al wel uit mogen.

Als Ryanne thuis is zal ze de details wel aan jullie vertellen. Voor iedereen die nog zwanger is of moet worden, veel succes!

Groetjes Robert

Terug
Bovenaan