ik baal omdat...
ik de laatste 2 weken gek wordt van mezelf, heb een onwijze drang om alles perfect te doen, als ik 's ochtends wakker word omdat mijn zoontje ligt te kletsen (heerlijk ventje!) denk ik al aan de was die opgehangen moet, de vaatwasser die leeg moet, boodschappen die gedaan moeten worden, en dat dus in combi met een kleintje
waarom zorgt dat op de een of andere manier zorgt voor stress??!!! ik ben wel redelijk perfectionistisch maar sinds ik mijn vriend ken, die veel relaxter is, was ik behoorlijk makkelijk aan het worden, maar nu...
en... ik lees al een hele poos mee, heel af en toe reageer ik op een topic, maar ik wil mezelf er "niet tussen schuiven" als jullie begrijpen wat ik bedoel, raar he?? dus baal ik een beetje van mijn onzekerheid
dus overboord ermee:
ik ben Jenneke, mama van Ivar, 18-9-2006, woon in Harderwijk en begin over 1,5 week aan een nieuwe baan (20 uur) als datamanager bij de Hematologie in het UMC Utrecht (wetenschappelijk onderzoek)
en ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden als ik eens wat vaker een reactie op het forum gooi!