Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@San89 het komt goed ook bij jou. Zo zie je maar dat de doktoren toch gelijk hebben en geduld een schone zaak is. Alleen best frustrerend in deze situatie.
 
Helaas vandaag een bloeding gekregen. Nog nooit zon buikkrampen gehad als vandaag..

Heeft iemand ervaring met cyclus opwekkers? Mijn cyclus duurt zo lang dat ik er last van heb. Ben ook gestopt met de pil voor mijn migraine.. Nu met een lange cyclus is het niet echt veranderd.
 
Ik vind het zo raar, ene dag wel een smiley op ovulatietest en de dag erna weer niks. Als ik een smiley heb is dit ook gelijk de laatste smiley en zit ik al aan mijn top. Dag van te voren geen smiley..

Wat een gek lijf
 
Hoihoi!

Mijn man (24) en ik (20) zijn 7 maanden getrouwd en zijn sinds 4 maanden aan het proberen een kindje te krijgen! Tot op heden nog niks, maar de laatste week met vlagen misselijk en vannacht helemaal niks geslapen. Gewoon klaarwakker, terwijl ik normaal gesproken 10-13 uur slaap per nacht! Kan tussen mn oren zitten, maar ik voel me toch raar! Vrijdag testen;)

Leuk om jullie verhalen mee te lezen! Ik ben benieuwd wat de komende tijd mag brengen!



 
Hallo Dames,

Ik heb een vraagje, gebruiken jullie ovulatietesten? Zo ja, welke en zijn deze betrouwbaar?

Ik lees graag jullie reacties:)
 
Hoi allemaal. Ik voel me echt zo raar de afgelopen dagen.. zit nog in ronde 1 maar weet niet wat ik moet voelen. Krampen in me buik, plopjes, moe, hoofdpijn. Heb over 4 dagen me NOD maar twijfel echt of dit nou aankomende ongesteldheid is of dat het al raak is. Hoop dat het al raak is maar ja we merken het wel. Het zou gewenst zijn natuurlijk. We wachten nog 4 dagen en gaan dan testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Hebben jullie ervaring met deze dingen en was het bij jullie toen raak of was het een aankomende ongesteldheid? En vanaf wanneer zijn jullie gaan testen??

Groetjes joan
 
@Joantje86: ik hoop voor je dat het de eerste tekenen zijn!! Ben je recent gestopt met anticonceptie? Ik heb eind januari mijn mirena laten verwijderen en daarna een hele lichte menstruatie gehad. Na de ovulatie in feb had ik allerlei kwaaltjes. Hele pijnlijke en grote borsten, krampjes meteen na ovulatie, emotioneel enz. Dit bleek echter een voorteken van naderende menstruatie. Maar goed voor iedereen kan het anders zijn! Succes en we horen het wel over een paar dagen!!

R1989: ik gebruik Kruidvat eigen merk en die vind ik heel fijn. Streepje wordt steeds donkerder en dan weer steeds lichter. Tevreden! Heb ook de sensi dipsicks, daar heb ik tot nu toe (2 maanden bezig), steeds 1 keer een positieve test en de dagen ervoor en erna vrijwel geen streep. Volgende maand ga ik alleen met Kruidvat testen maar had deze dipsticks gekregen.

Ik heb do en vr positief getest dus verwacht over een kleine 2 weken mijn NOD.

 
Terug
Bovenaan