Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Wat vervelend Dionne dat de gynaecoloog PCO heeft ontdekt. Ondanks dat het waarschijnlijk niet is wat je had gehoopt, is het denk ik wel fijn dat je het nu weet en dus hormonen kunt krijgen. Spannend voor jullie.

In principe dacht ik de eisprong zondag ook te voelen. De test was toen positief en dus zat ik voor mijn gevoel helemaal goed. Nu door dat slijm toch een beetje in de war. Maar wellicht kan dat slijm ook na de eisprong komen. Heb er wel wat over opgezocht maar krijg er niet helemaal duidelijkheid over. We zullen het zien!



 
Ja, we zijn ook "blij" dat we iets weten. Iedere denken; wel ongesteld, niet ongesteld, wel zwanger, niet zwanger is ook heel vervelend. Nu zijn we in iedergeval in behandeling.

Ik heb ook van de week zo een ei wit achtige afscheiding gehad, heel even maar. Ook dat was je uit kan rekken zeg maar, dus ik snap t ook allemaal niet haha!

Het lichaam kan je voor de gek houden he? Je kunt inderdaad niks anders doen dan afwachten. Wanneer moet je ongesteld worden?
 
Ben heel benieuwd voor je Dionne!

Ik moet 5 maart ongestoord worden. Ik dacht even 6 maar hebt me vergist.  Dat duurt dus nog anderhalve week! Wachten duurt lang.. Hoop maar dat ik mezelf jan bedwingen en niet eerder ga testen;)
 
Ben heel benieuwd voor je Dionne!

Ik moet 5 maart ongesteld worden. Ik dacht even 6 maar hebt me vergist.  Dat duurt dus nog anderhalve week! Wachten duurt lang.. Hoop maar dat ik mezelf jan bedwingen en niet eerder ga testen;)
 
Welkom Dionne!
Wat vervelend dat ze PCO gevonden hebben. Wat zullen dat lange twee weken zijn nu je moet wachten op behandeling!

@RosieRoos, je hebt al dagen voor je ovulatie meer slijmvorming en ik ken de prop ook wel die je bedoelt. Maar ik weet niet of die prop ook gekoppeld is aan je ovulatie. Weet iemand anders dat?

Wij moeten wachten nu.. 4 maart is mijn NOD.. zucht..
Ik denk niet dat het deze maand gelukt is.. ik heb nergens last van..
 
Dankjewel Tiggy! Inderdaad vervelend maar ik ben blij dat ze iets gevonden hebben en dat we er nu wat aan kunnen doen.

Wat betreft die slijmprop, ik weet het niet. Ik heb altijd gedacht dat je je eisprong dan hebt..

Vervelend hé dat wachten. Nog een weekje! Hoop voor jullie dat het raak is! Misschien hoef je ook nergens last van te hebben toch?



 
Nee, dat hoeft inderdaad niet. Een vriendin van mij is ook zwanger en had nergens last van. Het is nu zo anders (meer normaal eigenlijk) vergeleken met vorige maand. We zien wel.. Tis nu 1 week na mijn vermoedelijke ovulatie. Ik ben er nu wel minder mee bezig dan vorige maand. En zat dat misschien wel tussen mn oren..

Goed dat jullie zelf op tijd aan de bel hebben getrokken, anders had je nog wel langer onduidelijkheid gehad.

Op mijn app staat zo'n 'vruchtbaarheidsvenster' die geeft de dagen aan dat je 'moet' klussen. En stipt die 1e dag al produceer ik ineens slijm en gaat weer over na de ovulatie, dat is een dag of 6. Het zorgt er in ieder geval voor dat zijn sperma snel in je baarmoeder/eileiders komt voor bevruchting.
 
Die 'prop' heb ik inderdaad ook wel eens gehad. Maar niet elke maand. Maar 2 keer geloof ik.
Ik ben in augustus al gestopt met mijn pil, mooi vast ff die hormonen eruit. Vanaf toen wel veilig gedaan nog, tot december ongeveer. Toen gestopt met bescherming.
Ik heb nooit mijn cyclus geteld, sowieso niet in dagen. Ene keer was het 5 weken, dan weer 6 weken, dan 4.  Wel in mijn agenda kruisjes gezet tijdens mijn ongestelde dagen. En deze 2 maanden terug maar eens ingevuld in een app.
Mijn ongesteldheid van januari bleef maar uit, en langer dan 6 weken was het nooit geweest.
Voor de carnaval voor de zekerheid getest, zodat ik wist of ik veilig alcohol kon drinken of niet. Negatieve test. Week later nog niks. 14 februari nog een test en die was positief.
Ik ben heel nuchter, misschien wel te af en toe. Ben er zelfs nu nog niet heel erg mee bezig. T is dat is zo misselijk ben heel de dag....
Eerst die eerste echo maar eens zien, dan zak ik waarschijnlijk door mijn knietjes :p
 
Terug
Bovenaan