Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Wannabemom gefeliciteerd!

nog weer ff een vraagje haha. Vanmorgen ovulatie test gedaan en net weer. Beide positief. Heb gisteravond seks gehad. Twijfel om vanavond niks te doen en morgen vroeg wel weer. Maar ben dan bang dat ik te laat ben. Wat denken jullie?
 
@Leoness en @Wannabemom gefeliciteerd! Wat super leuk.

ik heb vandaag mijn NOD. Gister dacht ik echt ongesteld te zijn geworden. Echt een enorme pijn in mijn rug. Maar gelukkig was er niets te zien in mijn onderbroek en nog steeds niet. Jee. Ik hoop dat ik vandaag goed door kom.

Het plan is nog steeds zaterdag testen..... Spannend!!!
 
Jeetje, wat het gaat het allemaal lekker snel bij jullie!

@wannabemom, jeej, gefeliciteerd! Super! Nu volop genieten.

Voor de rest die nog gaat testen: spannend! en ik ben benieuwd....Succes!

Hier dus toch gewoon ongesteld geworden:(. Geen innestelingsbloeding dus, maar mijn cyclus is nog niet op orde, dus hopelijk nu met de medicijnen de volgende mnd wel. Ik verwacht deze mnd dus ook nog niet zwanger te worden vanwege mijn cyclus. Op zich niet erg, want na de bruiloft is het ook prima;). Maar hopelijk duurt het niet al te lang meer. We zullen het zien:). Afwachten maar weer. Ik hoef iig nog geen smoezen te verzinnen voor mijn vrijgezellenfeest en bruiloft, ook wel prettig;).

Succes allemaal!
 
Wow even paar hier niet geweest en heel veel nieuwe berichtje.  Alles net bijgelezen maar vergeet vast ergens op te reageren.

@Lionesss en wannabemom wat super dat jullie zwanger zijn!Gefeliciteerd!

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

<span style="line-height: 1.5;">@Gerdien en Gebruiker89 welkom, gezellig dat jullie meesleuren.</span>

@daniska jammer dat het toch doorgezet is. Je had het er natuurlijk graag voor over gehad om toch niet te kunnen drinken.  Hopelijk helpen je medicijnen snel en krijg je na je bruiloft nog een verlaat huwelijkscadeau.

Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt omdat we eerst willen kijken hoe het loopt.  Mocht het nog een half jaar duren zou het ook prima zijn (al hoop je toch natuurlijk dat het in 1x raak is). Maar daar kan ik dus niet over meepraten.

Ik heb vanmorgen weer getest en weer negatief (deze cyclus duurt al40 dagen). Dokter gebeld en bloedtest gedaan. Officieel pas na 2 werkdagen uitslag maar met beetje mazzel morgen al. Dus blijft spannend. Blijft extreem moe (maar ook drukke/vermoeiende weken op mijn werk), gevoelige borsten (maar dat had ik ook regelmatig toen ik aan de pil zat), misselijk (heb ik ook weleens als ik moe ben) en dan vooral misselijk bij bepaalde lucht (riolering zat verstopt toen ik de lucht rook toen die man bezig was dit te verhelpen zorgde ervoor dat ik bijna over mijn nek ging,haha). Ben dus constant mijn onderbuik gevoel aan het wegdrukken dat ik wel zwanger ben. De testen zijn duidelijk dat het niet zo is en wil mijzelf niet blij maken terwijl er niks aan de hand is.

Maar dan had ik toch al ongesteld  moeten worden?  misschien komt het toch door het stoppen met de pil (slechts 2e cyclus zonder pil maar vorige keer ook maar cyclus van 30 dagen, zelfs toen ik voor het eerst ongesteld werd op 11 jarige leeftijd was ik gelijk om de 4  weken ongesteld). Word echt gek van mijzelf,  haha.

Hoop dat de uitslag ermorgen is en ik niet heel het weekend in spanning hoeft te zitten (ook nog weekend met veel momenten dat ik normaal wel drink (familie bbq, team uitje, uit eten met vrienden)  dus al volop excuses aan het verzinnen waarom ik niet drink .

<span style="line-height: 1.5;">Iedereen die nog moet testen, succes!</span>
 
@zonnebloem86, geen idee hoe die tekens in de tekst komen.

Maar hopen dat de uitslag zsm komt! Begrijpt dat je na 40 dagen wel meer informatie wilt hebben :)
 
Gefeliciteerd Wannebemom! Wat snel ook!

Degene die deze week gaan testen: Succes! Spannende dagen voor jullie!

@Danishka: Jammer dat het deze keer niet is gelukt, maar nu kan je inderdaad wel optimaal genieten van je bruiloft zonder smoesjes en zwangerschapskwaaltjes. Daarna gewoon weer aan de slag ;-)

@Zonnebloem86: Hopelijk krijg je de uitslag morgen, zo'n weekend kan anders ineens heel lang duren!
 
@wannebemom, Gefeliciteerd! Lopen we nu ongeveer gelijk of..? :)

@Zonnebloem86, Leo-tje, Lala90 en Felice2014, spannende dagen nog zal voor jullie duimen ;-)

Danishka jammer dat t nog niet is gelukt maar nu hoef je iig geen smoesjes te verzinnen en kun je genieten van je bruiloft en vrijgezellenfeest :)
 
Terug
Bovenaan