Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Cs gefeliciteerd!

Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed of ik mijn huisarts eens moet bellen om mijn ongesteldheid op te wekken of af te wachten. 31 dec gestopt, 3 jan onttrekkingsbloeding en sindsdien niks, nu dag 73...

Iemand hier ervaring mee of advies? Het zou me gerust stellen.



Lieve groetjes Sanne
 
@cs, wat een geluk hebben jullie!

Bij ons is het nu even heeeeeeeel spannend afwachten tot eerste echo (na onze miskraam in november). Ik hoop zoooo hard dat nu het hartje wel blijft kloppen... Spannend is het wel :)
 
Dames,

Iemand ervaring met de cleaurblue ovulatietest? Ik heb namelijk een positieve smiley gehad, dag erna weer met andere test getest en was die weg..

Ik heb die dagen wel doorzichtig/wit uitreikbaar vloed gehad.. Iemand idee of het toch een eisprong is geweest? Afgelopen dagen vaker intiem geweest. Sinds vandaag wat krampjes en onder in mijn buik wat steekjes..



<span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f6f6f4;">Mijn cyclus tot nu toe: Ik ben 25 t/m 29 december ongesteld geweest, 29 januari een positieve ovulatietest gehad, 31 januari intiem geweest en vervolgens 4 t/m 8 februari een bloeding gehad. Tot op heden nog geen verdere bloedingen of menstruatie gehad. </span>
 
@-CS ik heb wel inwendige echo gehad, stelt niets voor.. ze gaan maar net je vagina in.. als je ontspant voel je het bijna niet.
Ik heb hetzelfde als jou gehad rondom carnaval. Ook van te voren getest --> negatief...paar dagen na carnaval positief :D

@alle anderen: Heel veel succes en hopelijk is het bij jullie ook snel raak
 
Goedemorgen dames :)



Ik ben nieuw hier (wat spannend). Ik stop bijna met de pil, wilde graag alvast meelezen met jullie verhalen als dat mag. En dadelijk natuurlijk zelf de mijne delen ..

Ben benieuwd hoe mijn cyclus zal gaan verlopen..

xx ch
 
Hier hetzelfde als CS en Siebel88: op NOD negatief getest... Paar dagen later weer negatief en nu bijna een week na NOD verscheen er een kruisje! Super blij maar na miskraam in oktober (schreef eerder onder naam Elizabeth1977) durf ik nog niet zo blij te zijn. Beetje dubbel gevoel: super blij maar ook bang.
 
@Sanne23 kheb maand geleden de huisarts gebeld en ze zei dat het normaal was. Na een half jaar nog niks moest ik zeker aan de bel trekken. Ik ga over een maand weer bellen. Dan heb ik al 4 maanden niks. Dat ze me maar onderzoeken dan. Vind ik wel erg lang duren. Mja we blijven wachten  en proberen.
 
Terug
Bovenaan