Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ik heb drie maanden gewacht op mijn ongesteldheid. Vorige week donderdag eindelijk ongesteld geworden, maar niet heftig ongesteld geweest. Twas na zondag weer over. Nauwelijks last gehad van buikkramp, khad erger verwacht. Bij jou komt het ook goed San23!!
 
Deesje, was dit je eerste ongesteldheid? Fijn voor je, nu kun je weer verder. Als je volgende cyclus nog zolang is zou ik toch maar eens gaan voor t geval je pcos hebt (wat ik vaker hoor bij mensen die een lange cyclus heb) maar hoop dat het deze ronde raak is voor jou en je partner!!

Caro super bedankt, heb ik in ieder geval iets om voor te stellen bij de huisarts ipv me af te laten schepen haha. Hoop dat t snel maandag is dan heb ik in elk geval antwoorden!

Liefs
 
He Lieve Meiden,

Ik lees al een tijdje mee op het forum maar vond het een hele stap om me aan te melden.

Ik zal me even voorstellen: ik ben 26 jaar en vorig jaar april gestopt met de nuvaring, na 10 jaar gebruik van anticonceptiemiddelen.

Ik heb een gewone bloeding gehad en daarna bleef het heeel lang stil! Ik heb een paar keer mijn huisarts gebeld en hij zei telkens dat ik het rust moest geven, mijn lichaam moest nou eenmaal resetten en dat kon prima een jaar duren. Dit was voor ons een enorme tegenvaller. In oktober heb ik een kuur primolut gehad om de natuur te helpen. Hierdoor kreeg ik alleen de te verwachte bloeding. In februari ben ik doorgestuurd naar de gyn. Ik heb toen primolut en Clomid gekregen voor het voorbereiden van de baarmoeder en heg rijpen van mij eitjes. De dosis Clomid was te laag want mijn eitjes waren niet voldoende gegroeid om te springen. Tijdens dit traject heb ik 5 keer een echo gehad. Fijn dat ze dit zo goed in de gaten houden maar voor ons was dit 5 keer een teleurstelling. Ik ben nu gestart met de tweede ronde, 10 dagen Provera en daarna Clomid. Hopelijk groeien en springen mijn eitjes deze ronde en hebben wij onze eerste kans op ren zwangerschap!

Lieve San, ik zou bij de Ha aansturen om primolut voor het resetten van je cyclus.

Meiden allemaal heel veel succes met wachten!! Bij ons komt het ook allemaal goed!

liefs X
 
Hoi R onbekend,

Ik duim voor je dat je een kans op zwangerschap hebt nu. Na hoeveel dagen ben je naar je arts gegaan? Heb je pcos of is er niks vastgesteld?

Ik heb maandag een afspraak en geloof het of niet al een paar uur menstruatiepijn zonder ook maar een druppel bloed te ontdekken (tot nu toe want dat kan goed komen) zou wel typisch zijn, bel je na 90 dagen en dan wordt je ineens wel ongesteld. Hoe dan ook, ik ga evengoed maandag! Tis wat met ieders lichaam, foppen kunnen ze sowieso goed. Ben eens benieuwd wat dit is of dat t gewoon ook weer foppen is en geen menstruatie. Ik wens je heel erg veel succes! Hou ons op de hoogte!



liefs
 
Ik heb ook pcos helaas en clomid gaf mij braaf een eitje maar heeft nooit geleid tot een zwangerschap bij mij.

Inmiddels spuit ik gonal-f ipv clomid en ik heb daar al 1 dochtertje uit gekregen en hoop nu voor de derde te mogen gaan.... ben helaas ongesteld nu ik had 29 maart mogen testen maar werd 26 maart ongesteld. Dus ik ben weer bezig met een volgende poging...maandag eerste folikelmeting

Ik zal voor je duimen dat je wel zwanger wordt met clomid!

Groetjes Annemarie
 
He meiden,

Bij mij is idd pco vastgesteld door de gyn. Merk het aan mijn beharing, lichte vorm van acne (op mijn rug vooral), uitblijvende menstruatie, en mijn gewicht. Ik heb een bmi van 24,4. Is prima om zwanger te worden alleen het is voor mij heel moeilijk afvallen en ik kom al aan als ik na eten kijk.

San ik hoop dat het bij jou goed zit deze ronde en dat je niet de mm in hoeft. Best een intensief traject.

Annemarie fijn dat bij jou de gonal-F aanslaat. Hopelijk mag dit snel resulteren in jullie derde!

X R
 
jeetje wat heftig als ik die verhalen lees van een jaar wachten en spuiten. ik zit inmiddels op dag 53 van mijn cyclus en hoop nog steeds dat het door komt. ik had van iemand gehoord dat als je asperine slikt dat dat bij haar hielp dan werd ze zo ongesteld (beetje onwaarschijnlijk lijkt mij) maar ik had dat de eerste keer gedaan en niet bij stil gestaan dat ik dat 3 dagen heb geslikt en een dag of 3 erna ongesteld ben geworden dus nu ben ik toch maar weer gaan slikken in de hoop dat het weer iets voor mij doet. nog nooit zo zitten wachten op ongesteldheid ik ben mede doordat het vloeien bijna niet stopte aan de anticonceptie gegaan.



San23 succes maandag ik ben benieuwd
 
Hallo dames,

Na een poos te hebben meegelezen, sluit ik me graag bij jullie aan. Sinds een tijdje hopen mijn man en ik in verwachting te raken. Aangezien mijn man een auto-immuunziekte heeft, moest hij eerst een bepaald medicijn afbouwen. Dat medicijn bevat ingrediënten die schadelijk zijn voor het (ongeboren) kind, vandaar. Hij is inmiddels een paar maanden gestopt met die medicijnen en dat gaat voorlopig nog best goed, hoewel het bidden blijft dat zijn ziekte niet opeens gaat opspelen...

Ik heb twee jaar de nuvaring gebruikt, in februari mee gestopt en na een eerste 'nuvaring-bloeding' ben ik begin maart ongesteld geworden. (Wat ben ik daar blij mee, nu ik jullie verhalen lees over hoe lang zo'n eerste cyclus kan duren!! Bij mij was het kort; 25 dagen.) Aangezien ik niet zo goed weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en mijn man een deel vd maand op reis was, is het maar de vraag of we deze maand op tijd zijn geweest. Stel dat mijn cyclus deze maand 28 dagen is, dan hebben we precies op de dag vd eisprong 'geklust', maar als de cyclus korter gaat zijn, was het dus te laat.

Lang verhaal kort: ergens de komende dagen word ik wel of niet ongesteld... spannend hoor! Alhoewel ik wel al menstruatiekrampen heb en daardoor vrees dat het elk moment kan beginnen. Ondanks dat ik weet dat het bijna nooit de 1e keer raak is, zou het toch wel even slikken zijn dat ik nog niet zwanger ben. Maar daar weten jullie vast alles van af!

Veel sterkte met jullie onzekerheid!
 
Terug
Bovenaan