Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

n v



Wat geweldig nieuws! ja ik snap dat je wel helemaal van slag bent. Ik zei ook al tegen mijn man dat ik nu zit te springen om een positieve test en dat ik helemaal blij zou zijn maar ik denk dat wanneer ik zie dat de test positief zou zijn dat er even een klein gevoel van spanning en angst door mij heen schiet wat daarna weer wordt vervangen door super blij zijn!

Maar wij zijn helaas nog niet zo ver... eerst wachten of ik ongesteld wordt of tot 1 februari en dan een test voor de zekerheid doen.
 
@San 89



ja ik stond te trillen op mijn benen, en toen ik keek en het was een plus dacht ik echt waaaaah neee echt waar, nooit gedacht zo snel ik heb ruim 12 jaar de pil geslikt en maar 1 keer een menstruatie gehad na dat ik gestopt ben met de pil.

Tis heel apart denk elke keer owja ben zwanger, krijg geen hap door mijn keel, tis heel onwerkelijk allemaal, volgens mijn berekening ben ik morgen 5 weken.

Ik wens jou veel succes met zwanger worden, ik hoop dat het bij ook snel raak mag zijn.

En ook voor de rest hier op het forum.
 
Gefeliciteerd!! ben je gelijk na je ontrekkingsbloeding zwanger geworden of wel eerst een gewone menstruatie? Ik nu ongesteld Na 29 dagen na de ontrekkingsbloeding, hopen dat het nu gaat lukken.
 
ik heb nog wel gewoon 1 keer een normale menstruatie gehad, ik kreeg hem na 36 dagen na stoppen pil, dus nooit verwacht dat het nu al raak zou zijn.

29 dagen is netjes ook, succes.



 
Aaaaah super gaaf NV Gefeliciteerd samen!! Spannende tijd gaan jullie nu tegemoet!!



Ik ben nu 6 weken gestopt met de pil.. als goed is volgend weekend weer eisprong dus flink aan het klussen :) Hoop dat het dan ook zo snel raak is:)
 
Nv gefeliciteerd! Super leuk en wat snel!!

Hier nog steeds niks. Vandaag wel weer menstruatiekramp gehad, maar verder gebeurd er niks.. Ik kijk morgen nog aan en waarschijnlijk zondag testen.
 
Spannend allemaal!! Ik zit in de wachtweken, fijn om te lezen dat je niet de enige bent. Mijn menstruatie zou 21 jan. weer moeten beginnen, maar dat hopen we natuurlijk niet. Deze ronde is onze 2e en hebben daarbij gebruik gemaakt van ovulatietesten, twee dagen duidelijke positieve testen gehad, dus  nu maar hopen dat het succes gaat hebben..

Succes allemaal!
 
Ik heb net getest met een test van de action.. En er was een heel klein licht streepje zichtbaar!?!

Heeft iemand dat ook gehad?

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken?! Morgen gelijk een andere test halen..
 
Terug
Bovenaan