Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Oke,  gisteren ineens een stroperige witte afscheiding en s'avonds licht roze bij afvegen. (sorry voor de details) ook heb af en toe een steek in mijn rug.

Zal toch niet dat het nu al raak kan zijn?

Ips heb ik vrijdag of zaterdag mijn nod. Zouden jullie nu al testen en met welk merk dan?
 
@Lioness GEFELICITEERD! Wauw wat snel en leuk voor jullie. Hopelijk komen jullie veilig de 1e weken door :)

@Ik1 Afhankelijk van de test welke je hebt kan je paar dagen voor je NOD al testen, ik heb bijv. afgelopen zondag al getest voor NOD van morgen met test van Kruidvat. Echter heb ik vandaag nog geen verschijnselen die ik nogmaal heb voordat ik ongesteld wordt en smaakt het eten opeens niet meer sinds deze ochtend, terwijl test negatief was. Heb echt gevoel dat mijn lichaam een spelletje aan het spelen is :(
 
Gefeliciteerd lioness!

ik1, idd ligt eraan welke test je neemt. Als je voor de zekerheid wilt gaan, dan wachten na zaterdag. Maar ik begrijp als je eerder wilt testen. Had ik ook;)

ik heb vanaf vrijdag om de dag seks gehad. Gisteravond ook. Nu vanmorgen ovulatietest van cb gedaan en is positief. Vanavond weer aan de slag gaan? Of wachten tot morgen? Meende te lezen dat elke dag seks weinig zin heeft?
 
@ik1: Ik zou voor de zekerheid wachten tot zaterdag. Dan heb je wat meer zekerheid dat het resultaat op de test juist is.



@Gerdien30: Ik heb inderdaad ook gelezen dat het niet zoveel zin heeft om iedere dag aan de slag te gaan en dat om de dag inderdaad beter is. Maar als de OV-test vanochtend positief was, zou ik misschien toch ook vanavond aan de slag gaan. Kwaad zal het niet kunnen toch?
 
@Gerdien30, de kwaliteit van zaad kan minder zijn als je elke dag klust, maar ik zou misschien ook wel toch proberen :)

@Danishka mijn kalender kun je opzoeken in App-store/Play-store roze boekje met bloemetje. Officiele naam is Cyclus Kalender-Period Tracker
 
Dankjulliewel! Ik voel me eigenlijk niet anders als anders haha, mijn lichaam geeft nog geen verschijnselen af miss dat dat nog komt die misselijkheid en hoofdpijn. Vanmorgen al afspraak gemaakt met verloskundige voor over 2 weken dus spannend allemaal. T ergste is eigenlijk dat je het nog niet kan vertellen. Collega van mij is ook net zwanger, dat gaat mijn baas niet leuk vinden ;-)

@Ik1 miss dat je nog moet wachten tot t weekend als je paar dagen te vroeg test geeft ie toch niks aan of je moet een test pakken die je 4 dagen voor je NOD kan gebruiken.
 
Terug
Bovenaan