Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Dankjewel dames :)

@siebel, ik heb wel eens eerder een inwendige echo gehad, en erg prettig vond ik het niet. Dus was blij dat het nu niet hoefde ;)
Vandaag n beroerde dag.. dus lekker onder een kleedje op de bank!

Hoop dat de rest ook snel een positieve test mag hebben :)
 
Hallo Allemaal,

ik ben ook nieuw hier.

Sinds december gestopt met de pil. Sinds kort hou ik een ovulatie kalender bij via een app. Mijn kinderwens is heel erg groot en ben er best wel veel mee bezig.

Zijn er meer dames die dit ook hebben?

 
welkom alle nieuwe dames

cs en siebel door jullie verhalen houd ik toch nog wat hoop maar ben er bang voor. ik weet bijna zeker dat ik de ovulatiepijn heb gevoeld en toen ook intiem geweest dus eigenlijk zou het goed moeten zitten maar zo frustrerend als dat niet is en ook nog eens niet ongesteld.

Lang niet ongesteld worden kan blijkbaar mijn zus is in een jaar tijd maar 2 keer ongesteld geworden maar als ik lees 72 dagen cyclus dan houd ik mijn hard vast ik zit nu al bijna op dag 40 en vind het nu al frustrerend en deprimerend. je hebt het gevoel alsof je rondes op de reservebank zit net als bij sporten ik wil ook meedoen!!! hahahah.

@R1988 ja ik ben er ook veel mee bezig en wil het zo graag om gek van te worden.maanden duurde nog nooit zo lang als nu zeker als je op het wachtbankje zit.
 
@san89, helaas is dat allemaal mogelijk ja. Een lichaam kan raar in elkaar zitten. Helemaal als je lange periode daarvoor anticonceptie hebt gebruikt.
Ik ben al in augustus gestopt met de pil, niet om toen al zwanger te worden. Maar gewoon om de hormonen vast kwijt te raken...
Ik heb sindsdien wel een heel onregelmatige cyclus gehad ook. Dat doen hormonen helaas met je lichaam... Langste is 7 weken ongeveer.
 
Nadat mijn vriend en ik besloten hadden om in april te stoppen met de pil, is het vervroegd naar deze twee weken me laatste pil, zodat ik kan ontpillen.. (jeeejjjj haha!) Voel me net een klein keendje in een snoep winkeltje hihi.. hopelijk verloopt mijn cyclus goed.. maar wat kan een lichaam raar in elkaar zitten pff!

Ik ben best zenuwachtig vooral om mijn cyclus hoe die gaat verlopen..

hoe was jullie ongesteldheid tussen de stopweken?
 
Hoi allemaal!

Ik lees al een weekje mee, heb ondertussen alle 64 pagina's van dit topic gelezen en vandaag maar eens zelf een account aangemaakt. Leuk om alle verhalen te volgen, ook van de meiden die inmiddels al zwanger zijn! :)

Ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben Karlijn en volgende maand word ik 31 jaar. Ruim twee jaar geleden heb ik de liefde van mijn leven ontmoet! We hebben best het een en ander meegemaakt in deze twee jaar en dit heeft onze relatie gesterkt. Mijn kinderwens is er al jaren, maar met hem voelt het helemaal kloppend, zo moet het zijn! Ik gebruik al bijna een jaar geen koperspiraaltje meer (vanwege klachten) en mijn cyclus is heel regelmatig (gemiddeld 28 dagen). Hoewel mijn vriend zeker wist dat hij kinderen wil, heeft het bij hem even geduurd voordat hij nu definitief er voor wil gaan. We hebben er best wel wat gesprekken aan gewijd en voor hem is nog lastig voor te stellen hoe alles zal veranderen. Maar ineens vanochtend gaf hij aan ervoor te willen gaan. En dat is zo'n bijzonder moment... Het is net of een tweede verliefdheid zich aandient! Vanochtend zijn we intiem geweest en een paar uur later was ik ongesteld. Alsof het zo moest zijn. Over ongeveer 2 weken gaan we dus voor de eerste ronde! Het is super spannend en een bijzondere tijd. Ik realiseer mij dat het best een hele poos kan duren voordat het echt raak is. Ik wil er zo relaxt mogelijk mee omgaan, maar ik ben ook een ongelooflijk ongeduldig type. Ik ben benieuwd wie er nog meer in hetzelfde schuitje zitten en het lijkt mij wel leuk om ervaringen uit te wisselen!

Groetjes Karlijn
 
@mama van Noor: wij zitten in hetzelfde schuitje. Ik durf echt niet blij zijn, aangezien het rond deze periode in de zwangerschap al eens mis ging. Maandag gaan wij de eerste keer naar de gynaecoloog. Bweurk... Ik weet niet of het positief is of niet, ik heb nu veel meer last van kwaaltjes dan vorige keer :-D

Aan alle nieuwkomers: welkom, en laat je vooral niet afschrikken :) Ieders lichaam is anders, maar het is zo gezellig om alle ervaringen met elkaar te delen!
 
Terug
Bovenaan