Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

He san23

ben niet ongesteld geworden terwijl ik de implanon had en die heb ik 6 januari eruit laten halen en werd ik 9 februari mijn eerste ongesteldheid gehad gelukkig:)

het wachten daarop is wel killing dus ik hoop dat je snel ongesteld wordt
 
@San23

Ik denk, ik reageer even op jou berichtje gezien het erg herkenbaar is. Ik ben sinds 4 januari gestopt met de pil en had daarna ontrekkingsbloed. Daarna was het natuurlijk wachten totdat mijn lichaam het weer op eigen kracht zou doen. Na 38 dagen ben ik ongesteld geworden maar ik herken wat je zegt. Tijdens het wachten op mijn menstruatie voelde ik ook veel: vermoeidheid, misselijk, etc. In de tussentijd had ook een aantal testen gedaan maar helaas allemaal negatief.

Ik denk dat je het beste kunt wachten tot je vanzelf weer ongesteld wordt want dit kan nu best even duren. Je lichaam moet natuurlijk wennen aan het feit dat je geen pil meer slikt. Het is dus even ontregeld. Testen kost ook weer geld en de kans is groot dat het nu negatief is en dat de menstruatie uitblijft omdat je lichaam nog op gang moet komen.

Succes verder! Hou ons maar op de hoogte! Ik ga het na mijn menstruatie weer proberen!



 
ja ik was ook de dagen voordat ik nog niet ongesteld was ook helemaal van de wap veel krampen pijnlijke borsten al 2 weken lang echt verschrikkelijk en dan nog regelmatig misselijk. het kost even tijd en helaas kan je daar zelfs niks aan doen om het te versnellen alhoewel 1 iemand mij de tip gaf om aspirine te gaan slikken diegene zweerde erbij. nou gaf mij dat totaal geen resultaat maar wie weet. maar dan geen paracetamol he maar aspirine misschien heeft het wel effect bij jou...

Sterkte met het wachten op je ongesteldheid.



ik zit nu af te wachten tot zaterdag dan zouden volgens mijn app mijn 4 vruchtbare dagen beginnen alhoewel ik niet weet of mijn cyclus ook 28 dagen is aangezien dit mijn eerste is in jaren dus ik ben benieuwd.

Mocht het niet meteen raak zijn hebben wij met elkaar besloten in maart geen poging te doen omdat wij liever niet uitgerekend willen zijn rond de feestdagen in december. is dat raar? het is natuurlijk niet te plannen en we mogen uberhaubt al blij zijn als het lukt maar als we dat kunnen vermijden dan willen we dat proberen
 
Haha, ik vind het persoonlijk wel raar! Ben zelf 22 december jarig en heb er als kind nooit last van gehad dat t vervelend is. Het komt wanneer het komt! Klopt, het kost ook even tijd maar nu ik op dag 45 zit wordt ik wel een beetje gek ervan sorry :) bedankt voor je reactie feroos! Heb vrijdag een test gedaan en die was negatief. Ik wacht het weer even af..
 
@San23, Bij mij duurde de 1e echte cyclus zonder pil ook dik 40 dagen. Dus ik zou me nog maar niet te veel zorgen maken.

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Kan over 2 weken terecht.. Dit gaan 2 vreselijk lange weken worden ben ik bang.. :p

@San89 Ik zou persoonlijk geen ronde overslaan. Maar ik zou veel te blij zijn dat het raak zou zijn. De kans is zo klein dat het kindje ook daadwerkelijk op een feestdag geboren word. Maar het is en blijft natuurlijk jullie eigen keuze. Bedenk wel, dat wanneer je 5 januari uitgeteld bent(als voorbeeld) het kindje ook met kerst kan komen. Of zelf met Sinterklaas...
 
Spannend Siebel! Die twee weken zijn vast en zeker zo om! Leuk hoor!  Ik wacht (rustig, maar niet heus haha) af! Geniet er maar lekker van!
 
Hee meiden!

Hoe gaat het met jullie? Nog meer mensen die op het wachtbankje zitten?

Ik heb 4 weken geleden mijn mirena laten verwijderen. Precies 2 weken daarna sinds 2 jaar weer een (korte) menstruatie gehad, en na 14 dagen een eisprong gemeten met Kruidvat  ovulatietesten. Dat was afgelopen zaterdag en zondag, nu dus wachten tot ong 6 maart. Spannend!! Toch heb ik nog een dingetje... Daarnet na het plassen had ik een slijmprop (sorry dat klinkt niet heel lekker!). Hij was doorzichtig en best dik en rekbaar. Ik heb dit elke maand maar nooit bij stilgestaan wat dit betekend. Kan dit na de ovulatie of zit ik helemaal verkeerd en heb ik de ovulatie nu pas? Ben benieuwd om iemand hier bekend mee is.

Liefs!
 
Hoi Meiden,

@rosieroos dat rekbaar slijm klinkt alsof je een eisprong hebt gehad, maar goed wel raar dan met die testen enzo.. het lichaam zit raar in elkaar.

Ik dacht ik wil ook even mn verhaal kwijt.

Ik ben in Oktober gestopt met de pil. Heb toen 2 keer een cyclus gehad van 28 en 29 dagen.. de laatste keer dat ik ongesteld werd was 21 december. Inmiddels zit ik op dag 65 van mn 3e cyclus. Ik ben toch naar de huisarts gegaan omdat ik wel wat wittig vocht uit mn tepels had. Zwangerschapstesten bleven negatief. Ben toen doorgestuurd naar de gynaecoloog en vandaag heen geweest. Ik heb een inwendige echo gehad en daarop waren een hoop ei blaasjes op mn eierstokken te zien. Dit noemen ze PCO-s polycisteus ovarium syndroom. Daardoor blijft mijn eisprong weg. Ik moet over 2 weken terug en dan gaan we evt. beginnen met een hormoon behandeling, om de eisprong op gang te helpen.

Hoe gaat het bij jullie nu?

Groetjes,

Dionne



 
Terug
Bovenaan