Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

<span class="bbp-admin-links"><span style="color: #bbbbbb; font-size: xx-small;">Bewerk</span> | <span style="color: #bbbbbb; font-size: xx-small;">Reactie</span> | <span style="color: #bbbbbb; font-size: xx-small;">Dit is niet OK</span></span> <!-- .bbp-meta --> <!-- #post-5676665 -->
<div class="odd bbp-parent-forum-1000000 bbp-parent-topic-2759238 bbp-reply-position-7 user-id-765261 post-5676665 reply type-reply status-publish hentry">
<div class="bbp-reply-content">

Hallo, Ik ben nieuw op het forum, ik ben 25 jaar en wij zijn nu “pas” 12 maanden bezig om zwanger te worden, nadat ik gestopt was met de pil werd ik niet ongesteld, dat zo een half jaar lang. Ik ben toen gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis omdat er iets niet goed kan zitten als je na een half jaar nog niet ongesteld bent. Nu blijkt dat ik een stoornis heb in mijn hormoonsysteem ( heb geen pcos), ben nu voor de 6e ronde bezig met clomid met daarvan 4 ronden een eisprong, 2 met ovitrelle spuit en de rest uit zich zelf. Alleen de bijwerkingen van clomid werden steeds erger, hebben afgelopen dinsdag gesprek gehad met de arts en gaan nu de volgende ronde als het goed is over op spuiten, zelf ben ik best wel blij mee omdat ik hier meer positieve dingen over hoor, heeft iemand hier ervaring mee?

</div>
</div>
 
Hoi meiden, hoe gaat het hier? Ik ben afgelopen week druk geweest met ovulatie testen en terwijl hij gister nog niks noppes nada aangaf was er vandaar zowaar een 2e streep te zien :D weliswaar niet zo donker als de controle streep maar zeker aanwezig dus we gaan nu flink klussen!! Nu weten we iig dat er een eisprong is.



nv en Suus hoe gaat het met jullie zwangerschappen?



San89 hoe gaat het bij jou?
 
@sannie..

Spannen dat wordt klussen hahah succes...



Met mij gaat het prima voel me goed, heb alleen last van mn borsten en ik heb het altijd al koud maar nu nog meer hahah.

En vooral in de avond een opgezette buik....maar verder top fit...

Over 2 weken de eerste echo spannend dan ben ik ongeveer 8 weken..

Succes iedereen
 
Hallo aanstaande mama's,

Al een tijdje lees ik jullie verhalen mee, en vandaag is dan eindelijk de dag dat ik ook kan zeggen; wij gaan voor de eerste!

Nadat de huisarts vorige week de touwtjes van mijn spiraal niet kon vinden, heeft de gynaecoloog hem er vanochtend (GELUKKIG) wel uit kunnen halen. En nu maar wachten tot de rode ridders zich aandienen, ben in de afgelopen jaren niet meer ongesteld geweest door de spiraal.

Wat ik vanochtend helemaal vergeten ben om te vragen is of ik wel een eisprong kan hebben als de ongesteldheid nog niet op gang is gekomen. Iemand van jullie die dit weet?

 
hoi hoi

implanon is er 6 jan uit en las verschillende berichten op internet vaak zeiden ze allemaal dat je snel vruchtbaar kan zijn, eentje zei zelfs in de eerste 24 tot 48 uur na verwijderen van implanon... nu ben ik bijna nooit ongesteld geworden met de implanon die ik toch al ruim 7 jaar heb gehad.

nu had ik de afgelopen dagen regelmatig korte tijden last van krampjes alsof ik ongesteld moest worden maar werd het niet en woensdag werd ik een paar keer niet goed op het werk en bijna overgegeven dus donderdag toch maar voor de zekerheid een test gedaan maar was negatief....

dus nu zit ik te wachten op ongesteldheid of een duidelijke ovulatiepijn. min man wil eerste half jaar nog geen ovulatietesten gebruiken helaas dus ik moet echt echt wachten pffff



Nu heb ik vorig jaar terwijl ik de implanon had een pijnlijk gevoel/steek aan de linkerkant gehad en mijn borsten deden erg pijn en toen ik naar de dokter ging zei die dat er waarschijnlijk een restje of eitjes dwars zaten en die eruit moesten komen en geen zorgen hoefde te maken. maar ik denk dat die pin dus de ovulatiepijn is en zit dus nu te wachten.

Kom op lichaam doe iets!!! hahaha ff mijn situatie frustratie hahahah



Maar nv fijn dat jij weinig klachten hebt en spannend 2 weken wachten....

Sannie eindelijk lekker klussen hahaha en hopelijk snel goed resultaat :D

RosieRoos welkom spannend he ik heb 2 weken geleden dus de start gemaakt en het is heel spannend wat je lichaam nu gaat doen fijn dat ik nu iemand heb die een beetje in het zelfde schuitje zit.

 
Dankjewel San89! Het is inderdaad erg spannend. Het liefst wil ik meteen alles uit de kast halen (denk aan ovulatietesten), maar ik ga toch proberen er relaxt in te staan en te genieten van het proces;)

En voor de eerste keer ooit, hoop ik snel ongesteld te worden. Wat gek hè! Succes San89!
 
ja RosieRoos dat heb ik dus ook zo dat ik weet waar ik aan toe ben hahaha.



Maar ik voel mi zelfs nu nog steeds misselijk en ik weet niet hoe dat komt dat is toch raar? want mijn test was gisteren negatief maar ik zit nu rustig op de bank filmpje te kijken en wordt weer misselijk zooo vreemd dat het mi zelfs hoop geeft.... daarom heb ik zoiets van ik wil duidelijkheid of een positieve test of ongesteld. als ik nou ook nog pijnlijke borsten had en duidelijk zag dat ze groter werden en nog meer kwaaltjes dan was het een stuk duidelijker.... wat is dit lastig zeg
 
Hoi dames,

hier gaat het goed! Wel veel misselijk en pijnlijke borsten.. Van de week wel al een echo gehad, omdat ik heel erg kramp  had dus ze wilde even checken voor de zekerheid. Voor zo ver ze wat kon zien zag het er goed uit. Woensdag nog even een extra check. En dinsdag 2 febr. zou de officiële eerste afspraak zijn!

Ik ben nu 5,5 week zwanger☺️
 
Terug
Bovenaan