Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi Meiden,

Ik ben een poosje off topic geweest ivm vermoedelijke miskraam 7 februari :( daarna weer normale cyclus gehad van 30 dagen.

Wij werken met ovulatie testen en de positieve test was 5 dagen later dan de maanden ervoor. de 2 dagen na de positieve test enorme buikpijn gehad ik vermoed ovulatiepijn? kende het nog niet dus vandaar.

Nu in de wachtweken nog 2 week te gaan... elke keer wel speldenprikjes en beetje weeig gevoel en soort van spierpijn maja ons lichaam kan ons goed voor de gek houden dus we gaan het zien :)
 
Hey dames

Ff een paar dagen offline geweest maar helaas ben ik afgelopen vrijdag gewoon ongesteld geworden... precies op de dag dat ik het moest worden dus me cyclus is volgens mij normaal. Nu op naar de volgende ronde en hopen op goed nieuws eind deze maand!!

Xxx joan
 
Hai meiden,

Ik kom mij hier ook maar melden. Afgelopen september gestopt met de pil en toen ook in het september topic actief geweest. Inmiddels is iedereen daar zwanger, alleen ik dus niet. Dus kom hier gezellig meekletsen.

Na het stoppen met de pil was mijn cyclus al direct regelmatig met 26-28 dagen en aankomende woensdag heb ik mijn NOD weer. Moet zeggen dat ik wel al een week misselijk ben gedurende de hele dag en steekjes in mijn onderbuik heb.

Mijn lichaam heeft mij alleen al eerder voor de gek gehouden dus ik durf niet te hopen..
 
Hoi Boellie, spannend hoor! Ga je morgen of vanavond nog eens een test doen? Ben hartstikke benieuwd of het echt zo is, helemaal top dan na 5 rondes was het toch?

R1988, ik ben vandaag inderdaad naar mijn huisarts geweest en heb daar mijn verhaal verteld. Ze zei dat het inderdaad zo kon zijn, omdat ik 9 jaar de pil heb geslikt, dat mijn cyclus op gang moest komen en dat het de volgende keer korter gaat duren. Maar ze vertelde er ook bij dat er ook vrouwen rondlopen die gewoon een normale cyclus van 90 dagen hebben. Niet zo leuk, maar het bestaat dus wel. Ik ga hier niet vanuit eerlijk gezegd, denk gewoon dat mijn lichaam heeft moeten wennen en dat ik nu een kortere cyclus ga krijgen of helemaal geen meer, haha!
Dit denk ik en de huisarts ook omdat ik 1x hevige slijm heb gehad en twee weken voor mijn ongesteldheid ook slijm maar niet zo hevig, wat dus wijst op de vruchtbare dagen. Dit is dus echt altijd 14 dagen voor je ongesteldheid komt, dus dit klopte wel bij mij. Ik hoop na morgen van mijn menstruatie af te zijn en dan weer te kunnen beginnen met tellen en klussen!
Ps. ik heb ook ovulatietesten gekocht bij de action, hartstikke goedkoop en heb van meerdere gehoord dat deze prima werken! Ga ze zeker proberen in elk geval, tenminste als ik merk dat er zo'n soort slijm bij zit dan ga ik die test doen.

Caro89, ik wens je heel veel succes woensdag en hoop dat je een hartslag te horen krijgt! Ik begrijp je spanning helemaal.

AaadeeBee, ik zal eens even op het andere forum kijken. Fijn dat jij na 54 dagen ook ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde met hopelijk een kortere cyclus en duidelijkheid op de vruchtbare dagen!

Verder allemaal maar lekker proberen te genieten van het weer, hier in Limburg is het in ieder geval heerlijk geweest de afgelopen 2 dagen! Veel succes iedereen! Liefs San
 
@ LilyP: Ik denk dat iedereen hier er intussen al van overtuigd is dat het lichaam je echt wel goed voor de gek kan houden... :) Het positieve eraan is natuurlijk wel dat iedereen hier op het forum ook elkaar echt wel goed begrijpt en wat iedereen doormaakt :) En dat is heel fijn.

@ San23: Ik hoop echt met je mee dat je de volgende keer een kortere ronde mag verwelkomen (of zelfs geen ronde meer...).
 
Dat is lief van je caro89, ik hoop stiekem heel erg hard het zelfde haha! We gaan het zien, ik heb er wel alle vertrouwen in omdat ik op het forum toch wel meerdere verhalen heb gelezen met het even ontpillen door een langere cyclus en daarna weer kortere of geen meer. Ga er gewoon vanuit dat het nu sneller gaat zonder al teveel malen! Jij ook veel succes woensdag!
 
Wat leuk weer nieuwe mensen erbij!

@san: ik hoop ook dat het de volgende keer korter is! anders wel moeilijk in te schatten wat 14 dagen van te voren is!

Het blijkt maar weer hoe enorm je lichaam je je voor de gek kan houden!

Ik denk dat ik het gewoon te veel hoop. (mijn zus is in januari in 1 x zwanger geworden) misschien focus ik me veel te veel daar op!
Het lijkt wel, hoe meer je er mee bezig bent. Hoe meer mensen om je heen in ene zwanger zijn!
Hoop alleen wel dat mijn buikpijn weggaat als het toch niks betekend! haha.. soms wel nare steken!
@san: ik zag inderdaad die testen bij de action!! super goedkoop! ik had die van sensitest. (ook niet duur) Als het niks wordt deze maand. Ga ik die eens scoren! :)
 
Terug
Bovenaan