Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

hey ff geleden dat ik hier actief was ben veel druk geweest de laatste tijd.

Dionne wat vervelend maar wel duidelijkheid.

San23 ja is misschien ook raar om een ronde over te slaan maar ik ken al 7 mensen die met kerst jarig zijn en dat echt heel vervelend vinden omdat ze nooit echt hun verjaardag kunnen vieren en dit zijn volwassenen laat staan hoe erg een kind dat kan vinden en dat speelt dan in mijn hoofd. eigenlijk wil ik het liefst ook geen ronde overslaan want ik wil gewoon zo graag een kind en ben al blij als ik uberhaubt zwanger mag worden. dus ik denk dat wij gewoon door sporten en niet overslaan.

Mijn implanon is er dus 6 jan uitgehaald en 9 feb was ik ongesteld waardoor ik dus ook niet weet hoelang mijn cyclus is en wanneer ik vruchtbaar ben. heel lastig want ik denk bijna iedere dag de afgelopen week mijn eisprong te voelen. ik voel dan aan een van de twee kanten een steek die best vervelend en pijnlijk is en richting menstruatiepijn gaat. maar deze pijn voel ik ongv maar een kwartiertje en omdat ik het meerdere malen voel is het lastig en ga ik er maar vanuit dat ik hem niet voel. ik weet dus ook niet wanneer mijn nod is maar ik wil denk ik ongeveer 12 maart gaan testen en denk dat ik het dan ruim heb genomen en mocht ik dan al ongesteld geworden zijn hoef ik niet meer te testen.



succes allemaal met de wachtdagen en testen! ik hoop allemaal voor jullie een goed resultaat.
 
Hey San89, als ik het goed begrijp is je vorige 'ongesteldheid' dus je onttrekkingsbloeding geweest en wacht je nu op je eerste ongesteldheid. Dan kan het dus net zoals bij mij ook lang duren.. Inmiddels zit ik op dag 59 in mijn eerste cyclus. Ben erg benieuwd wanneer t nu komt..

Die steekjes wat je noemt heb ik ook, geen idee wat het is. Zal er wel bij horen denk ik! Ik heb 2 negatieve testen dus ik wacht het weer even af. Pas als ik denk dat het echt te lang duurt dan ga ik even langs mijn huisarts.  Succes allemaal!!
 
Goedemorgen Dames!

CS: gefeliciteerd! Nog steeds zo misselijk? Hoop dat je snel een pracht echo mag gaan zien:) Hoeveel weken ben je?

San89: nog steeds aan het wachten? Ik ben 7 feb voor het eerst na de mirena ongesteld geworden. We lopen dus ongeveer gelijk. Hoe gaat het met je? Ik heb heel ongeduldig vanochtend een Kruidvat early test gedaan en deze was negatief. Buiten dat ik veel te nieuwsgierig ben voel ik me ook niet lekker en ik dacht misschien is een zwangerschap de reden. Tot dusver nog niet. Een paar dagen na de ovulatie (21 feb) kreeg ik ongesteldheidskrampjes die ongeveer 3 dagen duurde. Verder zijn mijn borsten pijnlijk en tepels met donkere randen. Ook ben ik extreem moe en niet fit. Allemaal symptomen die kunnen duiden op naderende menstruatie en een virus/griepje. Maar....stiekem hoop ik natuurlijk op heel iets anders! De Kruidvat early test vertelde me vanochtend dus nog negatief. Hoop maar dat ik gewoon veel te vroeg heb getest. Omdat ik 14 dagen na de menstruatie de eisprong heb ga ik maar uit van een cyclus van ongeveer 28 dagen.

Ben benieuwd hoe het met de andere dames in de wachtweken gaat. Ik lees overal dat veel vrouwen voor de nod zwangerschapsklachten voelen terwijl ze dan toch ongesteld worden. Bizar eigenlijk hè!

Fijne dag!
 
@rosierose, wat vervelend dat je nog zo in onzekerheid zit! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en hoop natuurlijk dat de test positief zal zijn :)

Ik ben nog steeds kotsmisselijk, vind het niet leuk meer. Ik sta meerdere malen per dag te kokhalzen, de emmer staat inmiddels onder de salontafel, just in case! Heb maar eens contact opgenomen met de huisarts en heb vandaag emesafene gekregen. Vanavond eerste tabletje innemen voor het naar bed gaan. Hoop zo dat het helpt.
Ik werk in de thuiszorg, dat is ook niet echt een pretje nu met zo'n super reukvermogen in combinatie met ontzettende misselijkheid! Al die geurtjes, ik ben verbaasd dat ik dit werk al jaren zonder problemen doe!
 
