Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Oh, Suuusje, wat geweldig! Gefeliciteerd! Geniet ervan! Fijn dat het zo snel verlopen is!

Afgelopen dagen toch maar aan de ovulatietesten, het is immers onze laatste ronde voor we een half jaar stoppen. Wat blijkt? Ik heb zo'n app en ovulatieberekenaar. Mijn ovulatie is dus gewoon 4 dagen voor de datum die daarin staat! Dikke kans dat we mooi op de verkeerde dagen hebben geprobeerd afgelopen maanden. Pffff. Kan ovulatietesten dus van harte aanraden. Ik gebruik die van Kruidvat, kun je op een stick plassen, vind ik toch makkelijker. Za en zondag dikke strepen, oh, ik hoop zo dat het deze keer wel gelukt is!

En ik duim voor alle andere dames hier!
 
Waaah suuusje super zeg....gefeliciteerd wat leuk zeg...hoe voel je je??? Onwerkelijk allemaal zeker. .



Tiggy: nee besef is er nog steeds niet, ik voel me super goed geen gekke klachten nog alleen mn borsten maar verder niet.....dus dan is juist zo onwerkelijk, morgen afspraak maken bij de verloskundige.....
<p style="text-align: center;">Succes voor de  mensen die met hun klus week bezig zijn....</p>
<p style="text-align: center;"></p>
 
Dankjulliewel!

Het is heel onwerkelijk, maar zo leuk!

Heb enorm veel last van me borsten en helaas al veel misselijk.

En jij nv??
 
suusje wat een heerlijk nieuws! gefeliciteerd!!! nu gaat het allemaal beginnen spannend hoor...

ik zelf heb nu nog steeds geen menstruatie gehad en mijn implanon is er sinds 6 januari uit maar hebben wel om de 2 dagen gesport en soms iedere dag. nu heb ik al wel wat menstruatie pijnscheutjes die af en toe komen en maar een paar minuutjes aanhouden. af een toe een misselijke scheut er ook nog bij maar eigenlijk verder niets dus denk ook niet dat het raak is bij mij. maar ik blijf wel een beetje hoop houden omdat iemand ergens op een forum had gezet dat de gynaecoloog zei dat je binnen 24 tot 48 uur vruchtbaar bent als de implanon eruit gaat en toevallig hebben wij toen ook gesport. met mijn man afgesproken volgende week dinsdag te testen.

spannend!!!! maar ik vindt gewoon voor de eerste keer een test doen spannend of het nou wel of niet raak is.
 
@suuusje....

Ik voel me prima nergens last van alleen mn borsten zijn gevoelig, niet misselijk, morgen verloskundige bellen voor een afspraak...spannend....Succes....
 
Terug
Bovenaan