Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Nou meiden...ik heb vanmiddag nog een keer getest (morgen NOD) met CB digitaal en die geeft ook echt zwanger aan!! Moet heel eerlijk zeggen dat het me eerder zou verbazen als het negatief zou zijn...ben toch al ff weeïg, heb steken in buik (anders dan ongi) gevoelige borsten..nu weet ik zeker ik niet gek ben hahaha 😆😆 ik heb alle stapjes van mijn zwanger worden gewoon gevoeld!

Mijn teamuitje ook alcoholvrij doorstaan, zonder vragen hihihi

Het moet wel echt landen merk ik!! Hopen dat alles goed gaat en dat jullie allemaal snel volgen...als er 1 schaap over de dam is... ik nummer 2...wie wordt nummer 3 😉
 
Nou meiden...ik heb vanmiddag nog een keer getest (morgen NOD) met CB digitaal en die geeft ook echt zwanger aan!! Moet heel eerlijk zeggen dat het me eerder zou verbazen als het negatief zou zijn...ben toch al ff weeïg, heb steken in buik (anders dan ongi) gevoelige borsten..nu weet ik zeker ik niet gek ben hahaha 😆😆 ik heb alle stapjes van mijn zwanger worden gewoon gevoeld!

Mijn teamuitje ook alcoholvrij doorstaan, zonder vragen hihihi

Het moet wel echt landen merk ik!! Hopen dat alles goed gaat en dat jullie allemaal snel volgen...als er 1 schaap over de dam is... ik nummer 2...wie wordt nummer 3 😉
 
Hallo dames,

Volgens mij is iedereen van het andere topic hierheen vertrokken. Als jullie het goed vinden zou ik graag hier meepraten omdat het bij de andere de laatste week stil is.

Ik ben 26 en mijn vriend is 30 jaar. Wij zijn sinds half april gestopt met de pil maar helaas geen cyclus tot nu toe. Nog een maand afwachten en dan word ik doorverwezen naar de gyneacoloog.

Voor degene die positieve testen hebben: gefeliciteerd!
 
Hééééé, ik kom een paar dagen niet en wat zie ik? Twee zwangere dames!? Wat super! Gefeliciteerd voor jullie beiden en hopelijk blijven jullie je goed voelen.

Ik heb overmorgen mijn NOD. Zaterdag zou ook kunnen. Ik heb 4 dagen voor NOD getest in een opwelling en was toen negatief. Is ook gewoon echt te vroeg, dat snap ik helemaal. Toen natuurlijk helemaal wit en geen lijntje te bekennen.

Toch voel ik me op en top zwanger. Steken rond mijn baarmoeder (anders dan voor ongesteldheid), meer afscheiding, hoofdpijn met momenten, prikkelbaarder, con-ti-nue plassen, sterk ruiken urine, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik wil het idee dus ook nog niet helemaal loslaten en ga zaterdag nog eens testen, als dan mijn ongesteldheid zich nog niet heeft laten zien natuurlijk...

Laat het jullie weten. Succes iedereen op het Wachtbankje! X

 
Wannebemom gefeliciteerd! :) wat een goed nieuws!

Ik twijfel of ik morgen al zal testen.. ik ben een paar keer ochtendmisselijk geweest maar ik twijfel of ik mezelf gek zit te maken. Normaal gesproken heb ik juist ongeveer een week voor mijn menstruatie gevoelige borsten en nu juist niet.. ik kijk denk ik even aan hoe ik me morgen voel.

Voor jou ook spannend Lala! Ik hoop voor je dat het raak is!

 
Wannabemom gefeliciteerd!

nog weer ff een vraagje haha. Vanmorgen ovulatie test gedaan en net weer. Beide positief. Heb gisteravond seks gehad. Twijfel om vanavond niks te doen en morgen vroeg wel weer. Maar ben dan bang dat ik te laat ben. Wat denken jullie?
 
Terug
Bovenaan