KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

Lees net dat er al nieuw forem zomermama;s 2007 is.. BELACHELIJK.. t gaat veeeel te snel allemaal!! Stop de tijd!!
En daarbij, mn pa en ma zijn weer terug van vakantie (wat natuurlijk heel fijn is) maar daar gaat mn privacy weer.. weehhh.. Snel nieuw huisje nu..   (heb erg genoten van mn tijd 'alleen thuis met Sep' vandaar ook weinig reactie hier want kon eindelijk eens tv kijken opzenders die IK leuk vind hihi)

Zow.. en oja, waarom poept zo'n klein lief kereltje zo verschrikkelijk veel !? grrmbl..

Zo en nu wil ik ook effe klagen hier!!!!!!!!!!!!

Kan iemand mij vertellen waarom die badkamervloertegels zo idioot hard moeten zijn??
Vanmiddag viel ik met loopauto en al om, zo met mijn hoofd op die knoert harde tegels!

Kan iemand mij vertellen waarom ik mijn vriend(innet)jes van het forum maar zo weinig zie?

Kan iemand mij vertellen hoe ik nou moet kruipen, ik doe zó mijn best, maar ik krijg het echt niet voor elkaar! Ik kom gewoon niet vooruit!

Kan iemand mij vertellen waarom ik niet alle kleding uit de rekken mag trekken bij de H&M?

Kan iemand mij vertellen waarom ik niet gewoon alle spulletjes uit de kastjes mag trekken???

Whahaha, leuk zo'n klaagtopic

Dikke , natte kus van Fabio zv Cissy

Mag ik even klagen over het feit dat er hier zelf al kinderen onder de 1 zitten te klagen!
Het moet toch niet gekker worden!! Waar gaat dat heen met deze wereld!!

Ik klaag toch niet,..
Zit alleen stiekem achter de pc.. oeps
SSSsssst! niet tegen mama verklappen hoor!!.. Jaja,.. ik ga weer snel m'n bedje in..

Kay zv Esmé

En dan wil ik ook nog wel even echt klagen...

Ik baal als een stekker van   het feit dat ik bijna nooit met de auto wegga en als ik er dan eens in zit ik direct last van airco heb en daardoor nu al een dikke week met keelpijn loop en bijna geen stem! Kutzooi! Klote-airco. 2 x een kwartier in die stomme bak om naar oma te gaan want oma (overgrootmoeder)  kan niet meer bij ons komen. Maar oma kan wel een dag later op verjaardag bij haar broer met de deeltaxi! Duh! Aanstelster!
Wedden dat oma alweer zit te zeuren dat ze Julian wil zien voordat mijn keel weer beter is! Alsof ik een taxicentrale heb!

En dan wordt het ook nog de hele week KUTWEER!! Zitten we weer de hele week binnen. Dat wordt gezellig met zo'n ondernemend kind dat niet genoeg uitdaging kan krijgen.... WIE ZEI ER OOK AL WEER DAT HET ZOMER WAS!!!????

ZO!

Ja, en mag ik dan ook even klagen...
Waarom mag Fabio tot 21.45 opblijven!!!!
Ik lig zogenaamd al heel lang op bed!
Mijn mamma is even beneden, maar die denkt echt dat ik op 1 oog lig!
Mazzel! Kian

O ja nog wat antwoorden op Fabio z'n vragen:

Kan iemand mij vertellen waarom die badkamervloertegels zo idioot hard moeten zijn??
Nou, dat is dus gedaan omdat die mamma's van ons anders door de vloer heen zakken.

Kan iemand mij vertellen waarom ik mijn vriend(innet)jes van het forum maar zo weinig zie?
Kgeloof dat je binnenkort bij Kay gaat spelen

Kan iemand mij vertellen hoe ik nou moet kruipen, ik doe zó mijn best, maar ik krijg het echt niet voor elkaar! Ik kom gewoon niet vooruit!
Je slaat heel hard op de grond, dan druk je je op (kan je eindelijk die vette spierballen van je laten zien!!) en dan laat je je naar voren vallen.

Kan iemand mij vertellen waarom ik niet alle kleding uit de rekken mag trekken bij de H&M?
Dat komt omdat die volwassenen geen humor hebben. Ze zijn bang dat ze van hun overtollige kilo's afkomen als ze alles weer moeten oprapen. Dus vandaar dat wij dan ook geen lol meer mogen maken.

Kan iemand mij vertellen waarom ik niet gewoon alle spulletjes uit de kastjes mag trekken???
Dat is hetzelfde antwoord als de vorige, maar dan niet over volwassenen in het algemeen, maar over jouw mamma (de mijne trouwens ook hoor).

MAZZEL!! Kian

Sssttt, niet verder vertellen hoor, maar  ik lig al lang in bed hoor, maar heb stiekum mijn laptop onder de dekens!!!

Fabio

Terug
Bovenaan