@-CS gefeliciteerd! Dan lopen wij redelijk gelijk! Ik heb 11feb positieve test gedaan. Ben je al bij VK geweest? Ik gisteren. Wat is dat bijzonder zeg om dat hartje te zien kloppen.. ik hoop dat jullie dit ook allemaal snel mogen gaan beleven.

ik ben over t algemeen wel wat misselijk.. kokhals dan ook regelmatig.. maar ik hoef nog niet te spugen. Wel heb ik ontzettend zere borsten en veel last van bandenpijn.

@-CS nog een keer. Ik werk in de slagerij.. daar zijn de geurtjes ook niet altijd even tof idd..
 
Thanks! :)
Er is een beetje twijfel over hoe ver ik ben. Als we kijken naar de eerste dag van mijn laatste menstruatie dan 9 weken. Maar als we kijken naar de negatieve en positieve test (14 februari), dan 7 weken ongeveer. Daarom heb ik ook pas 11 maart de eerste echo.
Spannend, ben erg benieuwd hoe ver ik werkelijk ben.

De tabletjes emesafene werken geweldig. Het hele misselijke is eraf. Ik functioneer weer! Nog wel een beetje een onbestemd gevoel in mn maag, maar als dat alles is.....

@siebel, een slagerij zou ik ook echt niet aan moeten denken nu!! blugh*
 
@san 23, kan het ook onttrekkingsbloeding zijn als je de implanon hebt gehad en nooit ongesteld bent geweest tijdens dat staafje en het duurde 35 dagen voordat ik ongesteld werd. las er namelijk op internet alleen over bij pilgebruik.

@Siebel, fijn dat je zo'n fijne afspraak had lijkt mij ook heel bjzonder.

@CS gefeliciteerd!!!!!

@RosieRoos jaa is om gek van te worden omdat ik nu mijn cyclus nog niet weet. vorige week dinsdag zou volgens berekening bij normale cyclus mijn eisprong zijn maar paar dagen terug had ik heftige kramp aan de linkerkant echt heftige ongesteldheidskramp dus toen ook maar gesport hahah alleen hadden we niet de ideale posities daarvoor dat is wel jammer. maar voor de zekerheid ga ik volgend weekend testen zodat mocht ik toevallig ongesteld worden dan niet meer hoef te testen en zodat mijn vriend vrij heeft want als ik net voor zijn werk positief zou testen dan verraad hij zichzelf misschien op zijn werk.

ik hoop zo erg op een positieve test iedereen om mij heen wordt zwanger het is echt niet meer normaal en niet leuk meer. super veel op mijn werk dus dat gaat de manager niet leuk vinden als ik ook nog erbij zou komen hahah en veel nichtjes en vriendinnen... pffff ikke wil ook...

en je lichaam voelt vanalles (vooral veel krampjes) en je kan er echt niet vanuit gaan bah bah

jij ook succes met het wachten en de klachten hahah hopen op iets moois
 
Ben heel benieuwd voor je volgend weekend San89! Als veel mensen om je heen zwanger worden, en jij bent daar ook mee bezig, is dat toch best lastig. En hoewel ik denk dat het naarmate je langer bezig bent nog moeilijker word, ook in het begin hoop je gewoon dat het bij jou raak is. En dat is ook logisch want vanaf het begin sta je er 100% in anders ga je er niet voor.

Ik heb inmiddels het idee gekregen dat ik toch niet helemaal goed heb gerekend. Eerste dag van laatste menstruatie was 07-02, toen op 21 en 22 feb positieve ovulatietesten. Ik rekende op menstruatie 14 dagen na de testen. Maar het is natuurlijk ongeveer 14 dagen na de eisprong en die komt pas na de positieve testen. Dan kom ik op 2/3 dagen langere cyclus. Hoewel dit misschien een betere berekening is weet ik ook dat het lichaam hele andere berekeningen kan nemen. Dus alsnog afwachten;)
 
Terug
Bovenaan