Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi R onbekend en San89,

ik hoop dat de aspirine nu weer bij je werkt San en dat jij ook snel uit dienlange cyclus komt.

Lien123, leuk dat je meeschrijft! Maak je niet al teveel zorgen, het komt wanneer het komt!

Ik ben dus inderdaad donderdag ongesteld geworden, zo zie je maar maak je een afspraak en dan wordt je ongesteld, ja hoor! 90 dagen precies heeft mijn eerste cyclus dus geduurt. Maar na 9 jaar pil en dan ook doorslikken met maar 3 keer per jaar een stopweek neem ik aan dat mijn lichaam heeft moeten wennen en het de volgende keer korter duurt. We wachten het maar even af.. Wel spannend natuurlijk. Ga maandag evengoed naar mijn huisarts even babbelen en vragen stellen, ook zeker de vraag wat als het nu weer zolang duurt etc. Ben dus wel benieuwd maar voor nu ben ik gerustgesteld met mijn menstruatie en neem ik aan dat mijn lichaam heeft moeten wennen en nu weer alles zijn werk gaat doen! Fijn weekend nog en tot snel!
 
Hoi Allemaal,



Ik ben er net nieuw, vriendlief en ik proberen ook te gaan voor een eerste kindje. In november gestopt met pil, dus al 5 rondes bezig nu. Ongi is altijd goed verlopen na pil, vrij regelmatig ook, ongeveer 29 dagen. 2e ronde was een korte met 26. Nu zou vandaag NOD zijn. Dus ben benieuwd of er nog iets gaat komen, wel wat krampjes maar niks zet door, gelukkig maar eigenlijk haha.

San23, joh wat heb je een lange cyclus, wat balen zeg! En ik lees hier meer over lange cyclussen! kunnen jullie wel ongeveer vaststellen of er een eisprong plaatsvindt en zo ja wanneer?
 
Hoi allemaal,

ik ben hier ook nieuw! Ik heb bijna alle verhalen gelezen. En zie hoe enorm veel verschil zit bij de één en ander!

Voor sommige hoe vervelend lang het kan zijn!

Voor mij is dit allemaal heel nieuw! Dit is onze eerste maand. (heel pril allemaal nog)

volgens mij heb ik een cyclus van +/-28 dagen. Ik zit me zelf alleen enorm gek te maken! Ik mag vanaf 8 april testen. Maar ben gewoon nu al zenuwachtig! Ik heb nu al  bijna een week last van mn borsten en enorm gevoelige tepels en een zeurende ongesteldheids pijn. Terwijl je als het goed is helemaal nog niks kan voelen toch?

liefs J
 
Hoi Jes2016,

je kan zeker vanalles voelen, had ik ook. Kwam puur door het ontpillen en wennen eraan bij mij! Ik voelde ook echt vanalles waardoor je denkt goh zal t nu al raak zijn?!

Boellie88, haha ik heb toen ook alle verhalen gelezen, zeker ook om wat info op te doen! Mijn eerste cyclus is idd lang maar ben blij dat ik nu mijn menstruatie heb en morgen even naar de huisarts om mijn verhaal te doen, vragen te stellen en informatie te krijgen van haar. Heb vandaag ook bij de action ovulatietesten gekocht dus sta er helemaal positief in weer! Op naar ronde 2!

Jullie allebei ook heel veel succes en laat je vooral niet foppen door je lichaam!
 
laten we maar hopen van niet, want dat zou betekenen dat ik een vals positieve test in mijn handen had vanmorgen! Licht streepje te zien! Jeej, kan helaas via tel niet makkelijk foto toevoegen, maar zal later vandaag nog proberen!
 
SAN23, succes vandaag! Ik ben benieuwd wat de ha zegt
<p style="text-align: left;"><span style="line-height: 1.5;">@bOelie88, gefeliciteerd dat zou toch super zijn!</span></p>
<p style="text-align: left;">Ik ben op het moment met ovulatie testen bezig van kruidvat helaas nog zonder resultaat</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
@san23: Veel succes vandaag!

@Boelie88: hopelijk hebben jullie prijs :) ik duim alvast met jullie mee.

Ik hoop dat wij woensdag het nieuws krijgen dat het hartje blijven kloppen is. We zijn allebei zo bang. Moest het niet zo zijn, heeft mijn lichaam mij enorm bij de ... .
 
@ Jes201"6: ik had de eerste maanden na het stoppen met de pil ook enorm pijnlijke tepels, achteraf door het ontpillen maar hoopte ook meteen zwanger te zijn ;-)
@San23: ik had je via andere forum al een berichtje gestuurd maar ik zie dan deze actiever is. 'Fijn' dat je toch ongesteld geworden bent, geeft toch even duidelijkheid. Ik ben na 54  dagen ook alsnog ongesteld geworden afgelopen woensdag. Op naar ronde 7!
 
Terug
Bovenaan