Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Heey Tiggy, we lopen ongeveer gelijk ik verwacht mijn nod ook donderdag of vrijdag.. Heb ook allemaal vage klachtjes maar ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houd!!
 
Heej Sanniee, dat is leuk!

Ja, nou, daar ben ik ook bang voor. En dan donderdag gewoon ongesteld worden :'-(

De tijd zal het ons leren.. nog een paar nachtjes slapen ;-)
 
Helaas weer ongesteld geworden. Ik dacht echt dat ik nu wel zwanger was. Hoe je lijf of je wens je voor de gek kan houden!

We zijn er erg verdrietig van! We stoppen nu tot juni, even rust en afstand.

Poeh, we hadden zo graag een kindje gewild nu, balen dat het langer gaat duren. Eerst verbouwen nu en dan verder zien. Ook om onze ouders het eerste kleinkind te schenken, ik weet het, slaat nergens op. Maar toch.. M'n schoonzus is ook bezig sinds januari en alles wijst erop dat zij wel in een keer zwanger is. Gun het haar, echt! Maar vind het ook lastig, al mogen wij zeker nog niet klagen met "maar" 6 pogingen
 
Hmm, m'n bericht valt elke keer half weg. Anyway, veel succes dames! Duim voor jullie! Ik neem even wat afstand voor nu.
 
het frustrerende is dat ik nu nog steeds niet ongesteld ben en testen zijn ook negatief, 6 jan implanon eruit laten halen en nu nog niks. ik heb de tip gelezen aspirine te slikken om je ongesteldheid te laten komen dus dat doe ik nu maar.....   pfff ik heb echt het gevoel dat ik zonder ongesteldheid niet weet wanneer ik ovuleer en dus ook nog niet echt een goede kans heb. mijn man wil niet dat ik ovulatietesten gebruik dus dat is ook al jammer.

frustratie frustratie
 
Hoi allemaal!

Ik ben Feroos en ik ben vanaf vandaag ook lid geworden.
Ik ben sinds kort gestopt met de pil en ik ben ontzettend benieuwd naar al jullie verhalen. Het is volgens mij zo fijn om ervaringen uit te wisselen zodat je het allemaal beter begrijpt en elkaar kunt volgen en steunen.

Ik heb natuurlijk ook een kinderwens en ik hoop binnenkort zwanger te worden. Ik ben sinds een maand gestopt met de pil en ik wacht mijn eerste menstruatie af, wat mijn lichaam nu op eigen kracht moet gaan doen.
Ik ben benieuwd. Ik heb eerder wat gekke dingen gevoeld maar als ik alles zo op internet lees, dan zal dat het ontpillen zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Liefs,
Feroos
 
Hoi dames

Vanochtend werd ik ineens wakker met het gevoel dat ik moest overgeven. Raar. Heb pas over 9 dagen m'n nod. Maar nu nog steeds met vlagen misselijk,  spierpijn en gewoon beetje een grieperig gevoel. Weer anders dan vorige maand haha. Ik wil niet zeggen dat ik nu meteen denk dat ik zwanger ben maar het is wel verwarrend.

Hoe staan jullie ervoor?
 
Haaii meiden,

ik meld me ook gezellig hier!

ik ben nu 3 dagen overtijd en wil morgenochtend een testje wagen, zo spannend.

ik voel van alles ongi krampen lage rugpijn veeeeeel eten maar ik weet ook dat een lichaam je ook aardig in de maling kan nemen helaas.... We gaan het afwachten.

hoe is het bij jullie allemaal?

 
Terug
Bovenaan