Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Oeps drukte iets te vroeg op verzenden... Wil nog zeggen dat er echt een heleboel goede artsen zijn maar laat je niet zo maar afschepen. Vaak heeft je gevoel of dat kleine stemmetje diep weggestopt, gelijk. Het zou zonde zijn als je nog een hele poos wacht en er later toch iets aan de hand blijkt te zijn. Zonde van de tijd!
 
Hoi Caro en mamavannoor,

bedankt voor jullie reactie, ik ga denk ik zometeen even bellen en zal me zeker niet af laten schepen.. Tenminste proberen!

Caro, wat hebben ze haar ingespoten en waarvoor is het? Voor de menstruatie op gang te helpen? Heeft ze geen psco ofzoiets? Sorry ben de naam even kwijt.

Ik zou zelf inderdaad ook adviseren om naar de huisarts te gaan, beter dan al die onzekerheid. Om 2 uur kan ik bellen dus ga ik ook zeker doen. Duidelijkheid is het allerfijnst!
 
Ik heb de ovulatietesten van kruidvat gekocht. Ben benieuwd zaterdag mee starten.

San23 heb je al wat meer gehoord van de ha? Ik hoop dat de ha wat voor je kan betekenen.



Groetjes
 
Hey meiden, sinds vandaag zit ik op dit forum. Wat leuk om te lezen hoe het jullie allemaal vergaat. Wel vervelend dat sommige in het duister tasten met die lange cyclussen.

Ik zelf ben super ongeduldig en maak mezelf dan ook helemaal gek. Ik ben vorige maand gestopt met de pil en letterlijk alles bijgehouden in mijn womans log over hoe, wat en wanneer ik iets voel.

Alles gaat lijkt nog via t boekje te gaan. Zondag hoop ik ongesteld te worden of juist eigenlijk stiekem gewoon gelijk niet.

Ik heb wel gelijk een vraagje..., iemand ervaring met van die early zwangerschapstesten (zeer sensitief) ?
 
@san23: ik heb er geen flauw idee van wat ze bij haar hebben ingespoten. Als je dat wil, vraag ik het haar wel eens als ik haar zie :) Ik hoop dat je al iets meer weet intussen.

@Roos: ik zou ermee opletten... Ik heb er alleszins al veel teleurstellingen aan over gehouden. Als je ze gebruikt, gebruik ze zeker niet té vroeg.
 
@Caro: Thx voor je reactie. Ik wil hem 2 dagen voor mijn NOD gebruiken dacht alleen zo een is sensitiever dan een gewone. Was niet van plan heel vroeg te testen, maar heb weekend weg met vriendinnen en hoop stiekem dat ik de alcohol moet laten staan.. Als hij negatief is zal ik gewoon een drankje drinken omdat ik onze pogingen tot.. liever nog even geheim houd.

 
Hoi R1988, ik heb maandag een afspraak bij mijn huisarts even afwachten dus.. Ben ook al de hele morgen zo dizzy maar net niet duizelig en maandag en gister een druk tussen mijn borsten dus ben blij dat ik kan gaan. Even duidelijkheid en met beide benen op de grond lijkt me het allerfijnst!

Caro als je eens zou willen vragen heel graag, ben best wel benieuwd nu.

Roos86 ik zou me niet aan zo'n vroege test begeven. Zoals je op dit forum wel kan lezen is het bijna zeldzaam mocht het de eerste ronde gelukt zijn. Ik zou op dag 40 eens testen dat lijkt me wel redelijk. Zou natuurlijk fijn voor je zijn als het gelukt is maar de meeste doen er wel een tijdje over na het stoppen met de pil! :) wens je heel veel succes natuurlijk, tis best een zenuwslopend proces dat zwanger proberen te raken haha!
 
Terug
Bovenaan