Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@suuusje



Dat is vervelen die misselijkheid dat heb ik niet alleen sommige geuren kan ik niet zo goed tegen.

heb ik een paar keer flinke krampen gehad in de nacht echt soort samen trekking van mn baarmoeder toen wist ik nog niet dat ik zwanger was...heb er 2 weken geen last van gehad afgelopen nacht had ik het weer, werd daar wel misselijk van en heel naar en duizig, binnen 10 minuten was het weer over, ik heb geen bloedverlies dus maak me nog niet echt zorgen......heb meer het idee dat mn baarmoeder groeit maar wat een vreselijk pijn was dat, was wel even bang hoor dacht echt nu gaat het mis, krampen schijnen er bij te horen, ik ben ruim 6 weken en over anderhalve week eerste controle....

Hopelijk heb je minder last van je krampen heb je het de hele dag door?



 
Die geuren gelukkig nog geen last van! Nog steeds wel buikpijn en heel af en toe krampen, maar verloskundige had gezegd dat dat de baarmoeder is die aan het groeien is. En zolang er geen bloedverlies dat ik me geen zorgen hoef te maken.

ook vliegen bij mij de emoties alle kanten op, heb je daar ook last van?
 
Hoi iedereen,

Wat leuk @suuusje dat je zwanger bent !

Ik zal eerst ff voorstellen ik 30 jaar en 2,5 jaar getrouwd.

We hebben van de week besloten dat wij er klaar voor zijn ! Dus deze week was laatste pil ! En gelijk aan de Folimpil.

Nu ben ik altijd snel erg enthosant. Dus gelijk informatie gaan zoeken. Dus als ik eenmaal zwanger blijkt te zijn ben je ook al gelijk 4 weken zwanger dat wisten wij dus niet . Erg leuk om dat te lezen.

Verder ben ook informatie aan winnen wat er allemaal nou bij komt kijken ? En wat heb je nodig? Hoe willen wij de kinderkamer hebben ook kwa thema, en kleur enz. Ik merk aan me zelf  dat ik ook gelijk in actie wil komen om ons idee uit tewerken. Hahah maar zo ver is nog niet dus moet ik toch even wachten.

Eerst maar zien hoe snel bij ons lukt en of lukt!

Ik heb dyslexie dus als je niet uit komt laat mij maar weten! Ik  vind  het leuk idd om jullie te lezen hoe jullie er mee bezig zijn.

groetjes Marije
 
Hier is het weer wachten geblazen! En deze keer extra spannend merk ik. Na deze ronde stoppen we een tijdje met proberen
 
Hmm, m'n berichtje is maar deels geplaatst...

Heb hoofdpijn, ben moe, beetje geprikkeld... Hoop zo dat poging 6 raak is!! Nog 13 dagen wachten... Pfff! Duurt lang!

Anyway, veel succes lieve dames! Duim voor wie nog bezig is, op het wachtbankje zit en veel plezier bij de verloskundige, suusje en nv!
 
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met krampen al voor de menstruatie...  Over een week zou ik moeten gaan menstrueren.. Mijn vriend zegt dat me buik al ronder word, heb hoofdpijn, ben steeds moe, overheerlijke krampen en opgeblazen gevoel plus mijn borsten beginnen pijn te doen (lees verrekte zeer)  wil nu nog geen test doen in de angst toch niet zwanger te zijn, nog een week wachten (hopen dat ik dat volhoud)
 
Ja, binkie, ik heb ook buikkrampen, laag in m'n buik! Spannend koh! Klinkt alsof het best weleens raak kon zijn! Omdat je lijf je aardig voor de gek kan houden, durf ik nog niet te juichen, maar zou mooi zijn! Duim voor je! Wanneer is je NOD? Ik dacht dat ik nog twee weken moest wachten maar ik kan zaterdag al testen, zou maandag ongesteld moeten worden maar deze ronde voelt het zo zwanger, kan niet wachten, pfff!
 
ja ik ga 1 feb nog een keer testen ben dan ook jarig maar wat de uitkomst is verpest mijn dag toch niet. heb alleen zo veel last van buik/ongesteldheids krampen maar wordt maar niet ongesteld en ik ben ook vaak al misselijk geweest maar dat kan ook zin doordat je bent aan het ontpillen of in mijn geval implanonnen.... erg vervelend ik wil duidelijkheid.

Zou fantastisch zijn als het een positieve test is maar dat zou ook heel uitzonderlijk zijn dus wachten wachten wachten en ow nog eens wachten...
 
Terug
Bovenaan