Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi meiden, 

Wat een leuk forum hebben jullie! Graag zou ik me erbij aansluiten!

Ik ben 30 en mijn man 33 en we willen graag voor een kindje gaan! Vandaag de eerste dag van mn menstruatie, heb een cyclus van ongeveer 32 dagen..



 
@kristel, welkom!



@rosieroos!thx!net wakker..  Hele nacht slecht geslapen, de zenuwen gieren door mn lijf.  Inderdaad ovulatie testen, door mijn spiraal had ik geen idee wanneer mijn ovulatie was.. Sinds december al aan het testen, 4 feb mijn spiraal laten verwijderen. Had de ovulatie testen van de action, maar die gaven altijd een licht streepje.  Uiteindelijk dus clearblue gehaald en direct raak. Om de dag... Ik weet het, iedereen zegt het, maar mijn vriend heeft wisselende diensten.. Soms zie ik hem een week niet, maar 1x was blijkbaar voldoende hahaha

Nu is het alleen wel zo dat hij het niet wou weten.. Ik wil vanavond 2 testen doen.  Ik geef hem (voor de grap) sloffen van psv (hij is een fan :( )  en daaronder leg ik psv babyslofjes met daar weer onder de twee testen...  Wil alles gaan filmen.. Zo benieuwd hoe hij gaat reageren :D
 
Welkom Kristel. En natuurlijk veel succes;)

haha Tamara wat leuk die slofjes!! Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt. Het is ook niet niks. Heel bijzonder, geniet er lekker van dit maak je niet vaak mee.

Ja 1 x kan genoeg zijn. Goed om te horen dat het bij jullie zo was. Als het mogelijk is probeer ik om de dag maar wil ook niks forceren. Was het op de dag dat je een smiley had? En is dat dan de dag van de eisprong of de dag dat de hormoonpiek het hoogst is dus de eisprong komt dan binnen 48 uur?

 
Ja, was inderdaad op de dag dat ik een smiley had.  Volgens mij krijg je dan een eisprong binnen 24-48 uur.  Was vanochtend naar mn werk gegaan, maar trillend op mn benen me toch maar ziek gemeld. Mijn vriend komt uit de avonddienst, dus die slaapt nog. Ga het hem vertellen als ie wakker is... Spannend!!
 
@tamara Jansen wat leuk! Gefeliciteerd. . Doe het maar rustig aan! Had je de test gedaan omdat je over tijd was of had je ook al een vermoeden?

 
@tamara janssen gefeliciteerd!! en wat een leuke manier om het hem te vertellen

ik had net mijn huisarts aan de lijn wat een geniale man! hij kwam met een briljante idee en ik quote: Misschien is het een goed idee om op een kalender jouw cyclus bij te houden, dus dat je een kruisje zet wanneer je menstrueert en eventueel een puntje als je minder menstrueert. No shit sherlock wat denkt hij dat ik doe ik bel toch niet voor niks om door te geven dat mijn cyclus nu al 44 dagen duurt! ik heb hem iig vriendelijk bedankt en hij zei ook zoals iedereen zegt dat pas na ongeveer een jaar even moet bellen als het dan nog niet is gelukt.
 
@r1988, bedankt! Ik ben nu pas twee dagen overtijd, maar inmiddels vier testen positief

@san89,jouw huisarts is geniaal :s wat een dropl.l

Mijn vriend reageerde als verwacht, volledig in shock! Net een tasje gemaakt voor zijn ouders met allerlei babyspullen. we gaan daar vanavond eten en hij wil het al vertellen.

Maar san89, klote dat je huisarts zo reageert, ik zou anders nog eens terugbellen over een week of wat.  Met dit antwoord kan je toch niets :s

 
Terug
Bovenaan