Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ben er ook veel mee bezig.  Heb zelfs 2 apps. ... ik zit nu in mijn vruchtbare periode. Ik en mijn partner hebben een kinderwens, sinds 1 februari spiraaltje eruit. Wat ik best wel moeilijk vind is om mijn partner te zeggen dat we moeten vrijen. Ik ben zo gefocust op die data en dat is natuurlijk niet relaxed. Hoe gaan jullie hier mee om?  Ik wil het niet als verplichting laten overkomen,  het moet natuurlijk wel leuk blijven. Ben eens benieuwd jullie ervaringen. ....
 
Heb sinds afgelopen vrijdag zo'n pijnlijke/gevoelige tepels. Mijn vriend en ik zelf kan er niet aanzitten, want dat doet echt zeer. Voor de zekerheid vanmorgen een test gedaan, maar helaas negatief. Ik hoop anders zo dat dit  tekenen zijn van een komende ongesteldheid. Ik word helemaal gek van al die symptomen en er gebeurt niks!! Heeft iemand hier ook weleens last van gehad?
 
@Belle80 als je vriend ook zo gedreven is om voor een kind te gaan, dan kun je hem gerust zeggen dat jullie vandaag moeten vrijen. Jouw cyclus zit nu eenmaal zo ineen en dit zou de beste dag zijn en de meeste kans. Tijdens het vrijen vooral van bewust van elkaar genieten!
 
@r1988, clear blue en die van de kruidvat..  Clear blue vind ik toch wel duidelijker.



@belle80,waarom verras je hem niet op je vruchtbare dag met iets speciaals? Massage, kaarslicht, sexy setje. Zo blijft de aandacht ook bij de liefde en niet bij de sex, weet even niet hoe ik het verschil anders moet verwoorden.
 
@belle80.  Het is inderdaad spannend.. ik heb tegen mijn vriend gezegd dat als ik mijn cyclus heb gevonden en ik weet wanneer ik vruchtbaar ben dat we dan 3x om de dag misschien wel zullen moeten klussen ( een weekje) , maar! Dat het wel leuk moet blijven.. hij is er nu iniedergeval op voorbereid.  En inderdaad maak het wat spannender met kaarsjes etc.. succes meid

Ik ben benieuwd ik mag het allemaal gaan ondervinden vandaag mijn laatste pil gehad ( spaannneendd)! Hopelijk is me cyclus regelmatig..

ik heb foliumzuur bij de action gehaald die is denk ik ook gewoon oke?
 
Van 4 t/m 8 februari menstruatie gehad. Van 10 t/m 13 maart hele gevoelige borsten gehad. Op vrijdag 11 maart een positieve 4 dagen clear blue ovulatie test gehad. Zaterdag 12 maart met een 2 dagen ovulatietest getest van clear blue maar hier was geen smiley op te zien. Rond deze tijd wel intiem geweest. Wel uitrekbaar vaginaal vocht gehad in deze dagen.Volgens een kalender app zou ik deze week vanaf maandag mijn menstruatie moeten hebben. Tot nu nog geen menstruatie geweest. Alleen maar negatieve zwangerschapstesten. Test ik te vroeg of zou het niks zijn? Vrijdag 18 maart en zaterdag 19 maart buikkrampen gehad wat ik normaal bij mijn menstruatie heb, maar niks gekomen.



Help!?!?!?!
 
Yes! Ben vandaag ongesteld geworden. Nog nooit hier zo blij mee geweest. Eindelijk gerust dat mijn eisprong weer natuurlijk op gang is gekomen. Nu kan het echte werk beginnen. Hopelijk heb ik een vrij regelmatige cyclus.
 
Hoi Jill, wat een spannende tijden... Zou nog een paar dagen proberen te wachten en dan nog eens te testen. Zelf had ik pas 6 dagen na NOD een licht positieve test... Paar dagen daarna een knaller van een streep:) sterkte met wachten!!!

voor de rest van de dames: heel veel plezier tussen de lakens de komende tijd ;)
 
Terug
Bovenaan