Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hey allemaal,

@san89: we hebben intussen een bloedtest laten doen, en mijn man heeft als eerste de resultaten gehoord :) we zitten in het prille begin van een zwangerschap (4w5d)... Eigenlijk zouden we ons happy moeten voelen, maar ik ben zo ongerust (na de miskraam vorige keer).

@CS: hier wordt heel vaak gezegd, bij een overlijden volgt al snel een nieuw leven. Dat is binnen onze familie- en vriendenkring al vaker gebeurd. Trouwens, er zijn heel veel vrouwen die zich in het begin van de 12-wekengrens heel slecht voelen, dat is volkomen normaal. Geen paniek :)

@al de rest :) Ik hoop gewoon voor jullie dat jullie lichamen toelaten wat jullie willen. Veel goede hoop en je zeker niet te veel laten afleiden door middeltjes en artikels op het internet :)

Always look on the bright sight of life...

Grtz
 
Hoi ik ben Ellen en ben 35 jaar.  Op 1 februari heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en sindsdien samen met mijn vriend actief bezig met onze kinderwens. Op dit moment zit ik ook te wachten. ... om gek van te worden. Ik moet dinsdag ongesteld worden,  maar ga toch morgenochtend n testje doen.  Ik voel vanalles, maar dat komt omdat je zo alert op bent.  Deze week heb ik 1 dag last gehad van pijnlijke tepels. Maar dat is weer weg. Ik moet vaal plassen (maar drink ook veel groene thee). Ben ik redelijk vermoeid (maar heb ook b12 tekort) voel me opgeblazen (maar heb ook de hele dag trek) pffffff. .. spannend hoor allemaal.  Vanaf welke dag testen jullie meestal?  Iemand ervaring met de testen van de action?

Groetjes
 
Hallo, ik ben Desirée en 27 jaar. Sinds 16 december gestopt met de pil vanwege een kinderwens. Ben in die maand ongesteld geworden en sinds die tijd niet meer. Ben hier best ongerust over. Drie weken geleden de huisarts gebeld, die gaf aan dat dit kan als je de pil hebt geslikt. Voor het slikken van de pil had ik een vrij regelmatige cyclus. Ondertussen blijven we proberen en doe ik om de paar weken een zwangerschapstest. Helaas tot op heden negatief. Ik word hier behoorlijk depri van. Liefst wil  ik gewoon ongesteld worden of zwanger zijn, dan weet ik dat het goed zit in mijn lichaam. Heeft hier iemand anders nog meer ervaring mee?
 
Yeah hier ook klaar voor het eerste kindje..

In september gestopt met de pil, nu een hele lange cyclus.

Ik ben 25 t/m 29 december ongesteld geweest, 29 januari een positieve ovulatietest gehad, 31 januari intiem geweest en vervolgens 4 t/m 8 februari een bloeding gehad. Tot op heden nog geen verdere bloedingen of menstruatie gehad. Gisterochtend met clearblue ovulatietest getest en was weer een smiley, vanmorgen weer intiem geweest. Alleen was er vanmorgen geen smileys op de ovulatietest van de clearblue. Ik snap er helemaal niks meer van
 
@deesje @belle80 en @jill90 welkom!

het is idd lastig als je niet ongesteld word en je wilt gewoon dat je lichaam regelmatige cyclus heeft.

ik heb gisteren ochtend met action test getest maar geen streepje helaas en ooooh ik wil zo graag wordt er idd ook een beetje down van en het erge is dat de kinderwens bij mij al een paar jaar hoog ligt en zeker nu maar mijn man vindt het allemaal wel prima dus ik wil hem niet te veel lastig vallen hiermee hij geeft ook aaan dat ik er te veel mee bezig ben pffff. aangezien ik pas 34 dagen na het verwijderen van de implanon ongesteld ben geworden ga ik er vanuit dat dat mijn cyclus is en dan is morgen mijn nod. tot nu toe nog geen ongesteldheid en hou hoop dat het toch posistieve test word deze week....

@Caro89 wat fantastisch nieuws gefeliciteerd!! ben stiekem wel jaloers hahah

@C S ja lijkt mij fantastisch om haar zo blij te maken zal ze zeker leuk vinden. ik kijk er ook al naar uit de dag dat ik ooit mag vertellen tegen mijn familie...
 
Hoi, ben ik ook weer. Spannend allemaal.. Mijn verhaal was gestopt in december, ongesteld 3 januari (onttrekking) en nu op dag 73. Dus deesje heeel herkenbaar en om gek van te worden. 2 negatieve testen alweer tijdje geleden en nu aan het denken om ee misschien nog een te doen of om mijn huisarts eens te bellen. Zenuwslopend zo'n lange cyclus, niks wetende! Toevallig iemand nog advies of tips en ervarinh hier mee? Succes allemaal, ik duim!!
 
Hoi allemaal,

Ben nieuw op dit forum, mede omdat ik hier nooit echt eerder wat te zoeken had, maar nu gelukkig wel, want wij willen ook graag zwanger worden van ons eerste kindje! Begin februari ben ik gestopt met de pil, toen gewoon 'ongesteld' geworden, en afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden. Dacht te merken afgelopen maand wanneer ik ovuleerde, maar zaterdag (twee dagen later dan 'normaal') dus toch ongesteld geworden.
Het zou dan ook wel heel snel zijn geweest, maar zeker niet minder leuk! ;-)
 
Ik was eerste week van januari voor het laatst ongesteld en ben met 6 februari pas gaan testen. Maar meer voor de zekerheid omdat ik carnaval ging vieren en alleen alcohol wilde drinken als ik niet zwanger zou zijn. Negatieve test, dus gewoon gedronken. Ik ben er nooit hele erg mee bezig geweest, met dagen tellen en hopen en testen.. 14 februari nogmaals getest, duurde toch wel lang, en toen was het positief.

Vrijdag bij de VK geweest. Gelukkig geen inwendige echo, omdat ik slank ben kon een uitwendige echo. Het zit er echt en het hartje klopt, YAY!!! Nu wordt het allemaal wat echter. De bevestiging dat het echt is en leeft!
Wel pas 8,5 week, toch iets minder ver dan berekend ivm onregelmatige cyclus.
T weekend ouders en schoonzus en zwager ingelicht; LEUK!

 
Terug
Bovenaan