KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

weet je waar ik van kan balen.

slapen de kinderen een keer wat langer beginnen ze om 7.30 bomen te snoeien bij mij voor de deur ggggrrrrr

Groetjes sandra

Bah bah en nog eens bah, wat is het leven soms toch kl*te. Blèèèkkkkk!!!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Zo........dat is er uit!

Dank u!

Fonske.

Ik baal van;
stoffel (hiernaast een uitbouw aan het maken, maar zelfs dikke satront is nog sneller als hij)
dit huis blehhhhhhhhhhhhhhhh IK WIL VERHUIZEN!!!, maar wel mn tuin meenemen haha
van dit kutweer, daarnet geen internet, telefoon niks noppes nakkes nada De onweer had mn stoppen eruit geknald!
van mn buurvrouw, wat een zeikers eerste klas en ze kan alleen maar naar binnen kijken.

Zo dat wast wel weer ff

Wat is het toch een vuil vies akelig misselijk nat koud beroerd stom debielig raar kloteweer!!!
Zo...das eruit..
Groetsels Kitty.

Van mijn man die alles altijd vergeet!!!! Wij wonen hier al 5 jaar en bij ons  komen ze  iedere woensdag de container legen.

Maar ondanks briefjes ter herinnering bij de voordeur vergeet hij het 9 van de 10 keer en mag ik in mijn ma-flodder outfit naar buiten!!!!

Ik snap dat niet! Als je in je auto stapt zie je overal die bakken staan, gaat er dan geen lampje branden!!!!!!!???????

Zo, dat was er weer uit!

Ik baaaaaaaaaal dat ik al bijna een week een onwijs ontstoken verstandskies (en het tandvlees daar omheen dus) heb! Het doet vreselijk veel pijn, dus ik leef op  paracetamol! Wanneer gaat dat nou eens over, dan kan het kreng eruit!!!

En waar ik ook van baaaaaaaaaal is dat ik geen oppas heb voor vrijdag! Moet ik dus werken, kan er niemand oppassen. Nu moet Stef naar mijn schoonzusje, dus wordt spannend....Misschien kunnen jullie even meeduimen dat alles goed gaat....

Hehe.....
Liefs Annet

ik baal omdat...

ik de laatste 2 weken gek wordt van mezelf, heb een onwijze drang om alles perfect te doen, als ik 's ochtends wakker word omdat mijn zoontje ligt te kletsen (heerlijk ventje!) denk ik al aan de was die opgehangen moet, de vaatwasser die leeg moet, boodschappen die gedaan moeten worden, en dat dus in combi met een kleintje
waarom zorgt dat op de een of andere manier zorgt  voor stress??!!! ik ben wel redelijk perfectionistisch maar sinds ik mijn vriend ken, die veel relaxter is, was ik behoorlijk makkelijk aan het worden, maar nu...

en... ik lees al een hele poos mee, heel af en toe reageer ik op een topic, maar ik wil mezelf er "niet tussen schuiven" als jullie begrijpen wat ik bedoel, raar he?? dus baal ik een beetje van mijn onzekerheid
dus overboord ermee:

ik ben Jenneke, mama van Ivar, 18-9-2006, woon in Harderwijk en begin over 1,5 week aan een nieuwe baan (20 uur) als datamanager bij de Hematologie in het UMC Utrecht (wetenschappelijk onderzoek)
en ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden als ik eens wat vaker een reactie op het forum gooi!

Waarom is deze topic langer dan de gelukkig topic???? Zijn we niet gelukkig met zijn allen?

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan