Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@leo-tje, dus dat kan ook al? Dat je door het foliumzuur eerder ongesteld wordt? Ik ben nu ook weer een week te vroeg ongesteld, hoeveel dagen is jouw cyclus nu?

@wannabemom: succes met je teamuitje vandaag!;)
 
@Danishka, ik ben geen wetenschapper, maar het viel mij wel op dat ik nu eerder ongesteld word, cyclus is nu 28-29 dagen uit mijn hoofd. Heb een app die mij helpt in berekening en notities erbij de zetten ;-)
 
Ik gebruik de ovulatietesten van kruidvat. Vorige keer vage strepen en dan zeggen ze dat je geen gemeten piek hebt voor de eisprong. dezelfde dag van cb geprobeerd en die was positief. Afgelopen dagen getest weer met kruidvat en vage strepen te zien. Nu met cb en die is negatief. Ik vertrouw eerlijk gezegd niet de testen van de kruidvat. Ik maak ze op en wil over gaan op sensitest. betrouwbaar en goedkoop.

Maar door folium zuur eerder ongesteld? Ik slik vanaf poging tot zwanger worden ook folium zuur en ben eerder ongesteld geworden. Maar kan het me haast niet voorstellen dat het hierdoor komt..



Gebruiker sterretje, het kan ook zijn dat je weinig tot niks voelt. Of juist heel veel omdat je er op gaat letten. Had ik namelijk ook. Voelde ook ineens alles. Mijn lichaam hield me voor de gek en ben eerder gaan testen op zwangerschap. Negatief en een paar dagen later ongesteld geworden. Nu mijn tweede ronde test ik pas echt 3 dagen voor mijn NOD. En als ik weer zoveel voel in mijn lichaam dan ga ik er vanuit ongesteld te moeten worden..kan het altijd meevallen ;)
 
Jaa zaterdag en gister getest en beide testen positief!!
Vanmorgen bij de dokter geweest en zit nu in de 5de week van mijn  zwangerschap. Had nooit durven dromen dat het zo snel kon gaan. Is natuurlijk allemaal nog in heel vroeg stadium maar wat zijn we blij :)

@wannabemom ik had de 1e test ook een licht streepje en bij CBtest gisteren een dikke plus erbij dus miss dat je na 2 dagen ook een duidelijker resultaat heb en niet langer meer in spanning hoeft te zitten
 
@lioness: super!! wat een goed nieuws! gefeliciteerd!

Wat foliumzuur betreft, dat heeft volgens mij geen invloed op je menstruatie hoor. daar zitten namelijk geen hormonen in, alleen vitamines toch? Of zie ik het verkeerd? Ik ben nu bezig met mijn laatste strip en ben al wel begonnen met foliumzuur.
 
Gefeliciteerd Lioness! Snel gegaan! Fijne zwangerschapgewenst :)

Ik ga vrijdag testen, maar ik verwacht niet zwanger te zijn. Heb amper verschijnselen tot nu toe.
 
Terug
Bovenaan