Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Spannende dagen voor de dames!

Ik had gisteren in de ochtend en avond een positieve ovulatietest. Vanmorgen ook. Gisteravond seks gehad en deed me echt zeer. Vooral rechtsonder in de buik..maar tanden op elkaar gezet en door gegaan ;)

ik had gisterenavond voor de seks al stekende pijntjes..zou het kunnen dat door de eisprong de seks zeer deed? En als we morgen vroeg seks hebben, is dat niet te laat? Als we het vandaag doen, doen we het al 3 dagen achter elkaar..

 
Hoi!!

Ooh de aankomende dagen zijn dus behoorlijk spannend voor een aantal!! Ik hoop dat jullie ook snel positief testen!! Hou ons maar op de hoogte (ik ben bang dat ik iemand vergeet op te noemen, dus noem ik niemand..😥)

dank voor de felicitaties!

Na twee positieve ovutesten gewoon op die dagen sowieso sexen..en dag erna voor de zekerheid!

Ja het is zeker een gek gevoel, wil het heel graag, ben er ook absoluut klaar voor, maar dan sta je met zon test in je handen en is het ineens echt...en dan bedenken dat je over paar maanden toch echt met dikke buik rondstampt, is ook nog niet voor te stellen...beetje gek. En verloskundige net gebeld..en ik weet nog niks over zwanger zijn 😆

volgens de app zit ik nu in week 4 (heel bijzonder hoe die telling gaat..snap ik ook niks van) maar twee weken na bevruchting en vandaag op NOD.
 
Hoi!!

Ooh de aankomende dagen zijn dus behoorlijk spannend voor een aantal!! Ik hoop dat jullie ook snel positief testen!! Hou ons maar op de hoogte (ik ben bang dat ik iemand vergeet op te noemen, dus noem ik niemand..😥)

dank voor de felicitaties!

Na twee positieve ovutesten gewoon op die dagen sowieso sexen..en dag erna voor de zekerheid!

Ja het is zeker een gek gevoel, wil het heel graag, ben er ook absoluut klaar voor, maar dan sta je met zon test in je handen en is het ineens echt...en dan bedenken dat je over paar maanden toch echt met dikke buik rondstampt, is ook nog niet voor te stellen...beetje gek. En verloskundige net gebeld..en ik weet nog niks over zwanger zijn 😆

volgens de app zit ik nu in week 4 (heel bijzonder hoe die telling gaat..snap ik ook niks van) maar twee weken na bevruchting en vandaag op NOD.
 
Ik heb vanmorgen toch getest, hij was negatief..
Dus nu wachten of/wanneer ik ongesteld wordt.
Pft, ben toch weer erg teleurgesteld en dan vind ik het moeilijk om dat opzij te zetten. Ik heb morgen een feestje maar ik drink voor de zekerheid nog maar even niet. Overmorgen mijn nod..
 
Jammer Pilaf, maar misschien ben je toch te vroeg geweest met testen. Toch nog even afwachten.



succes Gerdien, jij gaat ook weer een spannende periode in.

Hier nog niet veel wijzer geworden, vanmiddag uit me werk een helderrode bloeding gehad, zonder afscheiding. Heel raar, maar is nu weer over.  Gek lichaam heb ik op het moment.

 
Hoihoi,

Zal mij ook eens voorstellen. Ik ben Jasmijn en 23 jaar en woon samen met mijn vriend (25). Begin vd maand gestopt met de pil en op 6 augustus ongesteld geworden. Heb nu nog geen idee hoe mijn cyclus zal zijn… Wanneer zouden jullie dan voor het eerst testen?

Heb heel lang uitgekeken naar de dag dat we zouden stoppen met de pil. Nu het zover is vind ik het toch ook wel spannend en voel me soms onzeker. Ook vriendlief merkt dit bij zichzelf. Herkent iemand dit?
 
Terug
Bovenaan