Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi Jes, ik begrijp je helemaal hoor. Een goede vriendin van me is het ook in 1 keer gelukt dan baal je extra als jij er langer over doet omdat het bij andere mensen blijkbaar zo gemakkelijk gaat. Maar ieder lichaam is anders.. Inderdaad iedereen lijkt ineens zwanger, maar ik focus me nu lekker op mezelf en mijn vriend en denk dat het vanzelf wel een keer raak is vroeg of laat! Ik ga fijn naar ronde 2 en gok erop dat het nu een kortere cyclus is.
Ik moet eerst nog even lezen hoe zo'n ovulatie test in zijn werk gaat... Maar ze liggen in ieder geval klaar dus dat is geregeld; Check!!

ps. die steken had ik ook een tijdje.. kan ook je eisprong zijn of je lichaam fopt je, zoals bij mij het geval was...
 
Hey Allen,

Het lukt me niet de foto te uploaden van mijn test helaas. Totaal geen idee hoe dat hier moet haha. Maar dankjulliewel voor het meeleven :) Inderdaad 5e ronde dan, best snel, had het zelf niet zo snel verwacht eigenlijk. Wil morgen nog een CB test doen :)

San23: Hoop voor jou dat je cyclussen korter worden! En inderdaad lekker bij jezelf houden, kijken naar anderen werkt voor mij ook niet helaas.. voelde mezelf er alleen maar vervelend onder.

Caro89: Ik ga met je meeduimen dat het hartje blijft kloppen :)

Jes: ja sommigen lijkt het zo gemakkelijk af te gaan inderdaad.. Was dat voor iedereen maar zo!
 
@R1988 ik gebruik altijd de sensitest ovaluatie testen vind ze super fijn en geven duidelijk aan wanneer je eisprong is. Ook niet duur dacht 6 euro voor 6 stuks zoiets.



 

Bedankt Sannie. . Ik gebruik momenteel die van de kruidvat.  Eerst die opmaken en dan kijken voor andere!
@boelie het zou super zijn!
<li style="text-align: center;">Hoe lang is iedereen een beetje bezig als ik vragen mag?:$

 
Ja lastig he, als je van die vriendinnen hebt die in 1x zwanger zijn geraakt. Daar hoop je toch ook op. Hier al sinds augustus gestopt en zelfde onzekerheden als jullie.
Ik heb de ovulatietesten van Sensitest (dipstick), 12 voor 12,49. Makkelijk in gebruik. Deze maand maar eens beginnen met testen. Ik begin 7 dagen na mn 1e dag van laatste menstruatie. Om over een langere tijd een idee te krijgen (straks ben ik te laat..). Hoe doen jullie dat?
@san23: op naar de volgende stap! ;-)

Zijn er ook dames waarbij de zaadjes van vriendlief getest zijn?

Benieuwd naar Boelie's zwangerschapstest!
 
Hey dames,

Nou vanmorgen nog een testje gedaan, test lijkt iets lichter dan gister en mijn borsten zijn een stuk minder pijnlijk, dus ben nu heel onzeker over het verloop.. hopelijk gaat het niet de verkeerde kant op :(
 
Boelie88: een licht streepje is ook positief toch? Lees ik vaker hier.. Ik wil je geen valse hoop geven maar misschien moet je vandaag/morgen nog een test (misschien van ander merk zoals die met indicator) doen.
 
Ja klopt, maar streepje gister leek ietsje donkerder, wel echt minimaal verschil, maar toch verschil volgens mij. Ik weet het niet meer hoor met die testen haha. Ik blijf gewoon maar duimen dat het goed gaat.
 
Terug
Bovenaan