Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Pilaf, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!



@Suusje, wat spannend! Heb je al een test gedaan?



@Binkie88, dat lijkt mij ook een raar idee, dat er een mensje in je buik groeit.



Ik ben gister toch ongesteld geworden :-(



Een rare vraag, wat doen jullie na het 'klussen', blijven jullie liggen/ zitten? En hoe lang? Want wanneer je direct opstaat, gaat de zwaartekracht werken en komen zijn zwemmers niet in je eileiders. En dat willen we graag! Daarover lees je niets op internet.. Met de benen omhoog, hoor je wel eens. Wat doen jullie?
 
Tiggy ik blijf meestal 10-20 min op mijn rug liggen en vraag dan manlief of hij een kussen met handdoek onder mn billen wil schuiven. Dan is je vagina net wat meer naar onder gekanteld.

Kirs spannend!! Ik zou een aantal dagen na je nod testen.

Binkie jaa lijkt mij helemaal geweldig om zo'n klein humpie in je buik te dragen!!
 
Ja ik wacht wel even af;) want denk dat het deze dagen wel moet komen heb al een week menstruatie pijn en nu weer erger alsof het eraan komt:( dus maar afwaChten.  of meer meiden die menstruatie pijn hebben en toch zwanger zijn?
 
@Tiggy,

Ik bleef elke keer een kwartiertje liggen. Met een kussen onder mijn kont en benen in de lucht (bv. met mijn voeten tegen de muur aan). Ik ben nu wel zwanger geraakt, maar weet niet of het daarmee te maken heeft.
 
Welkom nieuwe dames!

@Pilaf: gefeliciteerd! wat een mooi cadeau! Ja, goede les voor ons allemaal, lekker ontspannen, dat werkt het beste, haha!

Ik ga niet anders liggen ofzo. Ik wacht wel met naar de wc gaan tot minimaal 20 minuten na de sex. En we doen standjes in de vruchtbare periode waarin mijn vriend dieper in me komt, zoals hij bovenop en op z'n hondjes. Ik niet bovenop in ieder geval.
 
Fijn dat jullie antwoorden, dit is niet iets wat je niet makkelijk bespreekt. Handig dit forum ;-)

En heb nog ff de standjes opgezocht die voor diepe penetratie zorgen:
- 'doggy'-style
- missionaris
- lepeltje-lepeltje
maar dit is jullie vast ook al bekend.

Ik las dat ovulatietesten niet goed zou werken, omdat het moment dat je ovuleert, er al 10-12 uur sperma in je eileiders zou moeten zitten. En wanneer je dan op zo'n test afgaat je eigenlijk te laat bent. Hoe denken jullie hierover?

 
Lijkt mij zo gek maar ook zo bijzonder..  Geen idee of al die trucjes werken, probeer er in ieders geval niet teveel aan te denken/mee bezig te zijn...

Probeer vaak ook even te blijven liggen, al lees ik hier hele tegenstrijdige dingen over
 
omg....



hier een dikke vette positieve test, na 10 weken gestopt te zijn met de pil, kan het niet begrijpen, nooit durven dromen dat het zo snel raak zal zijn.....pfff krijg heel de dag niets uit mn handen. Vind zo spannend allemaal en eng ook wel, maar ben ook wel erg blij.
 
Terug
Bovenaan