Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@san89 het is inderdaad om gwk van te worden.

Ik moet zeggen dat ik wel het gevoel heb dat mijn lichaam anders is. Ik heb last van aantal klachten.

- duizelig, misselijk, vermoeid, hoofdpijn en lust opeens geen kiwi meer.

Ik jan volgende week pas testen.. wil mij er niet te veel op heugen.. maar doe dat toch. . Wil niet teleurgesteld worden
 
Hoi Karlijn V en Ch001, heel erg veel succes!

Deesje, ik ben ook aan het denken om eens te bellen maar heb hier al zoveel gelezen dat ik bang ben dat de huisarts toch nog niks gaat doen. Ik zit inmiddels op dag 77 in mijn eerste cyclus en ben er de afgelopen dagen best wel depri om geweest. Misschien dat ik het weekend nog eens ga testen..

Hoop natuurlijk dat bij san89 en jou de ongesteldheid snel op gang komt of op een positieve test. Leuk is het zeker niet, had gehoopt dat mijn cyclus wat sneller op gang zou komen.. 77 dagen is wel echt lang, maar ik lees ook verhalen van dames met cyclussen van 80 tot 100 dagen dus ik wacht het nog even af... Zodra het April wordt ga ik denk ik toch wel eens informeren bij mijn huisarts..

Veel succes de komende tijd iedereen met wachten en testen!

Liefs Sanne
 
@san23

Bedankt wordt een spannende tijd pff..

wat vervelend voor je! Snap goed dat je op een begeven moment er gek van wordt hoor! Alle dokters zijn natuurlijk verschillend maar vriendinnetje van mij heeft het ook gehad en die is echt op haar strepen gaan staan bij huisarts dat ze er iets aan wilde doen en heeft toen een pilletje gekregen wat haar cyclus op gang hielp..3 maanden later eas ze zwanger.. je kunt natuurlijk altijd eventjes met je huisarts overleggen dat zal je misschien ook rust geven.?..

succes!



Xx
 
Ch001,

Lief berichtje! Klopt, denk ook dat iedere arts er weer anders mee om gaat.

Hoe ging het bij je vriendin? Kreeg zij haar 1e cyclus niet op gang? Hoelang heeft ze ermee gewacht als ik vragen mag? Ik verzamel gewoon alle info voor ik mijn huisarts ga bellen haha. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn..

De een zegt dat het uit kan blijven omdat je er teveel mee bezig bent, de ander zegt weer wat anders. Nu dag 77 en ik wil het tot April nog even afwachten dat zijn nu nog twee weken. Hou goede hoop dat of er een positieve test uitkomt, of dat het toch op gang komt. Zo niet dan ga ik inderdaad bellen, want wil wel wat duidelijkheid. Wel super dat ze zo snel zwanger is geraakt! Nu wij nog!!
 
<p style="text-align: left;">@san23</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Uhm bij haar was het echt heel onregelmatig  tot ze 7 maanden verder was en nog niks had.. ieder lichaam is anders natuurlijk maar zou het ook fijn vinden om allemaal verhalen te lezen om te weten wie wat heeft gehad of heeft gedaan.</p>
<p style="text-align: left;">Goed van je hoor dat je nog twee weekjes afwacht!knap van je! Hopelijk komt het snel op op gang bij je!</p>
<p style="text-align: left;">Ik vraag me echt af hoe mijn cyclus gaat verlopen aangezien ik nu altijd in stopweek een volle week ongesteld ben maat goed dat zegt natuurlijk niks ( nog een weekje en dan is mijn laatste pil )</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb vandaag al foliumzuur tabletjes gehaald :)  en proberen het nu al los te laten hihi !</p>
 
Na een miskraam met currettage afgelopen januari heb ik 2 menstruaties afgewacht en gaan we vanaf deze maand weer beginnen. Spannend, maar ool wel weer leuk.

lees dat een aantal meiden nog op hun eerste menstruatie wachten, hopelijk komt deze snel voor jullie.
 
Hoi dames,

Ik zit op het wachtbankje...

Ik heb hier al eerder mee geschreven,  toen was ik nog zonder ziekenhuis aan de gang. Inmiddels zie ik al een aantal zwangeren harstikke leuk!

Ik heb net mijn 1e iui gehad en mag (hoe ironisch) 1e paasdag testen. Ik ga er niet vanuit dat het meteen raak is dan kan alles alleen meevallen. Ik las een aantal vragen over ovulatietesten van clear bleu ik vindt die erg vervelend die van de kruidvat geven een stuk beter resultaat en zijn goedkoper.

Succes dames die net begonnen zijn zoals iemand hier al eerder zei iedereen is anders dus laat je niet gek maken.

Groetjes,

Annemarie
 
Hoi Ch001, bedankt voor je berichtje.

Spannend inderdaad dat stoppen... Foliumzuur slik ik eerlijk gezegd nog niet. Ga het deze week misschien eens kopen.. Zolang er geen ongesteldheid op komst is vind ik het nog niet zo nodig. Maar weet het verder ook niet, iedereen verteld wat anders haha!

Had je vriendin dus wel menstruaties alleen onregelmatig? En bedoel je na 7 maanden nog geen zwangerschap? Of werd ze wel ongesteld en toen ineens echt 7 maanden niet ongesteld? Inderdaad die stopweek met de pil zegt niks, want die was bij mij ook altijd prima!

Annemarie34 veel succes met het wachten tot je test, altijd spannend zoiets! Ik ga morgen misschien nog eens testen.. Is weer een maand geleden dus het mag wel weer denk ik.

Hoi Ik1, heel erg veel succes, fijn de draad weer oppakken!

 
Terug
Bovenaan