Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hallo, ik ben Michelle.

Heb 9 November mijn prikpil gehad, en als deze uitgewerkt is willen wij het ook heel erg graag gaan proberen en zwanger te worden!

Heb maar 1 keer de prikpil gehad, dus we hopen dat hij straks ook echt goed uitgewerkt is. Hoor vaak dat als je een tijdje de prikpil gebruikt hebt dat het nog 1.5/2 jaar kan duren.
 
Hallo, ik lees al een tijdje mee op het forum maar wilde nu graag zelf ook wat schrijven.

Ik dacht altijd de nuchtere te zijn. Het komt wanneer het komt. Mooi niet dus. Al vanaf het moment dat ik wist dat m'n vriend het een goed idee vond om binnen een half jaar te stoppen met de pil is het hot topic bij mij. Nu zit ik in ronde 2. Eerste cyclus was 25 dagen. Korter dus dan ik had verwacht. Nu zit ik in ronde 2 en ga ik van 28 dagen uit aangezien ik 28 of 29 jan ovuleerde. Vanaf nu dus weer op de wachtbank. De eerste maand voelde ik inderdaad alles. Opgezette buik, rare stoelgang, zuur, hoofdpijn, buikpijn, rugpijn enz. Stiekem hoop je zwanger te zijn maar meteen de eerste keer raak na 12 jaar de pil slikken...  Helaas was dit dus ook niet het geval. Ik ben 27 en mijn vriend is 26. Beide nog lekker jong dus dat zou wellicht in ons voordeel kunnen werken. Mijn schoonzus is 26 weken zwanger en ik ben stik jaloers. Ik gun het haar van harte maar ik wil het zelf zo ontzettend graag.

Pff wat een klaagzang.Dit is dus een beetje mijn verhaal. Nu de dagen af tellen tot m'n nod.

 
Hier ook klaar voor de eerste!

Had altijd zoiets van ''het komt wel'', maar nu wij hebben besloten het nu toch echt te willen gaan de eierstokken steeds harder klapperen hihi.

Mijn cyclus is alleen erg onregelmatig en zou ik toch echt niet weten wanneer ik vruchtbaar zou zijn.. Hopelijk lukt het ons toch om snel zwanger te worden.
 
Leuk dat jullie ook begonnen zijn. Je kan bij de action ovulatie testen halen. Ik heb dat ook gedaan om te kijken of ik überhaupt een eisprong heb. Gelukkig is dat wel zo.

Succes ik hoop dat jullie snel inverwachting mogen zijn
 
Oh echt, gewoon bij de action? bedankt voor de tip!! Misshien wel fijn om te weten of ik inderdaad uberhaupt wel eisprong heb!!

Zal dinsdag eens even spieken bij de action.  Hoop inderdaad ook dat wij snel in verwachting mogen zijn van ons eerste wondertje. Lijkt me zo bijzonder.
 
In plaats van anoniempje toch maar een naam gezet.

Dus Johanna82, ik ben niet de enige die allerlei symptomen 'opmerkt'

Na hoelang testen jullie allemaal? Tot de menstruatie wachten is zo lang ..

 
Vorige maand begon ik 5 dagen voor m'n nod met testen haha niet handig. Marja je hoopt het zo graag en ik voelde van alles. Nu heb ik me voorgenomen minimaal te wachten tot m'n nod. En hopelijk nog wat dagen extra maar goed, eerst maar eens kijken hoe sterk ik ben over 2 weken ;)
 
Terug
Bovenaan