Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hallo allemaal.

Lees al een paar dagen mee en nu ook maar de stap genomen en me geregistreerd.



Heb afgelopen woensdag me spiraal laten verwijderen na 1 jaar en ben gisteren voor het eerst sinds een behoorlijk aantal jaren zeer heftig ongesteld geworden met heel erg last van me buik.. zodra deze voorbij is gaan me vriend en ik aan de klus. Het word voor ons de 1e ronde dus heel erg spannend en hoop natuurlijk dat het heel snel raak is maar dat zal vast niet dus ik merk het allemaal wel..

Hadden jullie ook na het stoppen met de anticonceptie zo'n hevige ongesteldheid gekregen in combinatie met heftige buikkrampen??? Nou moet ik zeggen ben al sinds me 13e aan de verschillende anticonceptie  (ben nu 29) en ben echt als die jaren nooit zo heftig geweest en er ook nooit zo'n last van gehad..

Hoop op een gezellige tijd op het forum en natuurlijk dat het snel raak is voor iedereen!!!



Xxx joan
 
Hey allemaal :)

Net als San89 ben ik er een tijdje vantussen geweest... Maar ik kan het me toch niet laten om even mee te piepen.

@CS en Siebel88: proficiat! Wanneer zijn jullie uitgerekend dan? Wij zitten momenteel op heel hete kolen... Op 7-02 laatste menstruatie gehad. Ik heb twee testen gedaan intussen (man weet nog niets om hem niet te ontmoedigen). Eentje gaf positief, eentje negatief...

Ik weet gewoon niet meer hoe ik me moet voelen :-(
 
Vrijdag heb ik mijn eerste echo. Dan weten we eindelijk zeker hoe ver ik ben, en wanneer ik uitgerekend zal zijn. Maar ongeveer 10 oktober.

Waarom weet je man niks? het is juist zo fijn om die testen samen te doen. Als het negatief is kun je elkaar even oppeppen en als het positief is dan kan je het mooie moment samen delen.
En ook als je niet meer weet hoe je je moet voelen, zou ik zeker je man betrekken. Hij is toch de persoon die jou kan gerust stellen etc.?
 
Spannend Caro89!! Ondertussen al meer duidelijkheid?

@Joantje86: ik heb vorige maand mijn mirena laten verwijderen. Daarna 3 dagen licht bloedverlies en sinds vanochtend zeer heftig ongesteld. Gadverdamme wat verschrikkelijk zeg. Is het bij jou al wat minder? Ik moet er even aan wennen..
 
Hoi allemaal,

Ik lees al een poosje mee en wilde me ook even voorstellen, ik (25) en mijn man (33) hebben besloten er voor te gaan!

mijn spiraaltje werd al bijna een jaar geleden verwijderd in overleg met de gyn vanwege forse bijwerkingen van de hormonen.

Afgelopen maand met ovulatietesten de ovulatie vastkunnen stellen op 23 feb, rond die tijd aan het 'klussen' geweest en nu afwachten. ( heb eerlijk gezegd nooit goed bijgehouden hoe lang mijn cylcus is gezien we net begonnen zijn). Volgens een app zou vandaag mijn NOD zijn, bij een cyclus van 28 dagen. Echter vorige week al iets bruinige afscheiding en 2 dagen iets bloedverlies gehad (terwijl een menstruatie bij kij normaalgesproken toch langer is) twijfel dus erg of ik dan toch een korte cyclus heb of het toch iets anders was ;-) Gaan morgen een test doen. Spannend!
 
hoi joantje86 en myhappiness welkom

het is een spannende tijd en je lichaam voelt vanalles en je zou willen dat je duidelijkheid hebt maar dat gaat helaas niet je kan dingen googlen maar ieder lichaam is anders.

Myhappiness een innestelingsbloeding kan je ook hebben ik wil je niet hoop geven dat later niet zo blijkt te zijn maar je kan misschien voor de zekerheid even testen. google maar een innestelingsbloeding daar staat hoe het eruit ziet en hoelang dat kan duren enz.

Rosieroos balen dat je toch ongesteld bent geworden op naar een nieuwe ronde.

ik ben nog niet ongesteld geworden en als ik het word denk ik pas dat ik dat volgende week krijg maar eerst maar eens zaterdag gaan testen ben benieuwd vindt het wel spannend zou zo graag met mijn nichtje tegelijk zwanger willen zijn ze is ook nog maar pril zwanger. ik moet helaas zaterdag wel naar een uitvaart dus mocht ik een positieve test hebben dan daarna naar een begrafenis best raar denk ik



succes allemaal
 
@San89: Spannend voor je om zaterdag te testen, lijkt me inderdaad een beetje dubbel tegelijk met een uitvaart.



Helaas was mijn test negatief, was er wel een beetje vanuit gegaan dat het mijn menstruatie was, maar had ergens natuurlijk gehoopt dat het een innesteling was. We gaan gewoon door voor ronde 2!
 
Raar om positief te testen als je een uitvaart hebt.

Eind januari is onze beste vriend overleden, na een niet al te lange ziekteperiode. Rond die datum ben ik ongeveer zwanger geraakt.
Heel vreemd..
Ergens vind ik het wel een mooi idee, een beetje alsof hij toch weer een beetje terug is/komt.
Ik kan ook niet wachten om het zijn familie te vertellen. Zijn moeder zei tegen ons: ik ben een zoon verloren maar heb er een zoon en dochter bij. Hoe mooi als we haar nu kunnen vertellen dat ze bonus-oma wordt!

Wat ik nog wil vragen: zitten jullie vanaf het begin al op een grote roze wolk? Ik moet namelijk eerlijk bekennen dat ik er echt nog niks aan vind.
Ik voel me alleen maar ellendig, met pijntjes en kwaaltjes. Moet allerlei dingen afzeggen omdat het niet meer kan.. Moet medicijnen slikken omdat ik anders niks doe als kokhalzen..

Ik hoop dat dit knopje morgen omgaat in mijn hoofd zodra we de echo hebben gehad, en we het dit weekend aan familie gaan vertellen.
Ik voel me echt een beetje schuldig dat ik het zo voel en ervaar...
 
Terug
Bovenaan