Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@san23 haha ja klopt iedereen zegt andere dingen etc.

Sorry was beetje onduidelijk over vriendinnetje van mij! Maar ze had ooit maar twee daagjes bloedverlies en ooit dan twee maanden niet en zo maar door..

succes met je testen!



Liefs
 
Dank je san!

Ondertussen mega het zuur en pies mijn eigen kwijt...sinds een paar dagen standaar tussen half 5 en 5 uur wakker om te plassen best gek...

Durf niet te hopen het zou erg welkom zijn! Ronde 13 Namelijk....

Groetjes Annemarie
 
hoi alle nieuwe dames welkom en succes

Annemarie34 klinkt allemaal heel positief ik hoop het zo voor je.

San23 ik heb net de dokter gebeld en die belt mij morgen in telefonischspreekuur terug. ik heb de vraag gesteld hoelang mag mijn cyclus duren voordat ik aan de bel mag/moet trekken. nou is 43 dagen nog niet zo lang maar 70 vind ik echt al erg lang dus hoop dat hij dan voor mij inderdaad iets heeft om het op gang te helpen.



Ben benieuwd
 
Hallo allemaal,

ik zou ook graag mee willen praten, ben nieuw hier.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben elfje 19 jaar vriend van 24, wij zijn begin deze maand gestopt met de pil om voor ons eerste kleintje te gaan :)

ik heb dus ook geen idee hoelang mijn cyclus is en was wel benieuwd naar wanneer mijn eisprong. Heb dus vanochtend ovulatie testen gekocht en natuurlijk meteen 1 gedaan. Nou kwam er een licht streepje tevoorschijn, is dit dat je eisprong eraan zit te komen? Of is er altijd een licht streepje? Ik had de ovu testen van de action.

Bedankt alvast :)

en hoop dat het een baby jaar mag worden voor iedereen
 
Hoi iedereen! De zenuwen gieren door mn lijf, moet het echt even kwijt.. Zojuist twee zwangerschapstesten gedaan... En allebei positief!! Nu is het zo dat ik 4 feb mijn spiraal eruit heb laten halen.. Mijn vriend wou van niets weten omdat hij anders bang is dat hij tijdens het klussen alleen maar aan een baby zou denken...door een operatie is het voor hem al lastig om het af te ronden zeg maar... Maar het is dus toch gelukt, zo snel al! Ik weet niet meer wat ik moet doen... Ben ik de enige die zwanger wou worden en dan volledig in paniek raakt als het zover is?? Morgen nog maar twee nieuwe testen doen en dan mijn vriend vertellen waarom ik zo geïrriteerd was de afgelopen dagen
 
Elfje1306...  Die ovulatie testen werken niet altijd, ik kreeg namelijk bijna altijd een licht streepje, ik zou die  van clearblue halen (met smiley)  is veel duidelijker en dan even 1 maandje wachten, dan weet je  wanneer je de testen kan doen en ben je niet steeds voor niets zenuwachtig :)
 
GEFELICITEERD Tamara!! Wat leuk! En zo snel ook! Je hebt dus ovulatietesten gebruikt als ik het lees?

Ik denk dat ik deze week ergens mijn eisprong heb. Ben benieuwd of ik het op kan sporen met de sensitest dipsticks. In ieder geval proberen we 1 x in de 2 dagen te klussen deze week. Ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan