Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hallo dames!

Heb in december mijn spiraal verwijderd na dat ik jaren verschillende anti conceptie heb gebruikt.

Wij hadden verwacht dat het wel een tijdje ging duren voor dat wij zwanger zouden worden. Vorige week erg moe, last van borsten en steken in mijn onderbuik. Dinsdag een negatieve test, vrijdag toch weer een test gedaan omdat ik mij echt anders voelde. En die was positief
 


Hoi allemaal, even een weekje het forum gelaten voor wat het is.


Ik zit inmiddels al op dag 88 in mijn eerste cyclus pfff te lang vind ik. Joan die tekenen had ik ook toen ik net gestopt was met de pil, kunnen gewoon je ontpilverschijnselen zijn, komt me in ieder geval bekend voor en hier tot op heden geen ongesteldheid en 3 negatieve testen verder.. Ik zou even wachten met testen, je cyclus kan enorm verschillend zijn. Eerste test heb ik bij 40 dagen gedaan.

Ben zelf aan het denken om even de dokter te gaan bellen. Ben 31 dec gestopt, 3 januari onttrekkingsbloeding een paar dagen en verder nog niet een eerste echte ongesteldheid gehad. En dan ben je zomaar 88 dage verder alweer.. Best frustrerend!

san89 hoelang is je cyclus nu?

voor de rest veel succes!! Liefs

 
Spannende tijden hè dames! Als het bij ons raak is dan zou ik nu rond innesteling moeten zitten. 7 april moet ik ongesteld worden. Dus ik moet nog even geduld hebben. Niet alle vrouwen hebben een innesteling bloeding toch? ik duim voor jullie allemaal
 
Ik heb halverwege Februari me mirena laten verwijderen daarna 4 dagen later flink ongesteld geweest 4 dagen en nu zit ik te wachten op me nod ach nog 2 dagen wachten en dan merken we het wel.. hoop dat het raak is maar ja..
 
Dames... HELP! Ik weet echt niet meer hoe ik me moet voelen :( Vorige week maandag naar gynaecoloog geweest. Er was een 'twinkeling' te zien waar het hartje zou moeten beginnen kloppen. Het was nog te pril om een effectieve hartslag te kunnen zien.

Ik word wakker en weet echt niet hoe ik me moet voelen, blij, boos, verdrietig, angstig,... Geen flauw idee. Ik weet niet of ik misselijk ben, of ik het me maar allemaal aan het inbeelden ben. Mijn ventje zegt dat alles in orde gaat zijn, maar ik weet het toch niet hoor.

Op 6 april nieuwe echo aangevraagd...
 
Hoi Caro, lijkt me een enorm spannende tijd voor je, maar je ventje kan goed gelijk hebben! Veel succes de komende week. Hoop dat alles goed is! 

Ik ga denk ik vandaag de dokter bellen en mijn verhaal daar maar eens op tafel gooien, 88 dagen in mijn eerste cyclus is totaal geen pretje en zit met enorm veel onzekerheid.. Geduld hebben is dan een lastige zaak als je niemand kan vinden met een soortgelijk verhaal van een lange eerste cyclus.. Zo weet ik ook niet of het zoals zovelen ook pcos is of dat het juist over een week alsnog op gang komt. Wat zouden jullie doen als ik vragen mag? Al het advies is meer dan welkom...
 
Hoi San23, vertrouw op je gevoel... Dat is makkelijker gezegd dan gedaan weet ik wel, maar als jij je zo onzeker voelt bel dan de dokter. Vertrouw op wat je lichaam je aangeeft. Als jij denkt dat er iets niet klopt vertel dat dan aan de dokter. Onzekerheid en stress is niet goed voor je. Vertel je verhaal aan de dokter, misschien kan dat helpen je onzekerheid weg te nemen of iig te verminderen. Anyway, ik realiseer me maar al te goed dat dat misschien makkelijker gezegd is dan gedaan. Stel je voor dat een vriendin jouw verhaal aan je zou vertellen. Wat zou je haar dan adviseren?

Heel veel sterkte!!!
 
@San23: een vriendin van mij heeft een cyclus van meer dan 75 dagen (dan is ze gestopt met tellen). Zij heeft heel wat dokters afgelopen. Nu is ze bij een gynaecoloog terecht gekomen die haar onmiddellijk heeft bijgestaan met raad en daad. Hij heeft haar blijkbaar iets ingespoten, omdat ze anders moest blijven tellen. Met het zicht op een kindje zag zij dat tellen niet meer zo zitten. Het ging ook over haar eerste cyclus na het stoppen met de pil.
 
Terug
Bovenaan