Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ooo dat wachten idd.. Een ramp! Haha...  Heb 13 jaar de pil gebruikt en eind oktober gestopt... Mijn NOD zou aanstaande zaterdag of zondag moeten zijn..

Zo spannend dit!  Ben benieuwd, hoop voor jullie beide dat het raak is!  En san89 dan heb je helemaal een top verjaardag mocht het zo zijn!
 
@suuusje



Nee nog geen last van mijn emoties....sommige vinden mij wat stiller ben altijd zo lekker aanwezig..

Wel sinds vandaag zo geen trek in <span style="line-height: 1.5;">eten en drinken niets smaakt er maar je moet toch eten en drinken maar brrr nee vreselijk...</span>

Binkie88 grappig ik ben ook rond oktober gestopt met de pil....en ongeveer 7 weken zwanger nu.

Spannend voor jullie allemaal hopelijk is het ook raak.

Heel raar ik had het gevoel al dat het raak was.....zei elke x als ben zwanger maar dan zei er weer een stem nee joh doe niet zo gek...Maar ja toch is t zo nog ruim een weekje w8 dan eerste controle spannend.




<p style="text-align: center;"></p>
 
Hej nv

dat is toevallig idd!  gefeliciteerd!!  Voel je je goed?

Ik weet niet meer wat ik van mijn lichaam moet denken.. Heb al twee dagen kramp.. Zere borsten, hoofdpijn.. Maar zojuist had ik na wat bruine afscheiding wat rood bloed (akward to say) terwijl ik eigenlijk dit weekend zou moeten menstrueren
 
Hoi Allemaal,

heb ondertussen te horen gekregen dat ik over mag stappen op gonal F,
wie heeft hier ervaring mee? sloeg het gelijk de eerste keer al aan?
ik had eigenlijk aankomend week mijn menstruatie moeten krijgen maar deze is vandaag al doorgezet, vrijdag eerste keer beginnen met spuiten, Ik hoor graag jullie verhalen en meningen :)
 
hoi hoi



ik heb toch maar vanochtend getest want had vandaag afspraak voor laser ontharen en dan mag je niet zwanger zijn maar de test was negatief...

nu wil ik zo graag zsm menstrueren maar het komt maar niet....

Komop lichaam doe het!
 
Wat jammer San89! Hoop met je mee dat het snel op gang komt.

Hier ook nog steeds vrijwel niks;) Een aantal dagen geleden dacht ik dat er een menstruatie op gang kwam maar dat was helaas toch niet het geval. Nu maar hopen dat het snel komt. Maar goed zo'n mirena moet misschien ook even uitwerken..?
 
Hallo allemaal, wat ontzettend fijn en leuk dat hier een forum voor is! Ikzelf ben (21) jaar, nu bijna 4 jaar samenwonend en sinds de kerst proberen wij zwanger te worden!

Wat een fijne manier dat je er toch met meerdere mensen over kunt praten zo!

 
Hee san,

hoop dat je lijf snel antwoord geeft. Ik heb in aug mijn mirena laten verwijderen, had een paar dagen erna onttrekkingsbloeding, vrij snel dus. Echte menstruatie pas een goede maand erna. Hoop dat het voor jou snel helder wordt wat je cyclus is!

welkom anoniempje, ja fijn he? Wij hadden het in eerste instantie nog niemand verteld en dan is het zo fijn om je hart te luchten en verhalen van anderen te lezen!! Je kunt jezelf zo gek maken en alles in je lijf lijkt ineens zwanger te betekenen.

Wij gaan morgen weer testen, zo benieuwd!! Ik hoop heel erg dat ik zwanger ben bij poging 6, we kwamen erachter dat mijn partners broer ook bezig is met zijn vriendin!

Vollere borsten, misselijk, hoofdpijnig... Goede hoop dat het deze leer geslaagd is
 
Terug
Bovenaan