Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Jasmijn, ik denk dat iedereen dat herkend hier op het forum. Daarom zoeken we elkaar ook op via dit forum.

Een gemiddelde cycles is rond de 28 dagen, dus waarschijnlijk ergens halverwege volgende week zal jou NOD dan zijn. Rond die tijd ook gaan testen.
 
Jammer Pilat ,  ik snap dat je voorlopig nog niet drinkt. Wie weet was het nog te vroeg. Sterkte met wachten! Ook voor ik1



Welkom jasmijn,  zeker spannende tijd zo!  Merk vooral aan mijzelf dat ik gek word van onzekerheid in alle opzichten en ik niet zo er tegen kan dat je zelf weinig invloed erop hebt hoe het loopt.

Als je net gestopt bent met de pil is je menstruatie onregelmatig en kan zelfs tijdje weg blijven. De kans dat het in 1 keer raak is is natuurlijk aanwezig maar erg klein. Persoonlijk zou ik in het begin daarom niet te vroeg testen (teleurstelling voorkomen en merk dat ik de dag voor ik ga testen er toch extra mee bezig ben en meer hoop ontwikkel dat het wel raak is).  Maar je niet doen wat goed voor je voelt. In principe kun je 28 dagen na je laatste menstruatie testen.
 
Welkom jasmijn!

Ah vervelend pilaf! Ik ben eigenlijk al vanaf de eerste ronde bezig om mijn temperatuur bij te houden. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Op deze manier kon ik zien dat ik ongesteld werd en hoefde ik niet te testen. Wat ik toch wel gedaan had haha. Maar ik wist dat de test negatief zou zijn en bespaarde me een soort van "extra teleurstelling".
 
Welkom Jasmijn!



@Pilaf he bah, maar inderdaad je kan nog steeds te vroeg hebben getest.

Gisteren teamavond op kantoor, heel veel spa rood gedronken en werd halverweg avond misselijk en barstende koppijn, lekker naar huis gegaan. Maar kon niet matchen aan ongi of zwangerschapsymptomen, toch test gedaan en natuurlijk negatief. Wordt gek van wachten, ben al 5 jaar regelmatig en nu dan net niet? Straks maar weer testen halen en netjes tot weekend wachten om te testen, maar ben zo ongeduldigd ;-)

Dames succes met de spanning!
 
Hoi Jasmijn Welkom! herken het ook hoor wat jij schrijft daarom ook op t forum om je hart te luchten :)

@Pilaf jammer zeg maar misschien ben je indd net te vroeg met testen, maar zolang je nog niet ongesteld bent geworden...sterkte met wachten.

Andere dames ook succes met de spanning!
 
welkom Jasmijn!

Die onzekerheid ken ik ook! Mijn vriend had het ook. Afgelopen maand heel erg in spanning gezeten. En dan is het toch heel dubbel als je niet zwanger bent. Maar we gaan weer gewoon vrolijk verder;). Maar die onzekerheid tussendoor dat is het ergste idd.

Haha Leo-tje, erg he, dat afwachten! Ik had het ook vorige week, kon ook echt niet wachten. Maarja...toch maar doen, zou jammer zijn als je te vroeg test, voor je eigen gevoel;).

Succes allemaal dit weekend met wachten en testen;). Wij gaan de komende week weer aan het klussen:p
 
Hallo dames, Ben 33 en heb 26e mn spiraaltje laten verwijderen. Net voor het eerst in mn leven onbeschermd sex gehad, hihi! Vreemd hoe je eerst jaren je best doet niet zwanger te worden en het nu graag wilt! We wachten het af, zo spannend! We hebben besloten niemand te vertellen dat we bezig gaan. Nou ja, jullie dus nu :) Veel succes allemaal! En gefeliciteerd voor de dames die net zwanger zijn!
 
Hoi allemaal !

Wat een spannende tijd voor sommige van jullie! En voor de reeds gelukkige,  gefeliciteerd!

Ik ben 25 en mijn vriend 28 en wij hebben van de week besloten dat ik na deze pilstrip stop! Zondag slik ik de laatste en dan kijken we eerst wat mijn cyclus doet, maar in principe beginnen wij eind september begin oktober.

Gebruiker81261,  mij lijkt het ook een heel raar idee om het onbeschermd te doen hoor! Ik snap wat je bedoelt.  Dit is zo ontzettend spannend!

Wij hebben het nog aan niemand vertelt, maar ik denk dat ik het wel aan een vriendin ga vertellen. Die is zelf ook bezig om zwanger te raken. Dus dan kunnen we mooi met elkaar kletsen erover. Verder houden wij het ook stil.

 
Terug
Bovenaan