Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hier waarschijnlijk een menstruatie op komst :(:( net wat bruine afscheiding en lichte bloeding.. Kijken of het door gaat zetten
 
Ik hoop stiekem nog op innestelingsbloeding.. Zat net te rekenen had maandag 28e positieve ovulatietest en woensdag 30e doorzichtig slijm.. Vanaf de 30e gerekend zit ik nu 10 dagen daarna wat denken jullie?
 
San89, het komt echt goed! Je lichaam moet op gang komen, begrijp je volkomen. Moet je maar eens op het forum eerste lange cyclus lezen, heb ik aangemaakt en heeft ook iemand gereageerd toen met een lange cyclus. Gister een test gedaan en die was negatief, we gaan  lekker verder klussen haha...

Sannie ik heb echt geen idee. Heeft het al doorgezet? Afwachten dan maar, wel spannend!
 
Hoi

Ik lees al een tijdje deze forum. Wij zijn ook bezig voor de 1e. Dinsdag mn nod ben benieuwd ik heb al een week last van mijn buik en rug. Ik ben zo benieuwd...
 
San23

Ik ben na 5 dagen gestopt omdat we toen hebben besloten om de pil in de lade te 'gooien'.

Nu heb ik de hoop gelegd dat op 14 april me menstruatie begint.

We wachten het maar even 'on'geduldig af...

Groetjes!
 
Hier inmiddels zwaaaaaare menstruatie aan de gang... :(:(:( kan het met verschonen niet eens af moet uitkijken dat ik niet doorlek.. Gaan we de 5e ronde maar in
 
@ alle meiden hier: Kom op... Ik hoor hier heel veel negatieve dingen, en ik begrijp jullie volledig!!! Ik heb ook heeeeeeel lang (lees: veel te lang) met negatieve gedachten rond gelopen. Op een gegeven moment zei iemand van jullie om alles los te laten. Al die stress van de negatieve gedachten (oh ja, die heeft onbewust een grote invloed) is niet goed voor het lichaam. Natuurlijk is het fijn om op dit forum je gedachten te delen.

Wij hebben los gelaten, en kijk, ... :) voorlopig mogen we nog blij zijn. Op 9 mei mogen we de nekplooimeting laten doen.

Iedereen superveel moed en geluk toegewenst!!!! Ik ben in gedachten bij jullie :)
 
@sanniee wat vervelend! Maar gewoon met goede moed verder gaan! Probeer inderdaad op andere dingen te focussen?  Heb je nog iets leuks op de planning staan?



@caro89 wat super nieuws!  Best spannend die nekplooi meting! Hoeveel weken ben je nu? Hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te worden.

Ik probeer het ook een beetje van me af te zetten!  Druk maken heeft geen zin en je lichaam kan je goed voor de gek houden! Ik weet dat het lastig is als je iets graag wilt!
 
Terug
Bovenaan