Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Leo-tje zelf werk ik in een restaurant en wij maken wel eens mee dat dames die net zwanger zijn het aan ons doorgeven dat ze geen rood vlees enz. kunnen eten dus wordt er toch rekening mee gehouden zonder dat de rest van de tafel het door heeft. miss een tip voor allen als het zover is ;-)

Heb indd ook op internet gelezen dat je de eerste weken nog niet op je eten en drinken hoeft te letten al wil je natuurlijk al wel het zekere voor het onzekere.

Oh Zonnebloem86 spannend zeg, snap het ja na 3 keer negatieve test denk je bijna van het zal wel, weer teleurstelling.

Vandaag moet ik ongesteld worden maar gebeurd niks en voel ook niet echt iets aan me lijf. Vanmorgen zei mijn vriend wel ineens dat het leek of mijn borsten groter waren haha, dat zou dan het enige symptoom kunnen zijn.
Fijn weekend allemaal!!
 
Spannend toch allemaal. Donderdag is mijn NOD. Maar ik wacht met testen tot zaterdag. Het weekend vind ik handiger dat heb ik even tijd om bij te komen van het nieuws (negatief of positief).

tja al die klachten, verschijnselen. Wordt maakt mezelf ook helemaal gek. Vooral de moeheid en de pijn in mijn borsten houden me aan het denken. Dus toen ik net in de Bruna stond heb ik toch even gekeken naar de boeken over zwangerschap enz.

Ruim een week overtijd en een negatieve test. Je kunt even naar de dokter gaan voor een bloed test. Dan weet je het zeker.

veel succes ermee!

veel liefs Felice

 
Haha grappig dat we nu allemaal in spanning zitten! Het is nog maar de 2e pilloze cyclus dus dat zou een reden kunnen zijn dat het wat langer duurt. Ben alleen wel extreem moe al een hele week. Verder geen klachten die ik normaal heb maar ook geen andere zwangerschapskwalen. Heb mijzelf voorgenomen woensdagavond of donderdagochtend opnieuw te testen en anders donderdag de dokter te bellen voor bloedtest.

Danishka, jammer als je ongesteld bent geworden maar nu hoef je je niet druk te maken om je vrijgezellenfeest ;-) (al had je dat natuurlijk liever wel gedaan)

Succes allemaal met de spanning!
 
@Danishka, wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Heb jij  het vaker mee gemaakt dat je eerder ongesteld werd?

Zitten inderdaad op het moment met een hoop meiden in onze wachtweek. Spannend allemaal.

op het moment ben ik echt werkelijk niet te genieten, echt iets wat ik van mezelf niet herken. Vooral manlief heeft het met me te verduren.

Vrijdag of zaterdag is mijn NOD, dus nog even afwachten.
 
Goedemiddag dames!

Mag ik met jullie mee kletsen? Mijn naam is Gerdien en ben 30 jaar. Mijn vriend is 31 jaar. We willen graag gaan voor een 1e kindje en we zitten momenteel in de 2e ronde. Mijn NOD is 13 september dus dat duurt nog even!
 
Hoi Gerdien, leuk dat je meekletst!

Danishka, balen dat deze ronde niet gelukt is. Ik vind zo`n ovulatietest heel handig. Vlak voor je je eisprong verwacht (ik begin 2 dagen er voor ofzo) begin je met testen (iedere avond rond het zelfde tijdstip ongeveer) en zodra je een streepje ziet kan actief aan de klus, haha. Een streep net zo donker als de teststreep betekent dat je eitje binnen 24 tot 48 uur springt ongeveer.

Mijn nod is zaterdag maar heb niet veel verschijnselen. En wat ik aan verschijnselen heb denk ik dat ik mezelf weer gek aan get maken ben haha. Dus we wachten het maar af.
 
Even het weekend niet op het forum geweest en 2 pagina's verder :)

Gisteren een vroege test gedaan, kon niet wachten, maar helaas negatief. 's Avonds lekker genoten van een speciaalbiertje bij het diner, familie niets in de gaten :) Even afwachten op de NOD deze week, ik dacht al dat het niet zou zijn, maar toch inderdaad als je niets op het venster ziet is het toch wel weer even flink balen.

Ik heb geen ervaring met ontpillen omdat ik al aantal jaren ivm suikerziekte geen anticonceptie meer nam. Kan daar geen ervaringen over delen.

@Ik1 dat niet te genieten zijn heb ik ook voordat ik ongesteld moet worden, bij mij zou het geen symptoom zijn

@Danishka, heh shit dat je ongesteld bent geworden, kijken of de medicijnen voor de volgende ronde meer kansen biedt

@Gerdien30 Welkom! Als de NOD de 13e is, heb jij dan niet deze dagen je eisprong?

Wij gaan hier dus gewoon voor ronde 4

 
Idd, dus toch gewoon weer ongesteld geworden, maar wat is dat vervelend zeg, die onzekerheid en het wachten, pfff. Kan er toch al niet zo goed tegen:S. Hihi, maarja geduld hebben;)

Idd nu hoef ik iig geen smoes te bedenken voor mijn vrijgezellenfeest, niet dat ik dan veel drink, want ik blijf het proberen, maar een radler en wijn is idd een goeie optie;)

@ik1 ja ik ben wel vaker onregelmatig ongesteld, en ook al vaak dat het een week vroeger komt. Nu vind ik het niet zo erg want als het nu zo door blijft lopen zoals het moet ben ik iig ook niet op de bruiloft ongesteld dus dat zou fijn zijn:D. Maar door die onregelmatigheid ben ik ook aan de medicijnen om zwanger te worden:).

Deze week weer begonnen met medicijnen, 2de poging met medicijnen. Ben benieuwd of het nu wel lukt, maar dat weten we pas eind september;).

Leuk dat iedereen zo enthousiast en actief meeschrijft!:D. Succes allemaal
 
Terug
Bovenaan