Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Toen ik donderdag niet ongesteld werd kreeg ik goede hoop. Helaas werd ik gistermiddag toch ongesteld :-S wat een enorme tegenvaller!

Je lichaam kan je dus behoorlijk voor de gek houden... Dat vind ik misschien nog wel het ergst. Hoe kun je er dan op vertrouwen dat je lijf het goed aangeeft?!

@Johanna82 Ik begrijp jouw verdriet heel goed nu het niet gelukt is deze maand. Zeker nu dat betekent dat je zo lang moet wachten tot jullie volgende ronde.

@Sanniee Hoe gaat het bij jou?

Ik kan jullie niets vertellen over hoe lang het duurt na het gebruik van pil/ spiraaltje voordat je daarna kunt beginnen. De laatste jaren hebben wij condooms gebruikt, omdat ik slecht op de hormonen reageerde in de voorbehoedsmiddelen.

@de meiden in de wachtweken: ik duim voor jullie
 
Heey Meiden

ik verwachtte afgelopen donderdag of vrijdag mijn nod maar tot op heden nog niks.. De app clue gaf aan dat vandaag mijn nod zou zijn maar ik ben afgegaan op 14 dagen na mijn eisprong. Vanochtend een test gedaan en ik denk dat ik een heeeel dun tuurstreepje zie maar kan het op foto niet vastleggen krijg het er niet scherp op.. Dus misschien morgen weer testen als het dan nog uitgebleven is.



@ Tiggy wat verschrikkelijk jammer je hoopt er toch zo op!! Raar is dat he dat je echt die symptomen hebt maar dat je lichaam je gewoon voor de gek houd! Niet in de put gaan zitten das ook niet goed voor de volgende poging.. nieuwe ronden nieuwe kansen!! Ik heb afgelopen ronde ovulatietesten van sensitest gebruikt werkte wel goed dus misschien het proberen waard als je ze nog niet gebruikte.

@ Johanna super jammer dat het weer niet gelukt is :( zeker omdat jullie besloten hebben om nu tot juni te wachten! 4 maanden is wel te overzien vooral al jullie druk zijn met klussen dan gaat de tijd wel snel :)

 
<p style="text-align: left;">Jaa Michelle echt enorm ben heel erg gespannen!! Heb net mn zus mee laten kijken en die zei ook dat ze een 2e streep zag bij 3 verschillende testen welis waar heel licht maar toch haha kon het niet laten!!</p>
<p style="text-align: left;">morgen vroeg maar weer kijken :)</p>
 
En helaas hier is het ook mis :(:(:( gisteravond buikpijn en beroerd dus wou vanochtend testen maar toen viel er een dikke klont bloed in de wc :'(



maar weer door voor de volgende ronde
 
Sanniee was balen is dat zeg. Kan me voorstellen dat het een enorme tegenvaller is als je eerst een klein streepje hebt, en dan toch niet. Wanneer je van de schrik bekomen bent hoop ik dat jullie weer fijn de volgende ronde in gaan, en dat het dan maar raak mag zijn!

Inmiddels is het 2 weken geleden dat mijn mirena is verwijderd, en ben ik gisteren ongesteld geworden. HOERA! Stiekem hoop ik natuurlijk dat dit voorlopig de eerste en de laatste keer is;) Maar we zullen het zien. Wel weer even wennen hoor, bah bah.
 
Hey meiden,

Ik kom mij hier ook maar aanmelden. Inmiddels sinds september gestopt en elke maand keurig een cyclus van circa 26-28 dagen. Aankomende donderdag is mijn NOD, ben benieuwd. Het zal wel wederom op niks uitlopen :(
 
Terug
Bovenaan