Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hallo meiden,

Na twee maanden mee gelezen te hebben, wil ik ook mijn belevingen delen, aangezien we niet bekend hebben gemaakt in onze omgeving dat ik zwanger probeer te worden.

Mijn NOD is dit weekend en ik denk te voelend dat ik ongesteld ga worden :-( Ondanks dat dit nogmaar onze tweede ronde was, ben ik daar best teleurgesteld over. Nu we eenmaal die beslissing gemaakt hebben om er voor te gaan.

Ik duim met jullie mee. Zo spannend dit allemaal!
 
Hoi meiden,
best onverwacht zijn wij er achter gekomen dat ik zwanger ben :)
Het mocht dan wel 8 maanden duren en we zagen het eigenlijk niet aankomen, maar we zijn nu natuurlijk onwijs blij en dankbaar!
Ik had eigenlijk geen kwaaltjes behalve dat ik een week voor mijn nod steeds snachts wakker werd van de warmte en naar de wc moest om te plassen, wat ik anders nooit had. Maar dat linkte ik niet echt aan zwanger zijn..
Pas vlak voor mijn nod, toen ik gevoelige borsten kreeg, begon er een belletje te rinkelen en dus toch maar een test gedaan.. :) En ja hoor, eindelijk een tweede streepje! Nu ik het weet beginnen de kwaaltjes me om de oren te vliegen, maar ik kan alleen maar dankbaar zijn.

Ik hoop dat dit de meiden hier ook wat meer hoop geeft.. als het wat langer duurt wil het dus echt niet meteen zeggen dat je niet zwanger kan raken.. het kan zomaar gebeuren. Dit was trouwens echt de maand dat we het er het minst mee bezig waren (niet netjes om de dag geklust bijv.)
 
@ pilaf, wat een super nieuws!! Gefeliciteerd☺️

Hier nog steeds niks, maar heb ook geen kwalen meer of symptomen.. Nog even rustig afwachten. Denk dat het nog niet raak is en dat me ongesteldheid gewoon langer op zich laat wachten..  Ben nu lekker een weekje op vakantie dus ben ook flink afgeleid en niet meer de hele dag mee bezig.

hoe is het met de rest?
 
<p style="text-align: center;">Ik ook 2 dagen overtijd, wel symptomen pijnlijke borsten soms wel menstruatie pijn maar kan ook zijn door groter worden baarmoeder, verder heel heel heel koud sinds vanmiddag.......in de nacht als 2 keer zelfde tijd kramp boven been/ buik heel vreemd maar heel pijnlijk....blauwe aderen boven borst....erg spannend <span style="line-height: 1.5;">ok wacht nog even met testen......Succes iedereen en een prettig vakantie suuusje.....</p></span>
 
Hoi meiden hoe is het hier? Welkom Tiggy spannend hoor!!



Suusje Dan ben je inmiddels al aardig overtijd spannend!!!

Pilaf gefeliciteerd met jullie zwangerschap super gaaf!!!

hier inmiddels op dag 4 van de menstruatie wil vanaf dag 8 gaan beginnen met ovulatietesten kijken of we daar wat wijzer van worden..
 
Hoi meiden mag ik ook mee kletsen? Ik ben 10dec met de pil gestopt en 14 dec ontrekkingsbloeding gehad. morgen dus vier weken geleden ongesteld geweest, hoop dat ik nu zwanger ben maar heb ook al een week menstruatie pijn. Weet iemand wanneer ik kan testen ? En meer meiden menstruatie pijn maar wel zwanger? Ben bang dat het niet gelijk raak zal zijn.
 
Hej!

Pfff noooit gedacht dat ik alles over zwanger worden zou gaan uitzoeken, maar hey.. Here i am!

Eind oktober de laatste strip genomen en sindsdien ook al een regelmatige cyclus van 30 dagen.. Volgende week volgens een berekening het meeste kans, ben zo benieuwd!  Al vind ik het aan de andere kant ook wel een gek idee..  Een kindje in je buik.. Jullie soms ook wel van die gedachtes?



Will let you know!
 
Terug
Bovenaan