Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hee dames,

Meer teleurstellende verhalen zie ik al. Bleugh! Ik hoop dat het voor iedereen snel raak zal zijn! Ja, je lijf kan je soms zo neppen! Grrr. Gelukkig werkt het wel, ongesteld worden, etc. Die mazzel hebben we dan maar zeg ik. Ik was al vrij snel na mijn mirena weer ongesteld en heftiger dan ooit. Al moet ik zeggen dat ik al zo lang anticonceptie gebruikt heb, dat ik 16 jaar geleden voor het laatst natuurlijk ongesteld was geweest :S kan toch ook niet gezond zijn eigenlijk... Maar goed.

Ik duim voor jullie dames! Ik zal het vast af en toe niet kunnen laten om langs te komen, maar ik ga proberen minder op het forum aanwezig te zijn. Misschien dat minder stressen en focus op andere zaken voor nu helpen om straks wel zwanger te worden.

Siebel, heb je nog carnaval gevierd? Biertje, cola concept omdat je "buikgriep" hebt (gehad)? Hoop dat je het een beetje ok bent doorgekomen.
 
@Johanna82 ik ben wel gaan carnavallen.. vrijdagavond had ik t goede excuus dat ik zaterdag moest werken.. dus daarom geen alcohol..

Zaterdag heb ik maximaal 3 biertjes op.. ik vond ht ook echt niet lekker. Dus heb dat de rest vd carnaval als excuus gebruikt.. dat het me gewoon niet smaakt..

Ik had in het verleden wel vaker avonden dat ik gewoon niet dronk dus volgens mij is er nog niemand iets opgevallen. Tenminste ik vroeg het toenstraks mijn zusje(zit in dezelfde vriendengroep) of dat er over mij gepraat werd, nu ik niet drink(ze weet van mijn zwangerschapsplannen ivm miskraam vorige maand). Zij zei dat er nog niets gezegd was... althans niet dat ze gehoord had...

Ik heb komende donderdag mijn  NOD.. Ik voel me hetzelfde als vorige keer.. Moe, last van mijn borsten, geen zin in seks, emotioneel, pffff
Oh en ik voel het gewoon.. mijn intuïtie is zoooo sterk weer.
 
Yeah! Ik heb niet voor niets minder carnaval gevierd!!! Vanochtend een dikke + op mijn test!! Wow wat kan je gevoel dan toch sterk zijn zeg!!

Het is ontzettend dubbel! Ik ben ontzettend blij, maar er komt nu ook veel angst ivm de miskraam vorige maand!!!
 
@Siebel88, we zitten in hetzelfde schuitje... In November miskraam gehad. Sindsdien alle keren uitgekeken, maar telkens opnieuw teleurgesteld. Ik zou niet drinken. Degenen die wisten van miskraam, weten nu ook dat we aan het proberen zijn, en maken er ook absoluut geen probleem van dat ik eens niet drink :)

Hoe zit het hier met de andere dames onder ons? Wie brengt er als eerste goed nieuws?
 
@siebel...

Wat fijn om te lezen dat het weer gelukt is........ik weet nog zo goed toen ik in deze forum actief was dat je je miskraam kreeg....

Heel veel succes en ik snap je angsten...probeer te genieten.......

Ik ben inmiddels alweer 9 weken zwanger.....vorige week het hartje gehoord en gezien....zo leuk.....

Siebel nogmaals top vind echt super.....

 
Siebel wat fijn! Ik heb je al eens eerder gevolgd en vond het zo sneu van je miskraam. Lijkt me spannend nu!

Ik ben 31 dec gestopt, 3 januari ongesteld aan het worden en nu aan het wachten op mijn menstruatie. Zit nu op dag 41.. Heb 9 jaar de pil geslikt. Mijn vruchtbare dagen heb ik goed kunnen herkennen aan het slijm, toen ook geklust. Nu sinds een week last van vermoeidheid, heel kleine steekjes rechtsonder en mijn rug doet zeer. Misselijk ook al twee dagen dus ben aan het denken om misschien dit weekend eens een test te doen.

Wat is jullie advies want ik heb geen idee?

 
Hoi dames,

ik ben even niet meer actief geweest hier omdat ik ff gek werd van mijn lichaam maar inmiddels ongesteld geworden en is nu de 4e dag ongesteld erg blij mee hahah.

De rede dat ik ovulatietesten ni mag gebruiken van manlief is dat dit onze eerste pogingen zijn en hij wil het eerst spontaan proberen maar dat komt ook omdat hij het wel leuk vindt om aan kinderen te beginnen en ik het meeeer dan leuk vindt, gevalletje van rammelende eierstokken haha.

maar goed nu kunnen we eindelijk beginnen het is natuurlijk wel gissen wanneer ik vruchtbaar ben omdat we ook nog niet mijn cyclus ken maar we zijn lekker intiem om de 2 dagen en soms vaker en hopen dat het dan goed komt en misschien voel ik ook de eisprong en dan weten we nog meer. Ik heb het idee dat ik ooit al een keer de eisprong heb gevoeld terwijl ik aan anticonceptie was ben toen ook naar dokter geweest en die zei dat er dan een eitje dwars zat ( heel vreemd wat ik had implanon zou er dus niet moeten zijn)

nou heel mijn klets verhaal weer gedaan jammer dat het niet heel veel positieve reacties waren maar we gaan er allemaal gewoon voor! Ik weet niet meer wie maar er was iemand die een beetje gelijk met mij loopt...

ik heb de implanon eruit laten halen 6 jan en ben 9 feb ongesteld geworden
 
Hoi san89 hoelang heeft het geduurd voor je ongesteld werd? Ik zit nu op dag 43 en ben zeer benieuwd wanneer mijn ongesteldheid komt. 3 januari wel onttrekkigsbloeding gehad maar daarna nog niks vanzelf.. Maak me stiekem toch wel zorgen.
 
Terug
Bovenaan