Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Heb trouwens sinds een paar dagen echt vreselijke pijn in mijn buik, misselijk en hoofdpijn.... Misschien toch wat ziekjes aan het worden? Ik durf het gewoon nog niet te hopen dat ik wel zwanger zou zijn... het zal ook wel niet zo snel, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he haha! Nee we gaan nergens van uit, dan kan het ook niet tegenvallen..

Tiggy, je lichaam kan ons soms zo voor de gek houden he, hopelijk op goed nieuws voor je  !! spannend maar even afwachten..

Sannie, elke maand weer spannend he!

Johanna, wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden... Frustrerend

San89, waarom wil hij geen ovulatietesten??

Feroos Welkom hier, ik vind het ook heel fijn om ervaringen te kunnen delen.

Zonnetje, spannend ik hoop dat je een positieve test mag zien!!

 
<p style="text-align: left;">Hoelang duurde het bij jullie, dat jullie na het stoppen met de pil voor het eerst ongesteld werden? Ik zit nu op dag 31. Ik ben nog niet ongesteld. Mijn lichaam moet dit nog even op eigen kracht gaan doen. Ik heb toch even een test gedaan cause you never know! Helaas negatief!</p>
<p style="text-align: left;">Hoe zat het bij jullie?</p>
<p style="text-align: left;">Liefs,</p>
Feroos
 
Hoi meiden,

Vandaag erg grieperig. misselijk, hoofdpijn, buikpijn, pijn in mn rug en spierpijn. altijd fijn zo'n heersend griepje. Ik weet nu totaal niet wat bij wat hoort dus we gaan er maar van uit dat het deze keer niks wordt.

@Feroos, bij mijn kwam mn eerste ongesteldheid na 25 dagen. 3 dagen eerder dan ik had verwacht. nu in ronde 2 weet ik het nog niet.

Zonnetje.. ik ben benieuwd!

hoe staat het bij de rest van de meiden??



 
Ben ik weer... na een lange tijd afwezigheid.. Ik heb nieuwjaarsdag een miskraam gehad. En ben nu bezig met een nieuwe poging.

Ik temperatuur elke ochtend bij het opstaan. volgens mijn berekening is donderdag(na carnaval) mijn NOD. Maar ik vind het zoooo moeilijk. Ik heb al een bijna een week zere borsten.. Pff nu doet ook alles zeer.. Maar dit zal wel met een beetje grieperig te maken hebben.

Wat zouden jullie nu doen? Ik ben namelijk een fanatiek carnavaller. als ik niets drink weet meteen iedereen het. Ik denk dat ik wel af en toe een biertje ga drinken... Maar ik weet het niet. In principe heb ik nog geen bloedband toch? mocht het zo zijn?
 
Hey siebel88

Ik heb of woensdag of vrijdag m'n nod. Ik weet het niet zeker maar ook ik ben grieperig. Het kan te maken hebben met verminderde weerstand tijdens het nestelen van je eitje. Als het goed is is er geen bloedband de eerste weken maar je kan ook zeggen dat je aan de antibiotica bent. Wellicht een idee.

Ik zelf twijfel steeds meer. Heb vandaag het idee meer aders op m'n borsten te hebben. Vorige maand maar 1 en zie er nu 4 maar misschien zoek ik nu meer. Heb nog steeds ongi gevoel en ben al 3 dagen met vlagen misselijk en m'n benen zijn zwaar. Nu kan dat door een griepje komen maarja, miss toch iets anders...

Blegh wat duurt dat wachten laaang

 
Hier ook sinds dagen zeer pijnlijke borsten, zou het dan toch..?

Als het goed is moet ik dinsdag ongesteld worden, dus maar eens een testje gaan doen.

Zonnetje88 hoe is je testje gegaan?
 
Terug
Bovenaan