Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Goedemiddag!

Leo-tje, klopt mijn eisprong is deze week een keer. Normaal ben ik altijd regelmatig ongesteld. Zon 30 a 31 dagen. Tijdens de eerst ronde werd ik opeens een week eerder ongesteld terwijl ik 9 dagen ervoor de eisprong had. dit weet ik dmv ovulatie testen. Nu ben ik gister gaan testen en geen streepje te zien. vandaag weer getest en een vage streep.

Het zou kunnen dat ik dus weer eerder ongesteld wordt dan gedacht. Dan heb ik vanaf nu een cyclus van blijkbaar 26 dagen haha. Nou ja, ik wacht nu maar af. Vorige keer was ik er teveel mee bezig. Misschien daarom eerder ongesteld.

wat betreft excuses om niet te drinken..ja dat vind ik ook lastig. Toevallig dit weekend een feest van goede vrienden van me. Maar ik moet helaas werken dus kan niet komen. Anders had ik niet geweten wat ik moest zeggen dat ik geen wijntjes wil drinken ;)
 
Leo-tje,

Ik begrijp dat je deze week je NOD datum hebt? Misschien heb je te vroeg getest en daarom negatief? Heb ik tijdens mijn 1e ronde ook gedaan. Ik wist dat ik te vroeg testte maar toch gedaan.Negatief..

Voor jou ook spannend lees ik Pilaf. Wacht je tot na het weekend om te testen?
 
Hoi allemaal!

Ik ben superslecht in namen en steeds heen en weer scrollen is niet handig op m'n mobiel, maar Danishka wat jammer dat je ongesteld bent geworden en goed dat je het positieve (geen smoezen op je feest) ervan inziet! Hopelijk ga je nu met ke medicijnen heel snel een positieve test in handen hebben! Dat geldt overigens ook voor de andere (nieuwe) meiden die meeschrijven.

Ik heb sensitest ovulatietesten gebruikt (midstream) en de zw test die je erbij krijgt...heb ik net gebruikt. Twee dagen voor m'n NOD...ik kon dus echt niet meer wachten..ik geloof toch een lichte streep te zien, maar nu vertrouw ik die test niet haha...ik ga proberen vanavond na m'n werk nog ergens een test te kopen..Pfff..onhoudbaar dit! Morgen m'n teamuitje...whaaaa!!
 
Hoi allemaal,

Ook ik heb een vraagje! Vanmorgen ovulatie getest en deze was positief. Gister geklust en vandaag weer. Nu ben ik heel nieuwsgierig. Wat is het eerste dat ik kan gaan voelen en vanaf wanneer zou ik kunnen testen (zo snel mogelijk natuurlijk) Haha. Ik ben te nieuwsgierig!

Groetjes
 
@Gerdien 30, ja misschien te vroeg, maar heb verder niet echt symptomen zeg maar, gevoel van niet zwanger te zijn. Mocht NOD niet komen, zal ik alsnog testen. Sinds ik aan de foliumzuur zit is mijn cyclus ook iets korter geworden,voorheen kon ik de klok gelijk zetten, altijd 1e van de maand was het raak ;-)

@Danishka, ik gebruik ovulatie- en zwangerstesten van Kruidvat. Best goedkoop en ovulatietesten werken goed, mocht ik zwanger zijn zal ik bevestiging zoeken dmv CB digitaal test.

@wannabemom, wauw dat zou super zijn als de test toch te vertrouwen is, ik zou inderdaad nog 2e keer testen om te zien.

@Sylvana, gefeliciteerd met je zwangerschap!

@gebruiker sterrerje

 
Heh, helft van mijn bericht niet te zien

@gebruiker sterrerje: Je kan in principe 4 dagen voor je NOD testen, afhankelijk welke test je hebt gekocht. Maar soms kan je ook te vroeg testen en kan de test de verandering in hormonen nog niet detecteren. Qua voelen oid kan ik nog niets zeggen, sinds wij aan het proberen zijn houdt mijn lichaam mij best voor de gek. Plotseling duizelig, misselijk, rommelende buik maar nog niet zwanger
 
Terug
Bovenaan