karin/wendy

ha wendy
Ja dat heb ik ook..ik vind het leuk voor ze maar ik vind het erg dat wij er niet bij horen!!
deze maand zijn wij hopelijk aan de beurt!!!
ik vind voetbal ook geen balle aan!!
mn man gelukkig ook niet,meer formule 1 maar daar hou ik ook niet zo van.hihi
ik duim dat we deze maand er ook bij horen!!!heeeel hard!!!
ik spreek je snel.tot morgen!!kuss karin

Zo weer een nieuwe dag aangebroken, wel lastig om eruti te moeten als de klok verzet is. Pfoepfoe.

Dalijk nog effe stukje wandelen emt Amber en de hond en vanmiddag als het mooi weer is lekker naar de kermis bij ons in de buurt.

Ik bedacht me net ik weet neit of jij da took hebt, in welk deel van ned jij bent. Misschien woon je hier in de buurt of misschien wel het anderste uiterste van ned. Grappig, zo tegen een wildvreemde die je nog nooit hebt gezien je hart luchten. Maar wel fijn.

Fijne dag en misschien spreek ik je nog wel vandaag.

Gr Wen

Sorry dat ik zomaar stoor in jullie topic.
Maar ik heb een vraagje en aangezien ik van karin ook een gerustelend berichtje terug kreeg dacht ach ja doe het gewoon.

Had gister mij   ongi moeten krijgen maar niks geen pijn enz maar vamorgen bij het opstaan en het afvegen heel heel licht rose afscheiding en beetje bruin daarna maar verder helemaal niks.
Nou is de vraag kom het of niet hihi
Nou ik denk zelf van wel maar kan het dus ook zo zijn dat je dit hebt en het toch weg blijft en je toch zwanger bent?

Alvast bedankt
Liefs Schuerke

Hoi Schuerke

Volgens mij komt je ongi dan toch gewoon, ik had vanaf dinsdag wat bruine en rose bloedverlies, is nog niet eens noemenswaardig en vanaf gisteren heeft het echt goed doorgezet, en bij Karin heeft het ook nog goed doorgezet. Ik wil je niet teleurstellen, maar je meot er wel rekening mee houden da tje ongi gewoon door zet. En als je toch twijfelt dan doe je een test, als je het zeker wilt weten.
Maar ik denk dat het gewoon doorzet.
Ik was zelf afgelopen donderdag bij gyn en die zei ik vertelde ehtzelfde verhaal dat dat ook gewoon bloedverlies was, veel weinig ong is ong zei ze.

Hoelang ben jij bezig?

Gr Wendy

hoi scheurke,
ja ik denk ook dat het doorzet had ik van de week precies zo!wel teleurstellend hoor!
ik duim voor je!!!kuss karin

hoi wendy,
ik kom uit Limburgia..in  maastricht!
en jij?ik had vanmorgen ook moeite met opstaan.echt wel.
ik had vanmorgen bezoek erg gezellig..ga jij vanmiddag nog wat leuks doen?
kus karin

Hoi

ik kom uit brabatn oostbrabant. Wij zijn net effe naar de kermis geweest, erg gezellig, maar wel druk en jij??

Gr Wen

ha wendy,
ik heb vanmiddag van alles gedaan..buiten lekker gewerkt want we hebben best een aardig tuintje  en daar moest van alles in gedaan worden..en we hadden ook nog fff plantjes gehaald in tuincentra..altyd leuk..leuke snufjes op doen.en dan is het zo laat als je in de tuin wat gewerkt hebt heerlijk met zon weer.alleen af en toe een buitje.
toen lekker frietjes met biefstuk gegeten.mmm en vanavond nog ff lekker bank gehangen en fenna in de douche gedaanwant ze had lekker met de handjes in het zand zitten vroeten,en morgen moet ik weer de geheldag werken.bah heb er geen zin in!maar ja het moet toch gebeuren.we hebben nog geen geldboom.in de tuin geplant!!!hihi
ik heb een vraagje...klinkt raar maar ik weet dat ik het je best kan vragen...
hoe lang ben jij altijd ongesteld???ik ben tot ongeveer dinsdag/woensdag ongesteld.
lang he?heb jij dat ook?en nog steeds zo hevig?ik kan wel kraamverband dragen hihi.
vooral snachts is het zo erg..handoek eronder..een ander onderwerp meschien vind je het wel niet prettig om het met me over te hebben!!!
ik ga nu lekker naar bed en als ik morgen thuis kom lees ik jou berichtje wel weer!!!
doei kuss karin

Terug
Bovenaan