Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik heb dat ook elke dag als m'n schoonzusje appt dat ze de kleine gevoeld heeft in der buik enz Ik dat het voor iedereen hier ook snel mag gebeuren :)
 
Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee. Leuk om ieders verhaal te lezen.

Ik ben in oktober gedtopt met de pil.. heb 2 x een cyclus van 29 dagen gehad en ik zit inmiddels in dag 43 van mn 3e cyclus na het stoppen met de pil!

Heel frustrerend.. testen blijven negatief en ongesteldheid blijft weg!

Herkent iemand dit ook van zichzelf??

Groetjes dionne
 
Hoi meiden, hoe gaat het hier allemaal? Ik ben een poosje niet actief geweest omdat ik op het wachtbankje zit.. hoop donderdag of vrijdag geen nod te krijgen ;) vorige week 2 dagen thuis geweest niet lekker beroerd moe hoofdpijn en nu nog niet fijn dus of ziek zwak misselijk of zwanger. mijn vriend schreeuwt al dagen je bent zwanger!!

Dit is de tweede ronde en heb nu ook ovulatietesten gebruikt dus weet precies hoe of wat wel makkelijk. Ik gebruikte die van sensistest. Kan ook niet wachten om nu op zwangerschap te gaan testen :)
 
Hoi Johanna82 ik heb eerst 6 maanden clomid geslikt dat zijn tabletjes dat sloeg wel aan alleen had heel veel last van bijwerkingen, gonal-f is het spuiten van hormonen, dat moet ik nu dagelijks doen tot aan me eisprong, maar moet eerst afwachten of het met deze dosis aanslaat, heb vrijdag eerste echo weer
 
Hoi Michelle, nee klopt ik ben nu ruim 13 maanden gestopt met de pil en ik werd na een half jaar nog steeds niet ongesteld, ben toen meteen doorverwezen, hormoon waardes etc waren wel allemaal goed maar ik kreeg geen eisprong, heb geen PCOS maar een stoornis waardoor mijn lichaam zelf geen eisprong maakt. heb toen clomid voorgeschreven gekregen, sloeg eerste rond met 50 mg niet aan maar vanaf 2e ronde met 100 mg wel, hierdoor kreeg ik wel erge bijwerkingen en ze hebben toen besloten na 6 maanden clomid, over te gaan op gonal-f, dit word vandaag de 4e dag spuiten, heb tot nu toe nergens last van en vind het gelukkig ook wel meevallen, Heb ook jou verhaal gemist hoe het bij jou is gegaan, lukt het bij jullie ook niet?
 
De wachtweken zijn hier bijna voorbij.. donderdag is mijn NOD, heerlijk zo'n regelmatige menstruatie ;-) Al is mijn verwachting hoger gespannen deze keer.

Donderdag had ik mijn 'koude dag', ik kende het eerst ook niet, maar deze dag heb je 1 week voor je ongesteld moet worden. Het koude slaat op dat je die dag niet warm krijgt, zelfs in bed (tegen je vent aangekropen) warmt je lichaam slecht/ niet op. Toen die dus afgelopen donderdag was, zag ik de bui al hangen. Ik ga gewoon ongesteld worden :-S

Maar de koude dag bleef langer aanhouden, hoofdpijn had ik al regelmatig (sinds we met proberen begonnen waren) en sowieso sinds vrijdagochtend ben ik de hele dag door misselijk, niet veel, maar toch. Ik ben vermoeider, maar meer op een einde van de week gevoel en niet het uitgeputte gevoel wat je meer leest. Gisteren begon ik me emotioneler te voelen en kreeg ik 's avonds ook last van oprispingen en lichte buikkrampen en nu voelt mijn buik aan als een ballon, maar dat verwacht ik niet voor woensdag in het geval dat ik toch ongesteld moet worden. Er gebeurt in ieder geval van alles in mijn buik..

Nou zijn een deel van deze symptomen mogelijk afkomstig van andere dingen (hoofdpijn door het weer, oprispingen door het eten van gisteravond, mijn emotioneler voelen heb ik soms als gevolg van een voedselintolerantie). En natuurlijk heerst de griep. Kan ook veel verklaren...

Dus je begrijpt dat ik naar donderdag uitkijk, en mocht ik vrijdag ook niet ongesteld geworden zijn, moeten we dit weekend maar gaan testen :)

Zijn er meer meiden die vlak voor hun NOD zitten?
 
Terug
Bovenaan